Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 20 квітня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
18.04.2024 Щодо оприлюднення перерозподілу дозволів ЄКМТ серед українських перевізників на 2024 рік!...    
12.04.2024 Україна та Чорногорія погодили «транспортний безвіз» для вантажних перевезень ....    
11.04.2024 24 перевізників відключено від Системи «ШЛЯХ» за системне порушення військовозобов’язаними пр...    
11.04.2024 Комітет з питань транспорту та інфоструктури Верховної Ради України рекомендував до другого...    
04.04.2024 Німеччина. Закриття автобану А7 (05.04-08.04.2024)...    
03.04.2024 ROADPOL. Перевірки автобусів та вантажівок. 13-19 травня....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Звіт про роботу комісії МСАТ з технічних питань (CIT), яке відбулося 24.02.06 в м. Брюссель (Бельгія)
 

24 лютого 2006 року в місті Брюссель (Бельгія) відбулося чергове засідання комісії МСАТ з технічних питань (CIT) на якому були присутні представники Секретаріату АсМАП України.

В рамках цього засідання розглядалися наступні питання:

  • обговорення ситуації щодо введення екологічних стандартів Євро-4, Євро-5;
  • обмін думками відносно заходів, які необхідно запроваджувати стосовно зменшення вмісту мікрочастин у вихлопних газах вантажівок у відповідність до Директиви ЄС 1999/30/ЕС;
  • застосування ременів безпеки в автобусах, які обладнанні спальними місцями для пасажирів;
  • аналіз використання гальмівних систем вантажних транспортних засобів;
  • спрощення користування автобусами далекого прямування пасажирами з обмеженою рухомістю;
  • використання методів кріплення вантажів відповідно до стандартів EN standart 12 195 та IMO/ILO/UNECE;
  • визначення напрямків лобіювання прийнятих рішень стосовно світловідбиваючого маркування.

Згідно опитування проведеного серед країн – учасників СІТ, було виявлено недостатній рівень забезпечення каталізатором ADBLUE для двигунів стандарту Євро-4 та Євро-5 на території майже всіх європейських країн.

Тому члени комісії звернулися до Секретаріату CIT з проханням активно лобіювати в державних органах прийняття нормативних документів по використанню добавок ADBLUE на паливних автозаправних станціях, при чому необхідно враховувати, що забезпечення цієї добавкою автозаправних станцій повинно бути достатньою на протязі всього маршруту слідування автомобіля у всіх країнах.

Крім того, під час обговорення цього питання представник голландської асоціації автомобільних перевізників повідомив про державну програму надання пільг автотранспортним підприємствам, які придбають автомобілі Євро-4 або Євро-5. При придбанні одного АТЗ, що відповідає екологічним вимога Євро-4 перевізник отримує пільгі в розмірі до 4 тисяч євро, а при придбанні одного АТЗ, що відповідає екологічним вимога Євро-5 перевізник отримує пільгі в розмірі до 6 тисяч євро.

Також в рамках цього питання були презентовані різні системи сповіщення про припинення подачі ADBLUE у паливну систему вприскування.

Під час обговорення питань стосовно заходів, які необхідно запроваджувати для зменшення вмісту мікрочастин у вихлопних газах вантажівок, було розглянуто декілька варіантів вирішення цієї проблеми, в т.ч. і обладнання вантажних автомобілів додатковими фільтрами на вихлопну систему для перешкоджання викидів дрібнодисперсного пилу в атмосферу.

Представники асоціацій обмінялися інформацією про введення, найближчим часом, обмежень на рух вантажних автомобілів, які мають досить великі показники викидів дрібнодисперсного пилу. Так зокрема, такі заходи будуть вживатися при в’їзді у більшість населених пунктів Нідерландів та Німеччини.

Стосовно застосування ременів безпеки в автобусах, які обладнанні спальними місцями для пасажирів, учасники комісії мали змогу ознайомитися з новими технологіями та принципами, які забезпечують достатньо високі рівні безпеки та комфорту для пасажирів, що користуються спальними автобусами.

Під час обговорювання питань пов’язаних з використання гальмівних систем на різноманітних вантажних транспортних засобах, учасникам була надана аналітична довідка підготовлена датською фірмою, яка провела тестування на 120 вантажівках, до яких застосовувались однакові критерії отримання результату і які знаходилися в однакових умовах при проведенні тестування.

Представники секретаріату СІТ наголосили, що завдяки спільних зусиль національних асоціацій та державних органів вдалося відправити на доопрацювання законопроект, який вводив обов’язкову наявність світловідбиваючого маркування на вантажних автомобілях. Це рішення було прийняте на 68-й сесії Комітету внутрішнього транспорту Європейської Економічної Комісії ООН, яке відбулося 7-9 лютого 2006 року. Треба відзначити, що Україна одна з восьми держав висловила рішучий протест проти прийняття означеного законопроекту.

Також під час засідання комісії МСАТ з технічних питань (CIT) були проведені вибори на керівні посади Секретаріату СІТ. Після нетривалих дискусій було прийнято рішення переобрати на наступний термін:

  • президентом - М. Нізова;
  • віце-президентом - Р. Шварца;
  • віце-президентом - И. Манертса.

 

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis