Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 24 cічня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
22.01.2018 До уваги міжнародних автоперевізників здійснюючих перевезення в напрямку Італії...    
19.01.2018 Щорічний перерахунок ПДВ ...    
18.01.2018 Важливо! Італія. Щодо впровадження положень нового законодавства...    
17.01.2018 Меморандум між АсМАП України та ГО «Міжнародне Антикорупційне бюро»...    
17.01.2018 Щодо можливого призупинення в’їзду до м. Києва...    
17.01.2018 Повідомлення Головного державного інспектора ветеринарної медицини України...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Доповідь Голови Ради, президента АсМАП України до п. 1 порядку денного позачергових Загальних зборів членів АсМАП України30 травня 2003 року
  Доповідь Голови Ради, президента АсМАП України до п

Доповідь Голови Ради, президента АсМАП України до п. 2 порядку денного

позачергових Загальних зборів членів АсМАП України

30 травня 2003 року

 

           Шановні члени Асоціації, запрошені!

  Сьогодні я поінформую  Вас про роботу Ради та Секретаріату  Асоціації за   період з часу проведення Загальних зборів, які відбулися у жовтні 2002 року.

Одразу хотів би наголосити, що у зв’язку з подіями навколо Асоціації, ми змушені були  занадто багато часу і зусиль приділяти вирішенню питання захисту майна і самого існування Асоціації. І навіть підготовка позачергових Загальних зборів велася в умовах, як то кажуть, “близьких до бойових”.

Разом з тим  і в цих умовах  Рада, керівництво та фахівці Секретаріату Асоціації  намагалися робити все можливе для вирішення проблемних питань, порушених членами АсМАП на Загальних  зборах 10 жовтня минулого року.

Тому,  перш за все, проінформую Вас про  виконання цих рішень.

          Нагадаю, що з метою законодавчого врегулювання ряду проблемних питань рішеннями зборів доручалося  Секретаріату звернутися до профільного Комітету Верховної Ради України з проханням  сприяння у відміні справляння місцевих зборів, зменшенні ставок ввізного мита на автотранспорт, що відповідає вимогам Євро-2  та Євро-3, знятті 5 відсоткового обмеження на віднесення до валових витрат витрат, пов”язаних з ремонтом автотранспортних засобів, внесенні змін до Закону України “Про транзит” щодо відміни складання транзитної декларації, запровадження ліцензування транспортно-експедиційної діяльності.

          В результаті спільної роботи з профільним та іншими  Комітетами  Верховної Ради України у квітні поточного року  прийнято Закон України, який передбачає відміну місцевих зборів з 1 січня 2004 року (Довідково: з наступного року, бо місцеві бюджети на поточний рік вже сформовані). Ми сподіваємося, що це стане додатковим аргументом на переговорах з компетентрими органами країн - наших партнерів і дасть змогу владнати ряд проблем щодо отримання додаткової кількості дозволів. Ви знаєте, що ми вислуховували з цього приводу на переговорах з польською стороною!!! 

          Відрадно також, що обгрунтування і розрахунки  Асоціації були враховані народними депутатами при прийнятті Законів “Про оподаткування прибутку підприємств” та “Про податок на додану вартість”.

Згідно цих законів передбачено  віднесення до валових  витрат будь-яких витрат, пов’язаних з ремонтом та поліпшенням основних фондів у сумі 10% їх сукупної балансової вартості  замість 5%, які діяли до 1 січня поточного року. Врегульоване також  питання щодо терміну відшкодування  податку на додану вартість при операціях  фінансового лізингу. Новим законом право на відшкодування ПДВ передбачено  після отримання у користування об”єкту лізингу, а не через 3- 4 роки після закінчення строку лізингового договору,  як це було раніше.

 Від учасників Загальних зборів дозвольте  висловити щиру вдячність профільному Комітету Верховної Ради України, очолюваному Валерієм Павловичем Пустовойтенком,  народним депутатам України  Климпушу Оресту Дмитровичу, Кухарчуку Миколі Андрійовичу, Голові незалежної профспілки  Хмільовому Анатолію Петровичу  за допомогу у законодавчому  вирішенні вищезазначених проблем, а також за підтримку  у складній ситуації навколо АсМАП. 

На пропозиції підприємств –членів Асоціації створена Робоча група з нормативного врегулювання проблемних питань у сфері міжнародних автоперевезень, до складу якої увійшли представники провідних транспортних компаній. Робочою групою  опрацьовано проект Закону “Про транспортно-експедиторську діяльність” і пропозиції Асоціації щодо запровадження ліцезування цього виду діяльності надані до Верховної Ради. До прийняття цього Закону внесено пропозиції  Міністерству транспорту щодо введення Реєстру експедиторів з метою запобігання проникненню на ринок професійно-непридатних експедиторських фірм-одноденок, які наносять значну  шкоду перевізникам. На жаль, поки що остаточного рішення не прийнято, а  Асоціація експедиторів не виявила зацікавленості у такому нововведенні..

На виконання рішення Загальних зборів Секретаріатом Асоціації порушено   ряд проблем перед Урядом України, зокрема щодо зменшення ставок ввізного мита на автотранспорт, який відповідає вимогам Євро-2 і Євро-3 та можливості  отримання водіями – міжнародниками другого закордонного паспорту.

          На доручення Уряду фахівцями Асоціації вже підготовлено проект Закону  “Про внесення змін до Митного тарифу”, який  передбачає зменшення ставок ввізного мита на  тягачі  та напівпричепи до 5 відсотків. Ми маємо погодження Міністерства транспорту, ДПА та працюємо над зауваженнями інших міністерств для подання матеріалів на  розгляд Митно-тарифної Ради України.

Підготовлено  також проект востанови Уряду, який передбачає   отримання  водіями другого закордонного паспорту. Ви знаєте, як гостро постала ця проблема останнім часом, оскільки кількість країн, у відносинах з якими  застосовується візовий режим, має тенденцію до збільшення. На сьогодні ми доопрацьовуємо цей проект, маючи принципову згоду МВС, МЗС, Дежкомкордону, Мінюсту.

З Держмитслужбою України обговорені  пропозиції Асоціації щодо можливості використання книжки МДП у якості транзитної декларації  за умови  внесення до неї додаткових відомостей стосовно товару, погоджених із МСАТ. Це питання опрацьовується Секретаріатом.     

Усім нам зрозуміло, що зберегти позиції вітчизняних перевізників на ринку міжнародних перевезень можливо лише за умови  оновлення рухомого складу, який відповідає сучасним технічним та екологічним вимогам. На сьогодні наш основний стратегічний партнер – перевізники Республіки Польща мають 60 відсотків таких автомобілів, в той час як у нас – лише третина від загальної кількості.   Тому  для створення економічних умов такого оновлення ми доклали немало зусиль для прийняття  розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 липня 2002 року №423-р “Про митне оформлення сідельних тягачів”, яким передбачено надання відстрочки зі сплати ПДВ до 240 днів при ввезенні автомобілів на умовах фінансового лізингу.  Потім ще багато працювали над збереженням вексельної форми розрахунків, бо ви знаєте, що у вересні минулого року спочатку була прийнята постанова Уряду про призупинення дії векселів, а потім її відмінено і статтею 51 Закону  “Про Державний бюджет на 2003 рік” передбачено застосування векселів по сплаті ПДВ при імпортуванні на митну територію України товарів, які ввозяться за прямими договорами для власних виробничих потреб.

Ми маємо інформацію про те, що ряд членів АсМАП  ввезли новий транспорт на умовах цього розпорядження, хоча точну цифру не встигли отримати до Загальних зборів від Дермитслужби .

Секретаріат Асоціації намагався оперативно реагувати на звернення членів Асоціації з будь-яких питань.

Наведу декілька прикладів.

Члени Асоціації зверталися  з проханням  надання  інформації про норми витрат палива на нові моделі і модифікації автомобілів, зокрема, сідельних тягачів закордонного виробництва, які не увійшли до наказу Мінтрансу, що встановив такі норми.        З метою економії коштів перевізників Секретаріатом  здійснено централізоване замовлення за рахунок коштів Асоціації у галузевому інституті ДержавтотрансНДІпроект  на розробку  норм витрат палива на такі моделі.

На сьогодні розроблено і надіслано усім членам Асоціації, які їх замовляли, висновки на встановлення індивідуальних базових лінійних норм на понад 40 моделей автомобілів.

У короткий термін спільно з Мінтрансом вирішено проблему переказування коштів нерезидентам за надані послуги за кордоном, яка виникла у перевізників у зв’язку  з прийняттям у поточному році Постанови Правління Національного банку України “Про здійснення переказування коштів у національній та іноземній валюті щодо оплати робіт та послуг нерезидентів”.  На наше звернення до Департаменту валютного контролю та ліцензування Національного Банку України отримано роз’яснення,  яким ця проблема вирішена.

 У зв’язку з непоодинокими випадками злочинних дій, що скоюються на автомобільних дорогах України до перевізників, Секретаріатом АсМАП України разом з членами Ради Асоціації була зібрана і узагальнена інформація про випадки таких злочинних посягань та направлена до Міністра внутрішніх справ України.  МВС  проінформувало АсМАП про  попередження та розкриття злочинів на дорогах. З метою стабілізації криміногенної обстановки, з урахуванням пропозицій АсМАП України, на автошляхах України запроваджено патрулювання головних автомобільних доріг щодобовими рухомими нарядами ДАІ, передбачено переведення 70 відсотків особового складу дорожньо - постової служби ДАІ на патрулювання в нічний час. Додатково до існуючих стаціонарних постів ДАІ організовано роботу ще 42 громадських постів для надання допомоги учасникам дорожнього руху.

Завдяки вжитим заходам кількість  злочинів у 2002 році зменшилась наполовину.

Щодо видачі членам Асоціації книжок МДП,  то вперше за час функціонування АсМАП у 2002 році їх видано понад 200 тисяч (204 тисячі), що на 26 відсотків більше, ніж у 2001 році і майже вдвічі більше, ніж п”ять років  тому.

 В результаті введення квотування видачі книжок значно покращились показники своєчасності їх повернення, в основному, до закінчення терміну їх дії. Кількість не повернутих книжок МДП зменшилась майже втричі і складає до 1 відсотка  від загальної кількості книжок, що знаходяться у щоденному користуванні.    Цей  показник один із кращих серед національних Асоціацій,  що було відмічено перевіркою МСАТ.

На початку цього року почав працювати відділ ТІR - Закарпаття.

Коротко про претензійну  роботу Секретаріату. За період з жовтня  2002 року по травень 2003р.  надійшло 111 повідомлень національних та іноземних митних органів  про порушення процедури МДП, 99 з яких щодо порушень національними перевізниками.

Станом на 14.05.2003р. у провадженні  знаходиться 505 справ про порушення митних правил, з яких  105 справ – вимоги до гарантійного об’єднання про сплату митних податків ізборів.

Аналіз кількості повідомлень митних органів України до членів АсМАП  за ряд років свідчить про позитивну тенденцію: якщо, скажімо, у 1999 році було отримано понад 600 повідомлень, то у 2002 році лише 17.  Разом з тим значно зросла кількість повідомлень митних органів іноземних держав до членів Асоціації, зокрема,  кількість заявлених Державним митним комітетом Росії справ про порушення митних правил складає 333 матеріали по 41 українському перевізнику або 66відсотків  від загальної кількості справ.

З метою урегулювання цих справ проведено три робочі зустрічі із посадовими особами Державного митного Комітету  Російської Федерації. На сьогодні  вдалося закрити 16 справ по 13  підприємствах. 289 порушень митних правил вчинено перевізниками Чернівецької області, які припинили співпрацювати з Асоціацією, тому ведеться пошук шляхів урегулювання цих справ для попередження значних матеріальних збитків ланки гарантійних об’єднань.

Ми продовжуємо   роботу з Державним митним комітетом Росії   по 40 матеріалах стосовно 22 перевізників, обмінюємося додатковими документами для прийняття рішення про шляхи їх урегулювання. Змушений констатувати, що, на жаль, члени Асоціації не проявляють  активності у наданні до Асоціації необхідних документів і інформації, що перешкоджає оперативному врегулюванню претензій.

          Про реалізацію запобіжних заходів  МСАТ.

У звязку з загрозою кризи системи МДП в результаті дій міжнародної організованої злочинності Генеральною Асамблеєю Міжнародного Союзу автомобільного транспорту були ухвалені Запобіжні заходи, які повинні застосовуватись усіма  національними Асоціаціями та користувачами книжок МДП при виконанні ними перевезень територіями так званих “країн, визнаних мішенню організованої злочинності”. На даний час МСАТ визнав такими Російську Федерацію, Білорусь, Казахстан та Україну.

          Вимоги Запобіжних заходів до користувачів книжок МДП включають в себе: більш ретельне відношення до оформлення документів та вимог митних органів, перевірку фактичної наявності та репутації вантажоодержувача та основне – збільшення суми фінансової гарантії допуску до системи МДП з 5 до 8 тисяч  доларів США.   

АсМАП України отримав “Запобіжні заходи” у грудні 2002 р. з вимогою ввести їх у дію з 1 лютого 2003 р.  

          Ми неодноразово  зверталися  до МСАТ з проханням виключити Україну із переліку країн, визначених мішенню організованої злочинності. Однак Генеральний Секретар МСАТ Мартін Мармі зазначив, що причиною  внесення України до цього переліку стало значне збільшення кількості порушень процедури МДП українськими перевізниками на території інших країн, зокрема в Російській Федерації, і тим, що вони часто отримують винагороду за виконані перевезення у готівковій формі. Збільшення фінансової гарантії було ухвалено Генеральною Асамблеєю МСАТ і Генеральний Секретар не може одноосібно змінювати або робити виключення із рішень Асамблеї. Сплата фінансової гарантії має ключовий фактор при допуску та роботі у системі МДП. Хотів би підкреслити,  що гарантія не призначається для сплати претензій, а є підтвердженням можливості транспортної компанії мати у своєму розпорядженні достатньо фінансових ресурсів, що демонструють її стабільне фінансове становище.

Для доведення положень Запобіжних заходів МСАТ до відома членів Асоціації, Секретаріатом у період з 20 січня 2003 р. по 6 лютого 2003 р.були проведені  регіональні Ради АсМАП України. У той же час Секретаріатом вивчалась практика та дії інших національних  Асоціацій відносно запобіжних заходів з метою відпрацювання механізму збільшення гарантії допуску.

26 лютого 2003 р. Радою Асоціації прийнято рішення про застосування  Запобіжних заходів  з 1 березня 2003 р. та визначено порядок збільшення гарантії допуску до системи МДП.

Довідково: порядок полягає в наступному:

  - Усі члени Асоціації, які допущені до системи МДП з початку 2003 р. та ті перевізники, що вперше отримують книжки МДП з 1 лютого 2003 р. повинні вносити на рахунок Асоціації суму фінансової гарантії допуску у розмірі 8 тисяч доларів США;

-         Користувачі книжок МДП, за якими в Асоціації зареєстровані порушення процедури МДП , повинні до 20 березня 2003 р. до доповнити суму своєї гарантії допуску системи МДП до 8 тисяч доларів США;

-         Користувачі книжок МДП, що мають заборгованість (розстрочку) по сплаті суми гарантії допуску до системи МДП, повинні погасити її до 20 березня 2003 р;

-         Асоціація до 31 грудня 2003 р. гарантує перед МСАТ наявність гарантій допуску у розмірі 8 тисяч доларів США за користувачів книжок МДП, що не мають порушень процедури МДП. В свою чергу, ця категорія членів Асоціації повинна поетапно - по 1 тисячі доларів в квартал- внести на рахунок Асоціації 3 тисячі доларів США у гривнях по курсу НБУ на день перерахування коштів до 31 грудня 2003 р.;

-У разі порушення процедури МДП,  користувач, за якого Асоціація гарантувала перед МСАТ наявність повної суми гарантії, зобов’язаний збільшити свою суму гарантії допуску до 8 тисяч  доларів США невідкладно.

За останній рік був зроблений значний крок у налагодженні інформаційних зв”язків з перевізниками за допомогою електронної пошти та через WEB-сайт АсМАП. По електронних адресах членам Асоціації надсилається найсвіжіша інформація з широкого кола питань. На даний момент на офіційному сайті зареєстровано понад 700 користувачів – членів АсМАП.

   Щодо “вічної теми” – забезпечення та розподілу дозволів.

Дефіцит у забезпеченні дозволами є наслідком того, що кількість транспортних засобів, які використовують ці дозволи – постійно зростає,  а квота дозволів завдяки  зусиллям на переговорах хоч і зростає, але не такими темпами.

 Тому  єдиним виходом вбачається більш прозорий розподіл дозволів. Члени Асоціації неодноразово порушували питання  зміни існуючої системи розподілу дозволів і Міністр транспорту доручив апарату Міністерства, ДержавтотрансНДІпроекту, Державному департаменту автомобільного транспорту, СМАП та АсМАП України  вивчити досвід європейських країн та надати пропозиції по вдосконаленню існуючої системи розподілу іноземних дозволів в Україні.

Головними відмінами систем розподілу дозволів в іноземних країнах є те, що перевізник отримує дозвіл до початку перевезення. Крім того, адресне квотування дозволів серед перевізників виконує ще одну додаткову функцію – регулює доступ перевізників до ринку. Саме для такого регулювання існує ліцензування перевезень але, нажаль, у нас воно є чисто автоматичною процедурою.

Наприкінці  2002 року Міністр транспорту України прийняв рішення про зміну існуючої схеми розподілу польських дозволів.

Асоціація брала участь у підготовці документів але, на жаль, наші пропозиції не були повністю враховані. Тому надалі ми  будемо виправляти допущені в цих документах помилки через роботу у складі “Комісії по здійсненню аналізу ефективності використання українськими перевізниками дозволів...”, що створена за наказом Міністра транспорту. Зміни до  наказу Мінтрансу вносилися вже двічі, наступні плануються після закінчення другого кварталу.

Головними відмінами нового порядку розподілу дозволів є:

- Польські дозволи розподіляються за окремою схемою згідно “Умов оформлення і видачі дозволів на поїздку по території Республіки Польща”;

- Дозволи, що отримуються Мінтрансом України понад встановленої річної квоти оформлюються тільки для автомобілів стандартів ЄВРО-2 і ЄВРО-3;

   - Дозволи на поїздку по території  Азербайджану, Греції, Казахстану та Югославії на перевезення вантажів до/з третіх країн оформлюються та видаються за окремим розподілом.

  - Дозволи на перевезення вантажів до/з третіх країн Росії практично видавалися по факту прибуття  в пункти видачі дозволів і, як результат у квітні місяці контингент дозволів (4750) був використаний. В даний час ці перевезення припинилися.

Відповідно до затвердженого Міністром порядку Асоціація  підготувала пропозиції щодо поквартального розподілу річної квоти польських дозволів 2003 року серед членів Асоціації відповідно до відсотку використання перевізником квоти 2002 року. Через обмаль часу видача дозволів за квотами не розпочалась з 1 січня 2003 року, її введення було перенесено на початок лютого. На вимогу членів Асоціації  24 січня 2003 року  Ради АсМАП України розглянула це питання окремо.

Члени Ради позитивно оцінили введення нового порядку розподілу польських дозволів, але визнали доцільним вводити його в дію тільки після визначення  змішаною українсько-польською комісією остаточної кількості дозволів квоти 2003 року і уточнення даних СМАП про кількість виконаних перевезень за 2002 рік.

Міністр підтримав наші пропозиції і переніс введення квотування на 1 квітня. СМАП України було доручено провести  уточнення кількості виконаних українськими перевізниками перевезень по території Польщі вже не за 9 міс., а за весь 2002 рік. Одночасно була проведена звірка даних СМАП України, членів АсМАП України і оригіналів бланків використаних польських дозволів, що були повернені у підрозділи СМАП України протягом 2002 року.

Наказом Міністра транспорту від 24 квітня 2003 року річна квота польських дозволів для перевізників, що є не членами АсМАП України зменшена до 6% від загальної річної квоти. Резерв Міністерства транспорту також зменшено з 10% до 6%. Вказаний резерв поділено на дві частини. Перша частина (2250 дозволів) розподіляється Державним секретарем, друга (2000 дозволів) –директором Державного департаменту автомобільного транспорту за погодженням з АсМАП України

Питання збільшення квоти польських дозволів 24-25 березня 2003 року  розглядалось Змішаною українсько-польською Комісією з питань міжнародних автомобільних перевезень. Результатом  тривалих дискусій стало визначення  квоти дозволів на 2004 рік в кількості 70 тис. і виділення портових дозволів згідно потреб українських перевізників.

На 2003 рік польська сторона виділила  додатково 15 тис. зелених транзитних дозволів для екологічно чистих вантажівок (3 тис.-ЄВРО-1, 10 тис.- ЄВРО-2, 2 тис.-ЄВРО-3).

Польська сторона запропонувала вирішувати проблему транзиту через її територію за рахунок використання контрейлерних поїздів. Першим таким поїздом став “Ярослав”, який щотижня виконує перевезення за маршрутом Київ-Славкув-Київ, а також погодилась на скасування компенсаційного збору.

На жаль, ні річна квота у 70 тис., ні поїзд “Ярослав” повною мірою не забезпечують потреби українських перевізників у польських дозволах. Тому дефіцит залишиться, а разом з ним  і квотування.

          За дорученням Міністерства транспорту Секретаріат АсМАП України  на підставі даних СМАП України підготував узагальнену  інформацію про розподіл та стан використання  річної квоти польських дозволів  та додатково виділених Міністерством інфраструктури Республіки Польща транзитних дозволів для автомобілів ЄВРО-2 та ЄВРО-3 серед членів Асоціації.

На прохання СМАП України підготовлений  проект розподілу дозволів на 3 та 4 квартали  по кожному члену АсМАП України  з визначенням окремо кількості  транзитних дозволів для автомобілів ЄВРО-2 і ЄВРО-3.

АсМАП України провела аналіз використання дозволів за грудень 2002 року і перший квартал 2003 року. Хочу наголосити, що усі підрахунки проводились і проводяться тільки на підставі даних  СМАП України про використання перевізниками польських дозволів. Аналіз показав, що за грудень 2002 року і перший квартал 2003 року члени АсМАП України, яким було передбачено виділення квоти польських дозволів, використали 16917 дозволів. Ще 221 дозвіл використали члени Асоціації, яким не було передбачено виділення квоти і вони отримували дозволи на пунктах видачі.Профессиональная Заправка автокондиционера - стоимость http://www.prof-autoclimate.com.ua/ремонт-и-заправка-автокондицыонеров/ Разом усі члени АсМАП України на 1 квітня  використали 17138 польських дозволів.

Враховуючи, що загальна річна квота складає 61 500 дозволів (49 500 універсальних та 12 000 транзитних)  на 1.04.2003 вона використана на 28%.

При цьому через відсутність дотримання квотування у першому кварталі допущено перевитрату по окремим перевізникам річної квоти універсальних дозволів на 782. Частина  перевізників має додатково виділені транзитні дозволи і у разі погашення перевитрат за їх рахунок,  перевитрати загальної річної квоти становлять 291 дозвіл. Джерелом погашення цих перевитрат може бути або резерв Державного департаменту автомобільного транспорту або дозволи, що не були використані перевізниками у першому кварталі 2003 року.

За підрахунками  373 перевізника взагалі не отримували дозволи у першому кварталі і невикористаними залишилося  1910 польських універсальних дозволів.

Якщо за рахунок цих дозволів погасити перевитрати річної загальної квоти, то для перерозподілу серед членів АсМАП України залишається 1619 польських універсальних дозволів. Цю кількість дозволів повинна  перерозподілити  комісія. Секретаріат АсМАП України веде реєстрацію звернень перевізників з питань виділення додаткових дозволів і готовий у будь-який час надати на розгляд комісії узагальнені матеріали. АсМАП України вважає за необхідне терміново розпочати роботу  комісії і приступити до розгляду звернень перевізників.

Перевізники потребують збільшення квоти через неточні підрахунки кількості поїздок,  виконаних за 2002 рік, через збільшення кількості рухомого складу, збільшення обсягів перевезень за контрактами. Частина перевізників у поточному році тільки розпочинає свою діяльність у перевезеннях на (через) Польщу і не враховувалась при квотуванні. 

На наш погляд, виправити ситуацію потрібно за рахунок перерозподілу невикористаних дозволів за кожний квартал, як і передбачається  наказом Міністра транспорту.

Одночасно звертаю Вашу увагу на співвідношення між квартальними квотами: перший квартал – 28% (по факту), другий квартал – 11332 або  18 % (затверджено), третій  квартал - 17 291 або 28 %,  четвертий квартал – 16251 або 26 % (по третьому та четвертому кварталах пропозиції надані виходячи з побажань СМАП України). Таке розподілення по кварталах не задовольняє багатьох перевізників через те, що максимум виконання перевезень в них припадає на інші періоди року. Тому необхідно максимально спростити процедуру переведення по заявкам перевізників дозволів з квоти одного кварталу в інший.

8 травня  Асоціація направила до Державного департаменту автомобільного транспорту пропозиції щодо перерозподілу серед членів Асоціації невикористаних у першому кварталі дозволів.

Поки що рішення не прийнято, але перевізникам дозволено переносити дозволи з інших кварталів у рамках річної квоти.

Квотування польських дозволів – це експеримент. Вам, членам Асоціації вирішувати підтримувати його продовження чи ні.

При видачі польських дозволів без будь-яких обмежень їх вистачить тільки на три квартали. Крім того, необхідно пам’ятати, що дозволи Росії, Азербайджану в/з третіх країн та Італії універсальні  не квотувалися і закінчилися ще до травня.

Відповідно до наказу Державного департаменту автомобільного Лучшая Заправка автокондиционера авто http://genstar.ua/zapravka-avtokondicionera-avto транспорту  у період з 7 жовтня по 1 листопада 2002 року Асоціацією було здійснено прийом пакетів документів від членів Асоціації на участь у конкурсі на отримання дозволів ЄКМТ Євро-2 та Євро-3. Усього прийнято 158 заяв на отримання дозволів Євро-2 і 70 на отримання дозволів Євро-3. Для участі у конкурсі заявлено 2338 автотранспортних засобів.