Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 23 липня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
20.07.2018 У м. Дніпро з 30.07. по 15.08.2018 року видача та прийом книжок МДП буде здійснюватись з 9-...    
18.07.2018 Щодо отримання перевізниками дозвільних документів на здійснення міжнародних автомобільних пе...    
17.07.2018 У місті Харкові з 23 по 29 липня 2018 р. видача книжок МДП здійснюватися не буде....    
16.07.2018 Всемирный конгресс IRU
Уважаемые участники Ассоциации!     
11.07.2018 Щодо обмеження руху транспортних засобів та повну заборону руху негабаритних транспортних зас...    
13.07.2018 Важливо. Щодо порядку видачі дозволів на міжнародні автомобільні перевезення...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
27 липня у Міністерстві транспорту та зв’язку України відбулася нарада стосовно проекту постанови КМУ «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» під головуванням Міністра транспорту та зв’язку Віктора Бондара.
 27 липня у Міністерстві транспорту та зв’язку України відбулася нарада стосовно проекту постанови КМУ «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» під головуванням Міністра транспорту та зв’язку Віктора Бондара.
У нараді взяли участь Президент АсМАП України Леонід Костюченко, заступник Міністра Семен Кроль, Голова державної служби автомобільних доріг України Вадим Гуржос, Директор державного Департаменту атотранспорту Сергій Доброход, представники Головавтотрансінспекції, ДАІ, ДП СМАП, працівники Секретаріату АсМАП України, Мінтрансзв’язку та Укравтодору.
 
Слід звернути увагу на те, що цей проект постанови обговорюється не вперше. Розроблено його виключно фахівцями Укравтодору та, на жаль, вже вкотре у проекті не враховані зауваження Мінтрансзв’язку та самих автомобілістів, у тому числі зауваження фахівців Асціації.
 
Голова Укравтодору не зміг переконати присутніх , у тому числі і Міністра, у доцільності прийняття подібної постанови. Зрозуміти можна було тільки те, що утримання стану доріг можливо тільки завдяки відновленню внутрішніх вагових комплексів та забороною проїзду територією України автомобілів вагою не більше, ніж 38 тон. Молодий юрист, один із розробників цього документу, окреслив проблему збереження українських доріг таким чином, що поведінка того, хто їде до України на авто повною масою до 38 тон, лежіть у правовому полі, а того хто перевищує цей показник – поза ним. Слід зазначити, що максимально допустима загальна вага 38 тон – це дуже застарілий показник.
 

 
Але розробники не врахували те, що Україна не є маленькою, хоча і гордою державою Ізраїль, про яку наводив приклади пан Гуржос, і Україна не є одним зі штатів США, про який також  йшлося.
 
Україна - держава, яка розташована у центрі Європи. Ми маємо багато міжнародних зобов’язань, які торкаються не тільки транзитних інтересів, але і політико - економічних відносин з державами, що нас оточують. Як можна взяти та заборонити проїзд транспорту  вагою більш 38 тон, коли у світі їздять з граничною вагою у 40 – 42 тони, у тоу числі і у білорусів, росіян, у державах Балтії.
 
Як підкреслив Президент АсМАП України Леонід Костюченко, майже на кожній зустрічі з питань міжнародних перевезень, коли мова заходить про збільшення квоти дозволів для українців, західні партнери непрозоро натякають на те, що треба нарешті й Україні приходити до євростандартів відносно ваги вантажних автомобілів. Слід більше звертати увагу на автомобілі внутрішніх перевезень, тому що з більш ніж одного мільйону АТЗ, які працюють в Україні, тільки біля 17 тисяч – це міжнародники. А це сучасна техніка і  дисципліновані водії. « Не вага автомобіля руйнує дорожнє покриття, а швидкість» - зазначив Леонід Михайлович. Про те ж казав і Сергій Доброход, який навів приклад останній змішаної комісії  у
Любляні.
 

Про недоцільність додаткового зважування, крім зважування на кордоні казав віце-президент АсМАП України Леонід Докіль, також посилаючись на міжнародні угоди та світову практику.
 

 
 
Як завжди відстоював інтереси міжнародних автоперевізників з державницької позиції заступник Міністра Семен Кроль. «Прийняття цієї постанови у такому вигляді зупинить міжнародні перевезення і поховає Україну як транзитну державу!» - зазначив заступник Міністра. 
 

 
 
Заслухавши думки присутніх,  Віктор Васильович Бондар висловив своє бачення можливості народження подібної постанови. Пропоновані Укравтодором обмеження ваги автотранспортних засобів не повинні торкатися міжнародних перевізників ані українських, ані іноземних на теренах нашої держави. Зважування автотранспорту, який виконує міжнародні перевезення повинно проходити виключно у пунктах пропуску на кордоні з видачею водію відповідного документу. Доцільним у контексті збереження доріг буде привернути увагу контролюючих служб до перевізників внутрішніх вантажних рейсів, які перевантаженням та недотриманням швидкісних обмежень своїми МАЗами, КрАЗАми, КАМАЗами та ЗиЛА ми дійсно руйнують українські дороги.
 

 
Насамкінець     Міністр транспорту та зв’язку України підкреслив, що Міністерство та автомобілісти завжди готові до відкритого  та конструктивного діалогу, і порадив Голові Укравтодору доопрацювати проект постанови «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» перед тим, як направляти його до Кабінету Міністрів України.
 
Прес-служба АсМАП України
 
28 липня 2006 року.
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis