Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 24 квітня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
24.04.2024 Італія. Логістика. Страйк 30 квітня...    
22.04.2024 Засідання Генеральної Асамблеї BSEC-URTA...    
18.04.2024 Щодо оприлюднення перерозподілу дозволів ЄКМТ серед українських перевізників на 2024 рік!...    
12.04.2024 Україна та Чорногорія погодили «транспортний безвіз» для вантажних перевезень ....    
11.04.2024 24 перевізників відключено від Системи «ШЛЯХ» за системне порушення військовозобов’язаними пр...    
11.04.2024 Комітет з питань транспорту та інфоструктури Верховної Ради України рекомендував до другого...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Інформація про проведення перерозподілу дефіцитних дозволів за підсумками роботи у період з 1 січня по 1 березня 2006 року
 

Згідно з Наказом Державного департаменту автомобільного транспорту „Про розподіл, оформлення і видачу дозволів, які мають обмежені річні квоти, на поїздку по території іноземних держав в 2006 році” від 26.12.05 № 205 та Порядком розподілу, оформлення і видачі дозволів, які мають обмежені річні квоти, на поїздку по території іноземних держав в 2006 році, був впроваджений попередній розподіл дефіцитних дозволів (італійські (універсальні), угорські (універсальні для АТЗ Євро-2), угорські (універсальні для АТЗ Євро-3), угорські (транзитні для АТЗ Євро-2), угорські (транзитні для АТЗ Євро-3)) на 2006 рік.

Для розподілу приймались наступна кількість дозволів (з урахуванням 5-ти %-ного резерву Мінтрансзв’язку):

  • італійські (універсальні) – 12 000 - 5% = 11 400 шт.;
  • угорські (універсальні для АТЗ Євро-2) – 16 500 - 5% = 15 675 шт.;
  • угорські (універсальні для АТЗ Євро-3) – 3 000 - 5% = 2 850 шт.;
  • угорські (транзитні для АТЗ Євро-2) – 6 000 - 5% = 5 700 шт.;
  • угорські (транзитні для АТЗ Євро-3) – 4 000 - 5% = 3 800 шт.

За результатами розподілу залишок дозволів склав резерв ризику:

  • італійські (універсальні) – 601 шт.;
  • угорські (універсальні для АТЗ Євро-2) – 2 754 шт. + 1 000 шт. (під італійські дозволи, які можуть бути виділені протягом року );
  • угорські (універсальні для АТЗ Євро-3) – 551 шт. + 1 000 шт. (під італійські дозволи, які можуть бути виділені протягом року );

Згідно із зазначеним порядком за результатами роботи в січні – лютому 2006 року був підготовлений проект перерозподілу дефіцитних дозволів.

При проведенні перерозподілу загальні квоти дефіцитних дозволів у перевізників, які використали менше ніж 16,67 % цих дозволів зменшується до рівня 83,33 % . Перевізникам, які використали більш ніж 16,67 % дозволів, загальна квота збільшується до рівня 83,33 %.

Перерозподіл проводився по італійських універсальних (IT100) та угорських транзитних (HU420, HU430) дозволах у комплексі та по угорських універсальних дозволах Євро-2 (HU120) окремо.

Інформація про перевізників, яким повина бути зменшена квота угорських універсальних дозволів Євро-2 (HU120), до рівня 83,33 % від загальної квоти, за підсумками роботи в січні-лютому 2006 року знаходиться в Додатку 1. Загальна кількість цих дозволів, що забрана у перевізників до перерозподілу, склала 845 шт.

Інформація про перевізників, яким повина бути збільшена квота угорських універсальних дозволів Євро-2 (HU120), до рівня 83,33 % від загальної квоти, за підсумками роботи в січні-лютому 2006 року знаходиться в Додатку 2. Загальна кількість цих дозволів, розподілена серед перевізників, склала 764 шт. Залишок у 81 дозвіл пішов до резерву ризику.

Інформація про перевізників, яким повині бути зменшені квоти італійських універсальних (IT100) та угорських транзитних (HU420, HU430) дозволів, до рівня 83,33 % від загальної квоти, за підсумками роботи в січні-лютому 2006 року знаходиться в Додатку 3. Загальна кількість дозволів, забрана у перевізників до перерозподілу, склала:

  • італійських універсальних (IT100) – 407 шт.;
  • угорських транзитних для АТЗ Євро-2 (HU420) – 191 шт.;
  • угорських транзитних для АТЗ Євро-3 (HU430) – 216 шт.

Інформація про перевізників, яким повині бути збільшені квоти італійських універсальних (IT100) та угорських транзитних (HU420, HU430) дозволів, до рівня 83,33 % від загальної квоти, за підсумками роботи в січні-лютому 2006 року знаходиться у Додатку 4. Загальна кількість дозволів, розподілених серед перевізників, склала:

  • італійських універсальних (IT100) – 420 шт.;
  • угорських транзитних для АТЗ Євро-2 (HU420) – 199 шт.;
  • угорських транзитних для АТЗ Євро-3 (HU430) – 221 шт.

Дефіцит у 13 італійських універсальних (IT100), 8 угорських транзитних для АТЗ Євро-2 (HU420) та 5 угорських транзитних для АТЗ Євро-3 (HU430) дозволів був компенсований за рахунок резерву ризику.

Також згідно листів перевізників, які не отримали початкову квоту дефіцитних дозволів, або подали заявку про виділення додаткових дозволів, в зв'язку з повним використанням встановленої квоти був проведений додатковий розподіл дефіцитних дозволів з резерву ризику (Додаток 5). Кількість розподілених дозволів склала:

  • італійських універсальних (IT100) – 24 шт.;
  • угорських транзитних для АТЗ Євро-2 (HU420) – 16 шт.;
  • угорських транзитних для АТЗ Євро-3 (HU430) – 8 шт;
  • угорських універсальних для АТЗ Євро-2 (HU120) – 71 шт.

Крім цього в додатку 5 міститься інформація про перевізників які передають дозволи із встановленої квоти іншому підприємству, у зв’язку з передачею договірних забов’язань перед іноземними партнерами.

При цьому потрібно врахувати, що в січні - лютому 2006 року були оформлені дозволи в рахунок майбутнього перерозподілу та з резерву ризику. Кількість цих дозволів, за даними СМАП, склала:

  • італійських універсальних (IT100) – 176 шт.;
  • угорських транзитних для АТЗ Євро-2 (HU420) – 13 шт.;
  • угорських транзитних для АТЗ Євро-3 (HU430) – 66 шт;
  • угорських універсальних для АТЗ Євро-2 (HU120) – 1020 шт.

Після врахування цього розподілу, резерв ризику склав таку кількість дозволів:

італійські (універсальні) 601 – 176 – 13 – 24 = 388 шт.

угорські (універсальні для АТЗ Євро-2) 2 754 – 1 020 – 13 – 16 – 8 – 71 + 81 = 1 707 шт. + 1 000 шт. (під італійські дозволи, які можуть бути виділені протягом року );

угорські (універсальні для АТЗ Євро-3) 551 – 66 – 5 – 8 = 472 шт. + 1 000 шт. (під італійські дозволи, які можуть бути виділені протягом року ).



Департамент координації перевезень
Секретаріату АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis