Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    09.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 16 червня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
11.06.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Харків...    
11.06.2025 Словаччина. З 1 липня 2025 року зміни в системі розрахунку плати за проїзд...    
28.05.2025 АсМАП України пропонує передачу в оренду TIR-паркінгу в м. Бориспіль ...    
09.06.2025 Щодо надання фактів нестабільної роботи сайту (платформи) PUESC 3-4 червня 2025 року....    
09.06.2025 Транспортний безвіз з Норвегією продовжено до кінця 2025 року!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях
 Шановні учасники Асоціації!

З метою покращення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до Державної митної служби України та інших митних органів, удосконалення організації розгляду порушених у зверненнях питань, 14 вересня поточного року Держмитслужбою України видано наказ № 855 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях» (надалі Порядок).

Вказаним Порядком визначається процедура розгляду звернень громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях.

Як зазначається в документі розгляд звернень та особистий прийом громадян є важливою ділянкою роботи митних органів, в результаті якої отримується інформація про недоліки в діяльності цих органів, постійно підтримується зв'язок із широкими верствами населення, що сприяє розвитку й удосконаленню митної справи в Україні.

У заявах (клопотаннях) заявниками висловлюється прохання про сприяння в реалізації їх прав та інтересів або про визначення статусу, прав і свобод. У зв’язку з цим потреба у сприянні в реалізації права виникає тільки після того, як громадянин зазнав труднощів з його реалізацією. Так само потреба в допомозі з визначенням права виникає тоді, коли митний орган або посадова особа відмовили громадянинові у визначенні за ним цього права.

Згідно Порядку рішення, дії (бездіяльність) посадових осіб митних органів можуть бути оскаржені у випадках, визначених статтею 4 Закону України «Про звернення громадян», а саме:

  • порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян);
  • створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;
  • незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності».

Просимо прийняти до уваги зазначену інформацію.

Додаток: Наказ Держмитслужби від 14.09.2009 № 855 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях».

Департамент юридичного супроводження Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis