Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Четвер, 28 березня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.03.2024 Укртрансбезпека запрошує міжнародних пасажирських перевізників взяти участь у тестуванні онла...    
26.03.2024 Угорщина: з 1 квітня 2024 року зміниться плата за дороги для автобусів...    
22.03.2024 Щодо відключення перевізників від Системи Шлях....    
19.03.2024 Загальний страйк фермерів у Польщі з 20 березня 2024 року...    
18.03.2024 Термін перебування водіїв в країнах ЄС та Шенгенської зони...    
15.03.2024 22.03.2024 ФОРУМ МІЖНАРОДНИХ АВТОБУСНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ «З’ЄДНУЄМО ЛЮДЕЙ ТА МІСТА»...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
ВИЇЗНЕ ЗАСІДАННЯ РАДИ АсМАП – ПОЧАТОК ПОКЛАДЕНО
 
ВИЇЗНЕ ЗАСІДАННЯ РАДИ АсМАП - ПОЧАТОК ПОКЛАДЕНО

25 квітня в Ужгороді відбулось розширене засідання Ради АсМАП, на якому вирішувалося кілька важливих для українських автоперевізників питань. Чому саме в Ужгороді зібралися цього разу члени Ради і запрошені на неї представники Мінтрансу і які питання розглядалися, розповідає президент АсМАП, голова Ради Леонід Михайлович КОСТЮЧЕНКО.

Закарпатський регіон — особливий. Через Закарпаття наші перевізники їдуть на Угорщину та Словакію, а це — 24% перевезень на Захід. При цьому тут майже відсутня дорожньо-транспортна інфраструктура. Кілька років тому в Ужгороді було збудовано термінал, де є все, що потрібно водієві-міжнароднику: тут можна оформити проїзні документи, одержати дозвіл, відпочити, смачно і недорого поїсти (я в цьому пересвідчився, а побувавши там особисто). Але один термінал пообиеми не вирішує, тому на Бесіда з водіями Закарпатського регіону Раді розглядалося питання будівництва на кордоні, на Чопсьвому переході, ще одного терміналу. Ми будуватимемо його спільно з Департаментом автомобільного транспорту. Чому саме там: по-перше, зараз коштом Євро-банку розпочато реконструкцію самого митного переходу, по-друге, "Укріятеравгосервіс" викупив земельну ділянку площею б га , на якій і буде збудовано цей термінал.

У засіданні Ради Асоціації взяли участь заступник держсекретаря Міністерства транспорту України С.С. Кроль, перший заступник директора Департаменту автотранспорту В.О. Синьно, генеральний директор УДП "Укрінте-равтосервіс" Є.В. Танцюра, члени Ради. Отже, була можливість спільно вирішити організаційні питання. Ми побували на місці, вивчили кошторис, обговорили необхідні деталі й прийняли рішення про доцільність дольової участі АсМАП у цьому проекті. Зараз відпрацьовується проект угоди, в якій буде виписано права і обов'язки кожної із сторін. Ми запропонували паритет: 50%х50%. Перша черга будівництва має бути завершена до вересня. На цей час буде збудовано майданчик для відстою автомобілів, невеликий кемпінг з туалетними кімнатами для водіїв, душовими, харчовим блоком. Тут же можна буде пройти й митне оформлення.

Будівництво терміналу — лише невеличка частка того, що мало б бути зроблено на цьому напрямку. Можливості Закарпатського регіону великі, але на сьогодні На цьому місці має бути термінал вони не розкриті, дорожньо-транспортна інфраструктура практично відсутня. Зважаючи ж на те, що Європейський Союз уже кілька років обговорює питання скорочення робочого часу водіїв до 7 годин, а протягом цього часу багато не проїдеш, розбудова дорожньої інфраструктури конче потрібна, і над цим треба працювати вже сьогодні.

Є ще одна проблема, яка спричинила виїзне засідання Ради саме у Закарпатті. Цей регіон тяжіє до Угорщини, причому 82% перевезень здійснюють саме закарпатські перевізники. В той же час там 90% автомобілів не відповідають євростандартам, тож є проблема з так званими "брудними" дозволами, що викликало незадоволення місцевих перевізників. Треба було розібратися на місці, в чому річ, з'ясувати, що там відбувається, чи справді ситуація настільки складна. Після обговорення всіх питань порядку денного члени Ради АсМАП зустрілися з членами Ради регіону, вислухали їх, висловилися самі. Зустріч була вельми емоційна, але корисна. На жаль, закарпатці не досить чітко уявляють ситуацію, яка склалася, і їм корисно було вислухати наші аргументи. Під час візиту нашої делегації до міністерства транспорту Угорщини угорські колеги підкреслили, що незважаючи на те, що до проблем українських перевізників, особливо — закарпатських, етнічно близьких Угорщині, там ставляться з розумінням, політика уряду спрямована на обмеження руху "брудних" автомобілів по території країни. Більше того — з 2003 року там буде заборонено навіть своїм автомобілям, які не відповідають євростандартам, рухатись по території Угорщини. На початку червня відбудеться засідання Змішаної комісії, на якій вирішуватиметься питання квот, і угорська сторона готова збільшити нам кількість дозволів, але "зелених".

Тож обговорюючи ситуацію з членами Ради Закарпатського регіону, ми дійшли спільної думки про те, що є сенс обміняти 4 тис. "брудних" дозволів на 8 тис. "зелених".

Була розмова і про порушення паритету: на сьогодні, маючи річну квоту в 20 тис. угорських універсальних дозволів, ми використали вже близько 8 тис., Під час засідання Ради АсМАП України а угорські перевізники — лише 400. І хоча одна з причин нього—небажання самих угорських перевізників їздити до нас, проте це не змінює того факту, що паритет не витримується. За 6 місяців частка українських перевезень зросла на 163%. Ми забираємо і експортні, й імпортні вантажі, перевозимо їх своєю технікою — хіба це не показник того, що роботою наші перевізники забезпечені! Проте вони хочуть маги а більше, і це зрозуміло, але все має відбуватися у розумних межах. Треба розуміти ситуацію і діяти згідно з обставинами. Думаю, після нашої принципової розмови закарпатці багато на що подивляться зовсім інакше.

На Раді розглядалися й інші питання, зокрема — про членство в Асоціації. 35 членів АсМАП втратили зв'язок з нами: не приїжджають на збори, не платять членські внески, не беруть карнетів. Оскільки вони не користуються книжками МДП вже 27 місяців. Рада прийняла рішення про їх виключення з Асоціації. Це рішення буде передане загальним зборам на затвердження.

Рада обговорила ще одне питання: внесення змін до Розділу 20 відомого всім перевізникам посібника "Руководство для держателей книжек МДП"

Обговорювалося й питання утворення нового підприємства: ТОВ "АсМАП-сервіс" за участю АсМАП."АсМАП-сервіс" надаватиме перевізникам широкий спектр послуг: інформаційних (видання посібників, проведення семінарів), по придбанню рухомого складу, здійсненню корпоративного зв'язку і тд. Скажімо, у червні ми проведемо великий семінар, в якому візьмуть участь представники МСАТ, ДАІ України, митники РФ. У Процесуальному і Адміністративному кодексах Росії є зміни. Треба ознайомити з ними наших перевізників, поспілкуватися, дещо уточнити, обговорити. Ми проводили подібний семінар з польськими На пункті СМАП митниками — це дало свої позитивні наслідки, гадаю, і цей семінар піде на користь українським перевізникам. Відповідні заходи також стануть прерогативою "АсМАП-сервісу". Подібні структури е в БАМАП, в АСМАП Росії, в інших країнах. Ми вивчили їхній досвід і дійшли висновку про доцільність створення цієї структури у нас.

Підводячи риску, можна оцінити перше виїзне засідання Ради АсМАП позитивно. Ми й надалі продовжуватимемо таку практику — це дасть можливість ближче знайомитися з проблемами регіонів, а членам Асоціації — частіше зустрічатися з її керівництвом.

Записала Людмила КАТКОВА.



Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis