Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 вересня 2017 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
22.09.2017 Щодо підтвердження факту втрати товарів унаслідок аварії або дії обставин непереборної сили.<...    
22.09.2017 Щодо впровадження на території України інтелектуальної транспортної системи...    
20.09.2017 Щодо закінчення дозволів Білорусії (двосторонніх) квоти 2017 року!...    
20.09.2017 XVII Міжнародний економічний форум у Львові...    
20.09.2017 VII Міжнародний форум «Дні Польського Бізнесу в Україні»...    
20.09.2017 Щодо закінчення дозволів Великобританії квоти 2017 року!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Введення нових Правил ЄС щодо часу відпочинку та роботи водіїв та порядку контролю за його дотриманням.
 Шановні учасники Асоціації!

Доводимо до Вашого відома інформацію за повідомленням МСАТ, що в країнах членах ЄС з 1 травня поточного року набувають чинності нові Правила часу відпочинку та роботи водіїв, які були опубліковані 11 квітня 2006 року в “Офіційному віснику ЕС”:

  • Постанова (ЕС) № 561/2006 Європарламенту та Європейської Ради від 15.03.06 щодо гармонізації певного соціального законодавства, що стосується автомобільного транспорту та внесення змін до Постанови Ради (ЕЕС) № 3821/85 та (ЕС) № 2135/98 та відміни Постанови Ради (ЕЕС) №3820/85 -
  • Директива 2006/22/ЕС Європарламенту та Європейської Ради від 15.06.2006 р. щодо мінімальних умов для імплементації Постанови Ради (ЕЕС) № 3820/85 та (ЕЕС) № 3821/85 стосовно соціального законодавства транспортної діяльності та відміни Директива Ради 88/599/ЕЕС
Зазначеними документами визначена дата обов’язкового встановлення з 1 травня 2006 року цифрових тахографів на всіх нових транспортних засобах, які реєструються в країнах-членах ЄС, та нових Правил відпочинку та роботи водія.

Ключові зміни до Постанови ЄС №3820/85

Встановлено:

56 годинний тижневий ліміт роботи водія. Цей ліміт деталізує відповідну норму ЄУТР.

11 - годинний безперервний відпочинок або 12 - годинний розділений щоденний відпочинок. Розділення щоденного відпочинку на частини:

12 годин щоденного відпочинку тепер можуть бути розділені максимум на 2 частини, перша з яких має складати 3 години, а друга, відповідно, 9 годин. В ЄУТР допускається розділення щоденного відпочинку на 3 частини, одна з яких має бути не менше 8 послідовних годин.

Вимоги до перерв: після 4.5 годин керування транспортним засобом, потрібно зробити зупинку на 45 хв. або ж зробити 2 перерви протягом цього періоду керування, перша з яких –30 хв., друга - 15 хв. ЄУТР надає можливість розділення перерв на 3 частини по 15 хв. кожна.

Щотижневий відпочинок: вимагається повний 45-годинний тижневий відпочинок кожен другий тиждень. Тижневий відпочинок має бути не більше, ніж після шести 24-годинних періодів керування.

До важливих змін у країнах – членах ЄС можна віднести і те, що з 1 травня поточного року усім водіям транспортних засобів країн – членів ЄС необхідно мати реєстраційні листки за поточний тиждень та ті, які використовувалися водієм за попередні 15 днів, а з 2008 року – за попередні 28 днів.

У зв‘язку з запитами перевізників, зокрема Волинського та Рівненського регіонів, вважаємо за необхідне підкреслити, що вищенаведені зміни стосуються поки що країн – членів ЄС, а країни – учасниці ЄУТР, які не є членами ЄС, повинні здійснювати перевезення у відповідності до вимог ЄУТР. Тобто водії повинні бути готовими надати кожного разу, коли це вимагатиме інспектуючи посадова особа, реєстраційні листки (тахокарти) за поточний тиждень та за останній день попереднього тижня, коли вони керували транспортним засобом.

Починаючи з 17 червня 2006 року набуває чинності Поправка №5 (з Додатком і Доданням 1В і 2) до ЄУТР, що стосується нових положень, пов‘язаних з впровадженням цифрових тахографів. Відповідно до статті 13 нової редакції ЄУТР “Всі нові положення Угоди, враховуючи додаток і додання 1В і 2 до нього, які стосуються введення цифрового контрольного пристрою, стають обов‘язковими для країн, які є Договірними Сторонами цієї Угоди, не пізніше ніж через 4 роки після дати набуття чинності додатків...”. Тобто з 2010 року вимога щодо нової реєстрації всіх транспортних засобах з обов‘язковим встановленням та використанням цифрових тахографів застосовуватиметься і в Україні.

Поряд з цим, інформуємо, що на основі Постанови (ЕС) № 561/2006 та Директиви 2006/22/ЕС готуються чергові зміни до ЄУТР, які стануть обов‘язковими для всіх країн-учасниць Угоди ЄУТР та потребуватимуть чіткого виконання українськими перевізниками. На 22-24 травня 2006 року заплановане проведення засідання Спеціальної Робочої групи КВТ ЄЕК ООН з перегляду ЄУТР, на якому будуть розглядатись такі зміни.

Про подальший перебіг подій з цього питання АсМАП України інформуватиме додатково.

Департамент транспортної політики
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis