Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    09.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 16 червня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
11.06.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Харків...    
11.06.2025 Словаччина. З 1 липня 2025 року зміни в системі розрахунку плати за проїзд...    
28.05.2025 АсМАП України пропонує передачу в оренду TIR-паркінгу в м. Бориспіль ...    
09.06.2025 Щодо надання фактів нестабільної роботи сайту (платформи) PUESC 3-4 червня 2025 року....    
09.06.2025 Транспортний безвіз з Норвегією продовжено до кінця 2025 року!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
22 листопада 2005 року в Головавтотрансінспекції проведена нарада за участю Президента АсМАП України Л.М. Костюченка, на якій обговорювались питання реалізації в Україні положень Європейської Угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР)
 

Шановні перевізники!


Повідомляємо, що 22 листопада 2005 року в Головавтотрансінспекції проведена нарада за участю Президента АсМАП України Л.М. Костюченка, на якій обговорювались питання реалізації в Україні положень Європейської Угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР), укладеної 1 липня 1970 року в м. Женева.

На нараді піднімались питання:

  • необхідності надання перевізникам конкретної інформації щодо часу набуття чинності в Україні ЄУТР. Згідно з пунктом 5 статті 14 Угода ЄУТР набуває чинності після закінчення ста вісімдесяти днів після здачі на зберігання Україною своєї ратифікаційної грамоти або документа про приєднання. На жаль, не оприлюднена інформація про передачу документів на зберігання, а отже визначити термін набуття чинності ЄУТР в Україні проблематично.
  • необхідності доведення до перевізників розташування місць відпочинку (наприклад, на базі пунктів автомобільного сервісу ДП “Укрінтерсервіс”);
  • визначення пунктів встановлення/сервісу тахографів;
  • відбулось обговорення проекту “Концепції підвищення безпечності автомобільних перевезень запровадженням системи об'єктивного контролю за режимом руху транспортних засобів, використанням робочого часу та часу відпочинку водіїв...” та проекту постанови Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до постанови КМУ від 10 січня 2002р. №36”.

23 листопада 2005 року в Укравтодорі відбулась нарада за участю представників АсМАП України, на якій обговорювались проблеми дорожнього комплексу України та проїзду автотранспортних засобів з перевищенням вагових параметрів.

Поряд з цим, були переглянуті окремі положення проекту постанови Кабінету Міністрів України “Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування”. Представниками АсМАП України надані зауваження та пропозиції з питань:

  • необґрунтованості введення зобов'язань заїзду до пунктів вагового та габаритного контролю та збільшення повноважень контролюючих органів;
  • необхідності прискорення вирішення питання щодо набуття чинності “Угодою про введення міжнародного сертифікату зважування» (від 16 квітня 2004р., м. Мінськ).;
  • враховуючи, що вагові комплекси належать різним суб'єктам, необхідна побудова єдиної системи вагового контролю;
  • з урахуванням іноземного досвіду, необхідне спрощення процедури виконання перевезення (без оформлення дозволу ДАІ) у разі незначного (вагова похибка) перевищення вагових параметрів;
  • вирішення проблем Одеського регіону, що пов'язані із перевезенням великовагових контейнерів з портів;
  • розширення переліку маршрутів, на яких дозволяється рух без дозволів (транспортних засобів загальною масою 40 тонн включно, якщо вони не є великогабаритними, і контейнеровозів до 44 тонн) у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001р. №30.
  • недоцільності і незаконності введення збільшувальних коефіцієнтів (при різниці навантажень окремих осей; при використанні строєних осей з одиночними шинами та т.інш.);
  • недоцільність введення подвійної оплати у разі порушень проїзду великовагових транспортних засобів, оскільки це протирічить законодавству України.
Департамент транспортної політики 
Секретаріату АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis