Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 23 cічня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
22.01.2018 До уваги міжнародних автоперевізників здійснюючих перевезення в напрямку Італії...    
19.01.2018 Щорічний перерахунок ПДВ ...    
18.01.2018 Важливо! Італія. Щодо впровадження положень нового законодавства...    
17.01.2018 Меморандум між АсМАП України та ГО «Міжнародне Антикорупційне бюро»...    
17.01.2018 Щодо можливого призупинення в’їзду до м. Києва...    
17.01.2018 Повідомлення Головного державного інспектора ветеринарної медицини України...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
31- й Всесвітній конгрес МСАТ
(Стамбул, 15 – 16 травня 2008 р.)
 

15 – 16 травня 2008 року у Стамбулі, Туреччина, відбувся 31-й Всесвітній конгрес Міжнародного союзу автомобільного транспорту під гаслом «Автомобільні вантажоперевезення, шлях до миру та процвітання». В роботі конгресу взяли участь 2 тисячі делегатів із 73 країн світу, в тому числі і представницька делегація Асоціації міжнародних автоперевізників України на чолі з президентом Асоціації Леонідом Костюченко.

Українські міжнародні автоперевізники мали нагоду взяти участь у пленарних засіданнях конгресу, численних семінарах та зустрічах з іноземними колегами, обмінятись думками щодо підвищення ефективності вантажоперевезень заради миру і процвітання у світі.

На офіційній церемонії відкриття конгресу з вітальними промовами до його учасників виступили Президент МСАТ ЯНУШ ЛАЧНИ, Президент Туреччини АБДУЛЛАХ ГЮЛЬ, генеральний секретар МСАТ МАРТІН МАРМІ інші офіційні особи.

Особливу увагу на конгресі було приділено новому проекту МСАТ – NELTI, а саме відродженню «Великого Шовкового Шляху». Цей проект є важливим практичним кроком у здійсненні стратегії, спрямованої на створення сухопутного мосту між Азією та Європою. Він передбачає не лише організацію комерційних вантажних автоперевезень, а й як найширше розповсюдження інформації про можливості автотранспортних доставок з Азії до Європи серед міжнародних ділових та політичних кіл.

Відродження «Великого Шовкового Шляху» саме сьогодні обумовлено лібералізацією національних господарств та глобалізацією світового ринку торгівлі, що передбачає свободу переміщення людей, вантажів, капіталів, технологій та послуг. Слід зазначити, що при цьому в наш час сухопутне сполучення між Азією та Європою для будь-яких великих комерційних контейнерних вантажоперевезень не використовується. Між тим, статистичні данні про динаміку об’ємів контейнерних перевезень в портах, красномовно свідчать, що міжнародні вантажопотоки надто прив’язані до невеликої кількості портів. А це означає додаткові витрати, викликані дефіцитом пропускної спроможності і затримками вантажів у самих портах. Крім того, концентрація світових вантажопотоків в обмеженій кількості портів, суттєво стримує розвиток торгівлі у країнах, які не мають виходу до моря, і в яких більш ніж де необхідна економічна, соціальна та політична стабільність.

Як відмічали у своїх виступах учасники конгресу, автомобільний транспорт здатний запропонувати надійні та високоякісні послуги з доставки вантажів за принципом «від дверей до дверей» за всім маршрутом «Великого Шовкового Шляху», тим самим створюючи взаємозв’язки між цілими економіками держав вздовж цього торговельного маршруту. Саме тому відродження «Великого Шовкового Шляху» - це не лише мрія Міжнародного союзу автомобільного транспорту; сьогодні це і нагальна потреба, що висуває світова економіка. Втім, новий шлях буде пролягати лише там, де уряди візьмуть на себе зобов’язання зі спрощення умов функціонування автотранспорту.

За підсумками роботи 31 Всесвітнього конгресу Міжнародного союзу автомобільного транспорту було прийнято Стамбульську Декларацію.

В рамках конгресу 14 травня 2008 року  відбулося засідання Ради Міжнародного союзу автомобільного транспорту з питань вантажного автомобільного транспорту. Рада МСАТ прийняла порядок денний та звіт про її засідання від 8 листопада 2007 року. Було заслухано звіт Президента Ради МСАТ пана Пере ПАДРОСА про поточну діяльність Ради МСАТ з вантажного транспорту.

Під час засідання Ради обговорювалися ряд важливих питань, зокрема:

  • про використання конвенції МДП з метою виконання вимог Стандартів SAFE Світової митної організації, включаючи стандарти набуття статусу Авторизованого оператора, розглянуто та схвалено відповідну Резолюцію МСАТ;
  • розглянуто текст Стамбульської Декларації, яка має бути прийнята на Стамбульському Конгресі;
  • стан справ з набуттям чинності Додатком №8 до Конвенції ООН «про гармонізацію контролю вантажів на кордоні»
  • про чергове засідання в рамках раунду переговорів ВТО в Доха щодо свободи транзиту і інших заходах сприяння.
  • про інтерналізацію зовнішніх витрат та відповідну позицію МСАТ з цього питання.
  • розвиток галузі міжнародних вантажних перевезень.
  • про квоту ЄКМТ та її розподіл в період після 2010 року.

Проект Резолюції МСАТ «Про необхідність гармонізації правил, контролю та санкцій на автомобільному транспорті» викликав жваву дискусію на засіданні. Проект не був підтриманий окремими членами МСАТ, зокрема, Україною, Німеччиною, Нідерландами та Португалією. Проект не буде виноситися на Генеральну асамблею, Рада доручила секретаріату МСАТ доопрацювати його та винести на наступне засідання. Президент АсМАП України двічі виступив з цього питання, пояснюючи позицію України.

Рада також розглянула поточну ситуацію в системі МДП, підкреслила, що наряду з вирішенням багатьох важливих політичних питань існують певні труднощі. Значно підвищилася кількість попередніх повідомлень. В Росії стабілізувалася ситуація, яка ускладнилася в першій половині року через велику кількість претензій у Виборзі, дякуючи заходам, до яких вдалися МСАТ та АсМАП Росії для покращення ситуації. Крім того, ГР 30 ЄЕК ООН та адміністративний комітет конвенції МДП постійно атакують систему МДП і Генеральному секретаріату МСАТ потрібно докладати більших зусиль для налагодження тісного співробітництва та лобіювання своїх інтересів в структурах ЄЕК ООН.

Жваво обговорювалося питання щодо видачі віз професійним водіям. Петер Краус поінформував асамблею про проведенні МСАТ заходи, зустрічі з представниками Європейської Комісії, Європейського Парламенту та відповідних комісій і генеральних директоратів. Леонід Михайлович Костюченко поінформував Раду про набуття чинності Угодою між Україною та ЄС про спрощення видачі віз з 1 січня 2008 року, заходи проведені асоціацією для забезпечення виконання положень Угоди. Однак Президент АсМАП України зазначив, що не дивлячись на всі зусилля поки що українські перевізники не відбули на практиці всіх переваг Угоди, є проблемні консульства які не виконують її положення, а в деяких випадках грубо порушують – це сумнозвісне консульство Італії в Україні. Він просив Раду та Генерального Секретаря МСАТ продовжити зусилля по відпрацюванню інших механізмів, як двосторонніх так і багатосторонніх, які б дозволили професійним водіям отримувати візу без зайвих формальностей та бюрократичних перешкод. Ця позиція була підтримана Російською Федерацією та Польщею, а також Генеральним Секретарем МСАТ паном Мартіном Мармі.

14 травня 2008 року  також  відбулося засідання Ради МСАТ з питань пасажирського автомобільного транспорту, під час якого обговорювалося низка важливих питань, зокрема:

  • необхідність та передумови укладання міжнародної угоди про регулярні пасажирські перевезення та туристичні лінії в Європі, розробка проекту угоди
  • „зелена книга” ЄС з міських перевезень пасажирів;
  • набрання чинності новими правилами ЄС щодо часу роботи та відпочинку професійних водіїв;
  • практичні проблеми з введенням правила ЄС щодо скасування 12-денного неперервного періоду керування АТЗ;
  • перенесення нових правил ЄС щодо часу роботи та відпочинку професійних водіїв до ЄУТР, підтримка ЄС запровадження цифрових тахографів в країнах членах ЄУТР;
  • доступ до професії в сфері пасажирських перевезень (автобуси і таксі);
  • безпека на пасажирському автомобільному транспорті;
  • сектор перевезень в таксі.

Особливу увагу було приділено визначенню позиції та подальших дій МСАТ стосовно Постанови ЄС №561/2006 Європарламенту та Європейського Союзу від 15.03.06р. щодо гармонізації соціального законодавства.

Більшість країн ЄС – членів МСАТ вкрай стурбовані окремими положеннями цієї постанови, яка набрала чинності 11 квітня 2007 року, в частині внесення змін до режиму праці та відпочинку водіїв. Зокрема, це стосується виключення норми, яка дозволяла виконувати нерегулярні пасажирські перевезення водіями протягом 12 послідовних днів, що давало можливість транспортним операторам досить ефективно виконувати перевезення туристичного характеру. Відповідно до внесених зазначеною постановою ЄС змін 12 послідовних днів керування вилучено та замінено 6 днями. На думку членів МСАТ це негативно позначиться на роботі підприємств малого бізнесу, нанесе їм значні матеріальні збитки та призведе до втрати понад 12% ринку туристичних перевезень та переорієнтації їх на інші види транспорту.

Була обговорена та прийнята проектна позиція МСАТ, яка передбачає продовження діалогу з цих питань, створення спеціальної робочої групи по відпрацюванню узгоджених позицій з метою забезпечення справедливої конкуренції для усіх транспортних операторів все європейського ринку.

 

На засіданні Генеральної асамблеї Міжнародного союзу автомобільного транспорту, яке відбулось 15 травня, обговорювалися низка важливих питань, що хвилюють автомобільних перевізників з різних країн, зокрема: про використання конвенції МДП з метою виконання вимог Стандартів SAFE Світової митної організації, включаючи стандарти набуття статусу Авторизованого оператора, прийнято відповідну Резолюцію МСАТ.

Генеральна асамблея визначила подальші дії МСАТ стосовно Постанови ЄС №561/2006 Європарламенту та Європейського Союзу від 15.03.06р. щодо гармонізації соціального законодавства. Зокрема, це стосується виключення норми, яка дозволяла виконувати нерегулярні пасажирські перевезення водіями протягом 12 послідовних днів, що давало можливість транспортним операторам досить ефективно виконувати перевезення туристичного характеру. Відповідно до внесених зазначеною постановою ЄС змін 12 послідовних днів керування вилучено та замінено 6 днями. МСАТ продовжував протягом 6 місяців лобіювати це питання в Брюсселі та через національні асоціації в інших країнах ЄС. Є певні сигнали з боку Європейської комісії про можливість повернення до минулої практики -12 днів. МСАТ очікує прийняття позитивного рішення в найближчий період.

Були також заслухані звіти президентів Рад з питань вантажного та пасажирського транспорту, а також Постійних представників МСАТ в Москві, Брюсселі та Стамбулі. Наступне засідання Генеральної асамблеї відбудеться в Женеві, Швейцарія, 31 жовтня 2008 року.

Репортаж з 31-го Всесвітнього конгресу МСАТ дивіться у випуску тележурналу «УкрАвтоКонтинент» 25 травня 2008 року о 8.20 та телеканалі «Ера». 

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis