Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    09.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 16 червня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
11.06.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Харків...    
11.06.2025 Словаччина. З 1 липня 2025 року зміни в системі розрахунку плати за проїзд...    
28.05.2025 АсМАП України пропонує передачу в оренду TIR-паркінгу в м. Бориспіль ...    
09.06.2025 Щодо надання фактів нестабільної роботи сайту (платформи) PUESC 3-4 червня 2025 року....    
09.06.2025 Транспортний безвіз з Норвегією продовжено до кінця 2025 року!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
2 лютого Голова Ради, президент АсМАП України Леонід Михайлович Костюченко взяв участь в роботі розширеного засідання Інвестиційної ради при Міністерстві транспорту та зв’язку України.
 

Відкрив роботу ради Прем’єр – Міністр України Юрій Єхануров. Зокрема він відмітив, що Україна – це нова,  цікава країна в який можна заробляти гроші.

 

 

Міністр транспорту та зв’язку в свою чергу підкреслив, що за останні 5 років в галузь інвестовано майже 30 млрд. гривень.

 

 

Найбільш привабливим інвестпроектом, який пропоноване Мінтрансом і який більш - менш  торкається міжнародних вантажних перевезень може бути створення єдиної корпоративної мережі моніторингу автомобільних транспортних засобів по Україні. Вартість цього проекту складає приблизно 3 млн. доларів США.

Але позиція  АсМАП України у цих питаннях більше відповідає реаліям сьогодення.  

 

 

Створення механізму сприяння оновленню парку транспортних засобів.

За оцінками європейських експертів  з поповненням Європейського Союзу  десятьма новими членами кількість автотранспортних засобів, задіяних на міжнародних перевезеннях, збільшилася на 130 тисяч одиниць. В умовах жорсткої конкуренції на цьому ринку європейські транспортні компанії  все більше  переорієнтовують свою роботу на Схід.

За таких умов для  збереження конкурентноспроможності українських автомобільних перевізників гостро постає проблема  необхідності  вжиття державою певних протекціоністських заходів, спрямованих на покращення інвестиційного клімату України та зменшення податкового тиску на підприємства автомобільного транспорту.

 Іноземні транспортні компанії апріорі знаходяться у більш вигідному становищі: для здійснення перевезень всередині Євросоюзу їм не потрібно оплачувати вартість дозволів,  віз, дозволів ЄКМТ, між державами існує взаємне відшкодування ПДВ, не говорячи про більш дешеві кредитні ресурси для придбання нового рухомого складу та інші преференції. 

Парк автотранспортних засобів перевізників цих країн постійно оновлюється  та має високий рівень відповідності  вимогам Євросоюзу щодо  технічного та екологічного стану.  Для прикладу: стратегічні партнери у галузі міжнародних автомобільних перевезень – перевізники Республіки Польща – мають   парк автотранспортних засобів, що складає  60 тисяч одиниць, біля 70 відсотків з яких відповідає  вимогам стандартів Євро-2 та Євро-3, перевізники Румунії та Угорщини – 100 відсотків. При цьому Угорщина обмежує допуск на свою територію автомобілів нижчого стандарту.

До захисту своїх перевізників вдаються і країни СНД. Так з березня  2003 року у Російській Федерації діє постанова Уряду “О дополнительных мерах государственной поддержки  российского автомобильного транспорта, предназначенного для международных перевозок”, яка    передбачає повне звільнення транспортних засобів від ввізного мита та ПДВ на весь термін їх експлуатації  за умови  використання на міжнародних перевезеннях.  Результат - суттєве збільшення парку російських перевізників: якщо у 2002 році він складав 12,6 тисяч автомобілів, то вже у 2005 році -  19,9 тисяч, з яких понад   65  відсотків   складають  автомобілі   Євро-2 та Євро-3.

Сьогодні в Україні  таких автомобілів недостатньо.

Необхідно визнати, що вітчизняна промисловість не виготовляє автотранспортних засобів, які б відповідали зазначеним вимогам і перспектив щодо налагодження їх  виробництва у найближчий час немає.

Безумовно, подальшому  розвитку міжнародних автомобільних перевезень сприяло би вирішення  на законодавчому  рівні такого проблемного питання,  як  створення в Україні механізму економічного сприяння оновленню рухомого складу, що відповідає вимогам Європейського Союзу.  Досягти цього можливо шляхом звільнення при ввезенні транспортних засобів - сідельних тягачів від сплати ПДВ та ввізного мита, а також повернення до  нульової ставки оподаткування податком  на додану вартість транспортних послуг при здійсненні української частини міжнародного перевезення. Такий порядок оподаткування транспортних послуг діяв з  початку введення в дію Закону України “Про податок на додану вартість” і  до 31 березня 2005 року.

Виходячи з наведеної аргументації, АсМАП України ініціює питання щодо внесення відповідних змін до Законів України:

“Про податок на додану вартість” - доповнення  статті 11 цього закону   у такій редакції: “Тимчасово, до 1 січня 2010 року, звільняються від оподаткування операції з ввезення суб’єктами підприємницької діяльності - міжнародними автомобільними перевізниками - на митну територію України товарів групи 87 УКТ ЗЕД код 8701 20 10 00 - трактори колісні для перевезення напівпричепів (сідельні тягачі), які ввозяться за прямими договорами, якщо такі товари не виготовляються на території України”;

- “Про Митний тариф України” -  у розділі XVII групи 87 додатку до цього закону:                       :

Цифри і слова

    "8701 20 10 00   - - нові                                 10     10      шт".

                     замінити цифрами і словами:

    "8701 20 10 00   - - нові                                 0       0      шт".

               

“Про податок на додану вартість” – підпункт 6.2.4. пункту 6.2 – оподаткування за нульовою ставкою -  викласти в  такій  редакції:

“Поставки транспортних послуг залізничним, автомобільним, морським, річковим та авіаційним транспортом по перевезенню вантажів, пасажирів, багажу, вантажобагажу (товаробагажу) за межами державного кордону України, а саме: від пункту за межами державного кордону України до пункту проведення митних процедур з пропуску вантажів, пасажирів, багажу, вантажобагажу (товаробагажу)   через митний кордон на митну територію України (включаючи внутрішні митниці); від пункту проведення митних процедур з випуску вантажу, пасажирів, багажу, вантажобагажу (товаробагажу)   через митний кордон за межі митного кордону України (включаючи внутрішні митниці) до пункту поза межами державного кордону України; між пунктами поза межами митного кордону України”.

         Зменшення надходжень до бюджету внаслідок запровадження вищезазначених заходів державної підтримки буде  компенсоване за рахунок збільшення податкових надходжень в результаті покращання роботи транспортних компаній внаслідок  скорочення непродуктивних витрат, адже витрати на утримання „старих” автомобілів на 20-30 відсотків перевищують витрати на експлуатацію нового  рухомого складу.

Проведення капітального удосконаленого ремонту автодороги Київ – Ковель –Ягодин.

           Стан цієї автомобільної дороги такий, що її дуже важко назвати міжнародним транспортним коридором, хоча нею проходить понад 50 відсотків автотранспорту, що прямує до країн Західної Європи. Далі так продовжуватися не може. Адже, вирішення цього питання перш за все сприятиме утвердженню іміджу України, як транзитної держави, забезпеченню безпеки руху і збереженню життя і здоров`я людей. Крім цього, наші перевізники витрачають значні кошти на ремонт рухомого складу після проїзду такими дорогами.

Визначення маршрутів руху великовагових  автотранспортних засобів а також контейнеровозів, на яких дозволяється проїзд без дозволів.

-Постановами Кабінету  Міністрів України від 18.01.2001р. №30 “Про проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами” (п.5) та від 10.10.2001р. №1306  “Про правила дорожнього руху” (п.22.5) дозволено рух великовагових транспортних засобів без дозволів на встановлених Укравтодором і департаментом Державтоінспекції МВС маршрутах, вагові параметри яких незначною мірою перевищують нормативні і складають: фактична маса - 40 тонн, навантаження на одиночну вісь – 11 тонн, здвоєні осі – 18 тонн, строєні – 24 тонни.

АсМАП України неодноразово  порушувала це питання перед Міністерством транспорту та Державною службою автомобільних доріг України, однак в порушення норм вищезазначених постанов з 2001 року  такі маршрути не визначені і не затверджені, що спричиняє невиправдані втрати часу на оформлення дозволів та фінансові витрати  перевізників.

Досягнення успіху у цих основних напрямках  допоможе зробити  сферу міжнароднх автперевезень привабливою для інвестування.  

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis