Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 3 березня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
01.03.2024 Туреччина. Продовження бездозвільного проїзду при двосторонніх та транзитних перевезеннях.    
27.02.2024 Узбекистан. Обмеження руху...    
26.02.2024 Щодо аудиту фінансово-господарської діяльності Асоціації...    
26.02.2024 Повторно!!
До уваги перевізників, які здійснюють транзитні перевезення територією Польщі...
    
21.02.2024 Туреччина - Іран: обов'язкове дотримання маршруту...    
20.02.2024 Щодо подання заявок до перерозподілу дозволів ЄКМТ!
В доповнення до інформації від 0...
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо посилення контролю за виконанням ЄУТР угорськими контролюючими органами
 Шановні перевізники!

Останнім часом до АсМАП України почастішали звернення перевізників щодо прискіпливого ставлення з боку угорських компетентних органів при здійснені перевірок часу роботи і відпочинку водіїв. У більшості випадків проблеми виникають при наданні водіями довідки, що підтверджує не керування транспортним засобом протягом певного періоду.

Пункт 7 а) Статті 12 Глави ІІІ Використання обладнання Додатку – Контрольний пристрій Європейської Угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (повний текст ЄУТР з 5 поправками розміщений у інформації від 06.07.2006р.), передбачає:

7. а) Якщо водій керує транспортним засобом, оснащеним контрольним пристроєм відповідно до додатку 1 (аналоговий тахограф), то він повинен бути в змозі пред'явити кожного разу, коли цього зажадає посадова особа, що інспектує:

-реєстраційні листки за поточний тиждень і в будь-якому випадку реєстраційний лист за останній день попередньої тижня, коли він керував транспортним засобом.

 

Форма довідки, яка б надавала доказ не керування транспортним засобом водієм (з причини хвороби; вихідного дня, відпустки тощо) на сьогоднішній день не визначена ЄУТР. Затверджена на національному рівні наказом Державного департаменту автомобільного транспорту форма довідки (додається; інформація з цього приводу розміщена 11.04.2007р.) не містить чіткої вказівки заповнювати не тільки дні, але і години (хвилини), коли водій не керував транспортним засобом.

Наведене вище формулювання ЄУТР по-різному тлумачиться контролюючими органами.

З метою уникнення непорозумінь, звертаємо Вашу увагу на такі моменти, які є причиною адміністративних штрафів:

  • по-різному тлумачаться поняття тиждень (згідно ЄУТР тиждень починається з 00-00 понеділка); інколи контролюючі органи вимагають тахокарти за більший період;
  • у разі коли, водій надає довідку (як правило це значний період часу) контролюючими органами вимагаються тахокарти, які використовувались за період до надання довідки, тобто “останній день, коли він керував транспортним засобом”.

Інколи виникають непорозуміння через те, що водія звинувачують у порушенні реєстрації часу на тахокартах:

  • невчасно змінена тахокарта;
  • тахокарта була вийнята всередині доби після припинення роботи водія, а довідка, оформлена підприємством про не керування ним транспортним засобом (з причини хвороби; вихідного дня, відпустки тощо) тільки починаючи з наступного дня. У цьому випадку важко підтвердити, що водій до кінця дня не керував транспортним засобом (без тахокарти), а відпочивав.

Враховуючи непоодинокі сигнали щодо прискіпливого ставлення до перевізників з боку контролюючих органів Угорщини, АсМАП України терміново готує звернення до Державного департаменту автомобільного транспорту Мінтрансзв’язку України для з’ясування з угорською стороною ряду проблемних питань правозастосування ЄУТР.

До врегулювання ситуації, АсМАП України звертається до перевізників з пропозицією:

1. Провести з водіями відповідні інструктажі щодо необхідності виконання ЄУТР (мати всі необхідні документи при виконанні перевезень та враховувати специфіку угорських контролюючих органів);

2. При оформленні довідок про не керування транспортним засобом водієм (з причини хвороби; вихідного дня, відпустки тощо) вказувати не тільки дні, але і години (хвилини), щоб підтвердити період часу між попередніми та наступними тахокартами.

 

АсМАП України вважає, що перевізники, до яких неправомірно застосовані штрафні санкції обов’язково повинні відстоювати свої права у судовому порядку, оскільки є позитивні приклади, коли рішення про накладання адміністративних штрафів угорськими компетентними органами були змінені через “неправильне розуміння приписів ЄУТР”.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis