Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 18 листопада 2017 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
17.11.2017 Порушення терміну перебування за кордоном...    
17.11.2017 Щодо уточнення кількості виконаних рейсів по дозволах ЄКМТ у 2017 році...    
16.11.2017 Щодо проведення засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розподілу дозволів ЄКМ...    
16.11.2017 Щодо закінчення дозволів Білорусії (двосторонніх) квоти 2017 року!...    
15.11.2017 Шановні перевізники !
У місті Дніпро, 17 листопада 2017 р. видача та прийом книжок МД...
    
14.11.2017 13 листопада п.р. відбулась зустріч Прем’єр-міністра України Гройсмана В.Б. з представниками...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Щодо оформлення нової форми Бланку підтвердження діяльності водія
 Шановні перевізники!

У зв’язку з численними зверненнями перевізників щодо оформлення Бланку підтвердження діяльності водія звертаємо увагу на наступне.

20 вересня 2010 року набрала чинності Поправка № 6 до ЄУТР, яка відповідно до ст. 12 – біс (Зразки типових бланків) та нового Доповнення 3 до додатку до ЄУТР передбачає оформлення Бланку підтвердження діяльності водія (додається) та у Інструкції (додається) визначає умови його використання.

У перевізників виникало питання, чи можна заповнювати бланк від руки.

Бланк друкувати обов’язково!

Бланк підтвердження діяльності водія має бути оформлений шляхом друку тексту латинськими літерами та має бути підписаний перед виходом водія у рейс.

У тексті бланка (четвертий рядок) зазначено: «Заполнить печатными латинскими буквами и подписать до рейса». На сайті ЄЕК ООН в аналогічному бланку англійською мовою зазначено: «To be filled in by typing in Latin characters..» , що українською перекладається як: «Заповнити надрукованими латинськими літерами» . Англійське слово typing означає - «надрукованими на клавіатурі» . Отже, є дійсним лише бланк з надрукованими даними.

Один з обраних пунктів 14 - 19 стосовно причини не керування позначати також надрукованим на комп’ютері символом V, Х або +.

Лише п.п. 20 та 22 (підписи керівника та водія відповідно) слід заповнювати від руки.

Також надаємо вам практичні рекомендації Асоціації щодо заповнення окремих пунктів Бланку:

У пп. 5 у разі, відсутності електронної адреси, поставити прочерк.

У пп. 6, 7 вказати прізвище та ім’я уповноваженої особи підприємства.

У п.10 підкреслити наявний документ та вказати його номер.

У п. 11 вказати дату, з якої водій почав працювати на даному підприємстві (відповідно до запису у трудовій книжці або до трудової угоди).

У пп.12-13 бланку зазначається час та дата (час/день/місяць/рік) , обраного нижче у пп. 14-19 варіанту причини не керування. Час, вказаний у пп. 12 та 13 має збігатися відповідно з часом закінчення діяльності, відображеним у останній тахокарті, яка передує Бланку та з часом початку діяльності, вказаному у тахокарті, наступній після періоду не керування.

У пп. 14-19 вибрати тільки один варіант причини, через яку водій не керував транспортним засобом у період, вказаний у пунктах 12-13, та позначити обрану позицію друкованим символом V, Х або +.

Можливі варіанти причин не керування:

п. 14- хворів (на підприємстві підтверджується лікарняним листом),

п. 15 - щорічна відпустка (на підприємстві підтверджується наказом),

п. 16 – інші види відпусток та відпочинок («чорнобильська» відпустка / декретна відпустка/ відпустка за свій рахунок /інша /щотижневий відпочинок /компенсація скорочених відпочинків /святкові, вихідні дні.

п. 17 - керував іншим транспортним засобом, який не потрапляє під дію ЄУТР (відповідно до підпунктів а)-k) пункту 2 ст. 2 ЄУТР).

п. 18 - виконував іншу роботу, але не керував транспортним засобом (будь-яка трудова діяльність, крім керування транспортним засобом, включаючи роботу на того ж самого або іншого роботодавця, у транспортному секторі чи поза ним).

п. 19 - був в очікуванні (час очікування - період, протягом якого водії не зобов'язані залишатися на своїх робочих місцях, (інакше, як для реагування на можливі сигнали) до початку або поновлення керування або до виконання іншої роботи.

У п. 20 назва міста (населеного пункту), дата та підпис уповноваженої особи підприємства, зазначеної у пп. 6, 7.

У п. 22. Назва міста (населеного пункту), дата та підпис водія, зазначеного у пп. 8 бланку.

Одночасно АсМАП України нагадує, що зміни положень ЄУТР (Поправка №6) передбачають надання для контролю більшої кількості реєстраційних листків. Так, з 20 вересня 2010 року слід надавати для контролю реєстраційні листки за поточний тиждень та попередні 15 календарних днів (тобто 7 + 15 = 22 тахограми).

У подальшому слід зважати на те, що з 20 грудня 2010 року загальна кількість тахограм у водіїв має складати 29 тахограм (тобто 1 за поточний день та за попередні 28 календарних днів).

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis