Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 16 серпня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
14.08.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Мукачево з 18.08 по 05.0...    
13.08.2025 Щодо набуття чинності змін до ліцензійних умов (20 серпня 2025 року), що стосуються вимог до...    
13.08.2025 Щодо відключення перевізників від Системи Шлях....    
11.08.2025 Щодо інформації Держмитслужби України у зв’язку з впровадженням Європейським Союзом системи I...    
08.08.2025 Щодо інформації Міжнародного союзу автомобільного транспорту (МСАТ, Женева) стосовно подання ...    
08.08.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Львів з 15.08 по 22.08.2...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Пропозиції Голови Ради - Президента АсМАП України - Костюченка Л.М. щодо необхідності перегляду ставок фрахту автомобільними перевізниками на міжнародні перевезення вантажів, пов‘язаного з зростанням собівартості перевезень.
 

Шановні перевізники !

З метою врегулювання ситуації навколо ринку міжнародних перевезень Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України, я, як її Президент, та Рада Асоціації проводять політику, направлену на зміцнення позицій українських перевізників та утримання галузі міжнародних автомобільних перевезень на належному європейському рівні.

У нашій державі продовжує створюватись цивілізований ринок перевезень, відбувається встановлення перевізниками ринкових фрахтових ставок, що дає їм можливість закріпити свої позиції на міжнародному ринку, де існує жорстка конкуренція. Проте, стабілізації розміру фрахтових ставок постійно перешкоджає зміни у складових собівартості перевезень.

Останнім часом робота міжнародних автоперевізників під впливом ряду факторів з кожним днем ускладнюється. Фінансове навантаження на них протягом останніх трьох років значно зросло з ряду причин: різко підвищились ціни на паливно-мастильні матеріали, вартість яких складає до 40 відсотків собівартості перевезення, у 6 разів зросли ставки податку з власників транспортних засобів, рядом іноземних країн введені додаткові дорожні збори та обмеження на ввезення пального, існують додаткові витрати, пов‘язані з необхідністю оформлення віз.

АсМАП України відслідковує тенденції, що відбуваються на ринку пального. Я особисто звертався до Кабінету Міністрів України з проханням якнайшвидше врегулювати кризову ситуацію зростання цін на пальне. На жаль, це питання не вирішується адміністративними методами, адже воно залежить від коливань світових цін на нафтопродукти, сезонних коливань, пов‘язаних з зростанням попиту, тощо. Асоціація підтримує заходи, які сьогодні проводяться Урядом нашої держави і спрямовані на стабілізацію ситуації навколо паливних проблем. Гострота проблеми полягає ще й у тому, що у країнах Західної Європи ціни на пальне протягом минулого року збільшились на 12-15 %, а в Україні цей показник перевищив 50%.

У недалекому майбутньому наші перевізники, які будуть оновлювати свій парк найсучаснішими автомобілями, можуть стикнутись ще з однією проблемою. У Західній Європі відбувається випуск автотранспортних засобів, що відповідають сучасним нормам екологічності та безпечності Євро-4 (з жовтня 2005 року), а у перспективі Євро-5 (орієнтовно з 2008 року). Український ринок нафтопродуктів повинен бути забезпечений достатньою кількістю дизельного пального з низьким вмістом сірки. Відсутність такого палива зробить неможливим експлуатацію сучасного рухомого складу на території України, що може призвести до введення відповідних дій по обмеженню доступу наших перевізників до іноземних ринків, в першу чергу європейського.

При цьому, за останні роки залишаються практично незмінними фрахтові ставки. Підвищувати їх наші транспортні компанії самостійно не ризикують через загрозу втрати конкурентоспроможності. АсМАП України занепокоєний ситуацією, коли перевізники існують практично на межі виживання.

Протягом останніх років все частіше лунають від частини перевізників – учасників Асоціації заклики про необхідність перегляду та підвищення ставок фрахту при міжнародних перевезеннях вантажів.

Мною була затверджена постійно діюча Робоча група з нормативного врегулювання проблемних питань у галузі міжнародних автомобільних перевезень. Серед багатьох питань ця група розглянула пропозиції щодо необхідності встановлення мінімального тарифу на 1 км пробігу для формування фрахтових ставок при міжнародних перевезеннях вантажів. Однак, частина перевізників висловила свою позицію про недоречність встановлення такого фіксованого мінімального тарифу на перевезення.

Розуміючи важливість цієї проблеми, я звертаюсь до учасників Асоціації з проханням обговорити у регіонах зазначене питання, щоб прийняти остаточне узгоджене рішення під час Загальних зборів.

З огляду на суттєве збільшення складових собівартості перевезень, Асоціація вважає, що у міжнародних перевізників є достатньо підстав до збільшення фрахтових ставок. АсМАП України звертається до керівників автотранспортних підприємств з проханням провести детальні розрахунки економічних показників підприємств у зв‘язку з збільшенням затрат на перевезення. Такий захід з боку перевізників дозволить визначити їх рівень беззбитковості, запобігти демпінгу та банкрутству значної частини підприємств та зберегти їх позиції на ринку міжнародних перевезень.

Президент АсМАП України
Л.М. Костюченко
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis