Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 19 квітня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
18.04.2024 Щодо оприлюднення перерозподілу дозволів ЄКМТ серед українських перевізників на 2024 рік!...    
12.04.2024 Україна та Чорногорія погодили «транспортний безвіз» для вантажних перевезень ....    
11.04.2024 24 перевізників відключено від Системи «ШЛЯХ» за системне порушення військовозобов’язаними пр...    
11.04.2024 Комітет з питань транспорту та інфоструктури Верховної Ради України рекомендував до другого...    
04.04.2024 Німеччина. Закриття автобану А7 (05.04-08.04.2024)...    
03.04.2024 ROADPOL. Перевірки автобусів та вантажівок. 13-19 травня....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
АсМАП України констатує погіршення ситуації з отриманням шенгенських віз українськими професійними водіями
 

Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України опираючись на скарги перевізників та внутрішні статистичні данні вимушена констатувати погіршення ситуації з отриманням шенгенських віз українськими професійними водіями в порівнянні з минулим роком та й зимовим періодом цього року.

Починаючи з кінця квітня – початку травня цього року значно подовжився термін розгляду документів Консульствами країн шенгенської угоди. Для більшості перевізників отримання візи водіям обходиться очікуванням від 60 до 90 днів. В деяких випадках документи і закордонні паспорти до 70% водіїв підприємств – учасників асоціації знаходяться в консульствах в очікуванні розгляду. А це означає, що на цей період водії не можуть виконувати свої професійні обов’язки, зриваються міжнародні контракти та домовленості, що спричиняє погіршення міжнародної репутації та авторитету українських перевізників, вони несуть значні матеріальні та моральні збитки, напрацьовані роками виробничі зв’язки втрачаються, простоюють коштовні автотранспорті засоби, куплені в тих же країнах шенгенської зони, чи взяті в лізинг, погіршується соціальна ситуація. За таких обставин ринок заповнюється іноземними перевізниками, для яких Україна встановила безвізовий режим.

Окремі консульства відмовляють у видачі візи водіям, які здійснювали міжнародні перевезення в/з третіх країн з використанням дозволів Європейської конференції міністрів транспорту, так званої книжки ЄКМТ.

Українські перевізники весь час потерпають від візових перепон, але останнє погіршення ситуації проходить на фоні відміни Україною візового режиму для громадян країн-членів ЄС та співпадає в часі з проведенням переговорів між Україною та ЄС про спрощення візового режиму для українських громадян, це є, на наш погляд, показником Українсько - ЄСівських відносин.

АсМАП України розглядає напруження ситуації навколо видачі віз українським професійним водіям як технічний бар’єр з боку країн Європи міжнародній торгівлі, вільному пересуванню товарів та наданню послуг.

АсМАП України неодноразово інформувала Міністерство закордонних справ України про погіршення ситуації з отриманням віз українськими професійними водіями, просила втрутитися в ситуацію, але, нажаль, ніякої дієвої допомоги ні ми, ні наші перевізники не отримали. МЗС України заявляє про значне покращення візового режиму країн-членів ЄС по відношенню до українців, якого українські перевізники не відчувають.

Ми неодинокі в своїй оцінці ситуації з отриманням шенгенських віз в консульських установах країн-членів ЄС та негативного ставлення консульських працівників до українців, що вимушені стояти у величезних чергах в жару і холод для отримання шенгенської візи, стаття “Візовий режим....”, яка була опублікована в газеті День № 133 за 10 серпня 2006 року –яскравий цьому приклад.

Сподіваємося, що Міністерство закордонних справ України нарешті повернеться обличчям до українських перевізників та буде захищати їх інтереси, які є національними інтересами України.

 

Департамент координації перевезень
Секретаріату АсМАП України

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis