Інформація про проведення перерозподілу дефіцитних дозволів за підсумками роботи у період з 1 січня по 31 серпня 2006 року

Згідно з Наказом Державного департаменту автомобільного транспорту „Про розподіл, оформлення і видачу дозволів, які мають обмежені річні квоти, на поїздку по території іноземних держав в 2006 році” від 26.12.05 № 205 та Порядком розподілу, оформлення і видачі дозволів, які мають обмежені річні квоти, на поїздку по території іноземних держав в 2006 році, був впроваджений попередній розподіл дефіцитних дозволів (італійські (універсальні), угорські (універсальні для АТЗ Євро-2), угорські (універсальні для АТЗ Євро-3), угорські (транзитні для АТЗ Євро-2), угорські (транзитні для АТЗ Євро-3)) на 2006 рік.

У відповідності до зазначеного порядку за результатами роботи в січні – серпні 2006 року був підготовлений проект перерозподілу дефіцитних дозволів.

При проведенні перерозподілу загальні квоти дефіцитних дозволів у перевізників, які використали менше ніж 66,67 % цих дозволів зменшується до рівня 33,33 % . Перевізникам, які використали більш ніж 66,67 % дозволів, загальна квота збільшується до рівня 33,33 %.

Перерозподіл проводився по італійських універсальних (IT100) та угорських транзитних (HU420, HU430, HU120, HU130) дозволах у комплекті та по угорських універсальних дозволах (HU120, HU430, HU130) окремо.

Інформація про перевізників, яким повинна бути зменшена квота угорських універсальних дозволів Євро-2 (HU120) та Євро-3 (HU130), до рівня 33,33 % від загальної квоти, за підсумками роботи в січні-серпні 2006 року знаходиться в Додатку 1. Загальна кількість цих дозволів, що забрана у перевізників до перерозподілу, склала: угорських універсальних дозволів Євро-2 – 943 шт.; угорських універсальних дозволів Євро-3 – 50 шт.

Після того, як був визначений перелік підприємств, що використали більш ніж 66,67 % дозволів від встановленої квоти (Додаток 2), з’ясовувалась кількість дозволів необхідна для поповнення квоти до рівня 33,33 %. Згідно проведених розрахунків для поповнення квоти до рівня 33,33 % необхідно 2714 шт. дозволів. Тому при розподілі угорських дозволів застосовувався принцип пропорційності, тобто необхідна кількість дозволів до рівня 33,33 % по кожному перевізнику множиться на загальну кількість дозволів призначених до розподілу і ділиться на загальну кількість дозволів необхідних для поповнення квоти до рівня 33,33 %.

Згідно наданої ДП „СМАП” інформації після відокремлення квотування італійських дозволів разом з угорськими транзитними та окремо угорських дозволів виникла ситуація, коли у деяких перевізників кількість угорських дозволів зарезервованих під перевезення на Італію, перевищує кількість італійських дозволів. Інформація про перевізників, яким повина бути зменшена кількість угорських дозволів виділених для виконання перевезень на Італію (HU129, HU429, HU439), якщо сума таких угорських дозволів перевищує кількість італійських дозволів наведена у Додатку 3. Кількість вилучених дозволів за цим додатком становить:

Інформація про перевізників, яким повинні бути зменшені квоти італійських універсальних (IT100) та угорських транзитних (HU429, HU139, HU129) дозволів, до рівня 33,33 % від загальної квоти, за підсумками роботи в січні-серпні 2006 року знаходиться в Додатку 4. Загальна кількість дозволів, забрана у перевізників до перерозподілу, склала:

Інформація про перевізників, яким повинні бути збільшені квоти італійських універсальних (IT100) та угорських транзитних дозволів, до рівня 33,33 % від загальної квоти, за підсумками роботи в січні-серпні 2006 року знаходиться у Додатку 5. Згідно проведених розрахунків для поповнення квоти до рівня 33,33 % необхідно 2855 шт. дозволів. Враховуючи попередні домовленності до розподілу були прийняті 1000 італійських дозволів – 5% (резерв Мінтрансзв’язку) які додатково передала італійська сторона. Однак зазначених дозволів всеодно недостатньо для того, щоб поповнити квоти дозволів до рівня 33,33 %, тому при розподілі італійських дозволів застосовувався тойже принцип пропорційності, що і при розподілі угорських дозволів.

При цьому потрібно врахувати, що в липні – 2006 року були оформлені дозволи в рахунок майбутнього перерозподілу. Кількість цих дозволів, за даними СМАП, склала:

Країна, вид дозволу

Кількість, шт.

Італія, універсальний

1103

Угорщина, універсальний Євро-2

830

Угорщина, універсальний Євро-3

306

Угорщина, транзитний Євро-2

129

Угорщина, транзитний Євро-3

186

Також потрібно врахувати 7 угорських транзитних дозволів Євро-2 та 2 угорські універсальні дозволи Євро-3, які були використані в період перерозподілу за підсумками роботи у січні – серпні 2006 року.

Розглянемо остаточні розрахунки:

Італійські універсальні (IT100) = 561 + (1000 – 5%) – 1103 = 408,

Таким чином загальна кількість італійських дозволів, яку можна розподілити серед перевізників, склала:

Угорські транзитні Євро-2 (HU420) = 21 + 265 – 129 = 157

Угорські універсальні Євро-2 (HU120) = 20 + 46 + 285 + 943 – (46 + 6) – 830 – 7 = 405

Угорські універсальні Євро-3 (HU130) = 223 + 242 + 665 + 50 – 199 – 306 – 186 – 60 (дефіцит з минулого перерозподілу) – 2 = 427

Згідно Додатку 5 серед українських перевізників було розподілено:


Залишок склав:

Зазначений залишок був розподілений серед перевізників які не приймали участь у попередньому розподілі.

Рег. №

Назва перевізника

Наявність рух. складу

Виділити

АсМАП

 

Євро2

Євро3

IT100

HU120

HU130

71055

Ксенія СФГ

2

0

2

 2

 

70704

Інвіс ТОВ

3

0

1

 1

 

10727

Вояж ТОВ

7

1

2

 

 2

71021

Норд-вест Транс ТОВ

4

0

1

 1

 

70241

ПП Шмега П.І.

7

0

2

 2

 

71052

Мобілісс ТОВ

5

1

2

 

 2

31865

Укрхімсинтез ВКФ ТОВ

2

2

1

 

 1