Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 18 листопада 2017 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
17.11.2017 Порушення терміну перебування за кордоном...    
17.11.2017 Щодо уточнення кількості виконаних рейсів по дозволах ЄКМТ у 2017 році...    
16.11.2017 Щодо проведення засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розподілу дозволів ЄКМ...    
16.11.2017 Щодо закінчення дозволів Білорусії (двосторонніх) квоти 2017 року!...    
15.11.2017 Шановні перевізники !
У місті Дніпро, 17 листопада 2017 р. видача та прийом книжок МД...
    
14.11.2017 13 листопада п.р. відбулась зустріч Прем’єр-міністра України Гройсмана В.Б. з представниками...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Починаючи з 2 серпня 2006 року в Україні набуде чинності Європейська Угода щодо роботи екіпажів транспортних засобів , які виконують міжнардні автомобільні перевезення (ЄУТР)
 Шановні перевізники!

07.09.2005р. Верховна Рада України прийняла Закон України №2819-IV  “Про приєднання України до Європейської Угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР)” текст Угоди з урахуванням 4-х Додатків до неї - додається).

Відповідно до ноти ООН та виходячи з положень ЄУТР (стаття 16 п.5) ця Угода набуде чинності в Україні, починаючи з 2 серпня 2006р.

Секретаріат АсМАП України звертається до міжнародних перевізників з проханням вжити заходи направлені на обладнання транспортних засобів, які виконують міжнародні перевезення пасажирів і вантажів, контрольними пристроями (тахографами), а також акцентувати свою увагу на необхідності безумовного дотримання Статей 5-11 ЄУТР. 

 

Просимо звернути увагу та те, що у відповідності до Закону України “Про внесення змін до Закону України Про автомобільний транспорт” від 23.02.2006р.№3492-IV (стаття 60) до перевізників з 2 серпня 2006р. будуть застосовуватись такі фінансові санкції за:

· порушення режимів праці і відпочину водіями транспортних засобів – у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

· перевезення пасажирів на маршруті протяжністю понад 500 кілометрів одним водієм - у розмірі 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

· управління транспортними засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без контрольних пристроїв (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями  (тахографами) – у розмірі 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Також просимо враховувати у роботі те, що у відповідності до пункту 4 Статті 11 Додатку – Контрольний пристрій “На вимогу особи, уповноваженої здійснювати контроль, водій повинен мати можливість надати бланки для записів за поточний тиждень і в будь-якому разі за останній день попереднього тижня, протягом якого він керував транспортним засобом”. Невиконання зазначеної вимоги спричинятиме сплату значних штрафних санкції українськими перевізниками на території України та інших країн.

Додаток: Таблиця обліку часу роботи за кермом і часу відпочинку (виходячи з положень ЄУТР )

 

Департамент транспортної політики
АсМАП України

 

Таблиця обліку часу роботи за кермом і часу відпочинку

Щоденний час за кермом

· норма:

· продовжене:

 

9 годин;

дозволяється до 10 годин два рази на тиждень

Час руху, що дозволяється:

· щотижня:

 

· протягом двох послідовних тижнів:

 

дозволяється до 56 годин,

під час 6 періодів щоденного керування;

90 годин

Максимальний час

безперервного керування

 

4 години 30 хвилин

Зупинки для відпочинку

Тривалість не менше 45 хвилин

або 3 рази як мінімум по 15 хвилин,

або одна зупинка на 30 хвилин і друга -   на 15 хвилин

Щоденний відпочинок (1 водій)

· норма:

 

 

· скорочений:

 

 

 

· розділений на частини:

 

11 безперервних годин протягом кожних 24 години;

 

9 безперервних годин 3 рази на тиждень, з компенсацією відпочинку до кінця наступного тижня;

 

дозволяється: відпочинок продовжується до 12 годин у випадку поділу його на 2 або 3 частині, при цьому одна із частин повинна тривати не менш 8 послідовних годин. Тривалість кожної із частин, що залишилися, не може бути менше 1 години

Щоденний відпочинок (2 водія)

8 безперервних годин протягом 30 годин

Щоденний відпочинок (перевезення залізницею або поромом)

 

У випадку, коли водій, який виконує перевезення вантажів або пасажирів, супроводжує транспортний засіб, який перевозиться на поромі або залізницею, щоденний період відпочинку може перериватися не більше одного разу, якщо виконуються такі вимоги:

– та частина щоденного відпочинку, яка використовується на суші, повинна використовуватись до або після тої частини щоденного періоду відпочинку, яка проводиться на борту порому або потягу;

– період між двома частинами періоду щоденного відпочинку повинен бути якомога коротший і в жодному разі не може перевищувати однієї години до завантаження або після розвантаження, причому митні формальності повинні бути включені до процедури завантаження або розвантаження;

– протягом обох частин періоду відпочинку водій повинен мати доступ до спального місця.

Щоденний період відпочинку, перерваний таким чином, повинен бути збільшений на дві години

Щотижневий відпочинок

· норма

 

· скорочений

 

 

 

 

· особливий випадок: пасажирські або інші перевезення за спец. замовленням

45 послідовних годин, включаючи щоденний відпочинок, після 6 щоденних періодів керування;

 

дозволяється: 36 послідовних годин в місці мешкання водія або за місцем реєстрації автотранспортного засобу, або 24 послідовних годин – у іншому місці; обов’язкова компенсація: одноразове отримання відпочинку до кінця третього тижня, який настає за тижнем, від якого цей час залишився;

 період щотижневого відпочинку може бути відкладений на кінець 12 дня та приєднаний до відпочинку  другого тижня

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis