Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 29 березня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.03.2024 Укртрансбезпека запрошує міжнародних пасажирських перевізників взяти участь у тестуванні онла...    
26.03.2024 Угорщина: з 1 квітня 2024 року зміниться плата за дороги для автобусів...    
22.03.2024 Щодо відключення перевізників від Системи Шлях....    
19.03.2024 Загальний страйк фермерів у Польщі з 20 березня 2024 року...    
18.03.2024 Термін перебування водіїв в країнах ЄС та Шенгенської зони...    
15.03.2024 22.03.2024 ФОРУМ МІЖНАРОДНИХ АВТОБУСНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ «З’ЄДНУЄМО ЛЮДЕЙ ТА МІСТА»...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Розділ ІІ ПКУ «Адміністрування податків, зборів (обов’язкових платежів)»
 

Закон  України № 2181-ІІІ « Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 втрачає чинність з 01.01.2011 року,  поряд з цим більшість його положень буде існувати у вищезазначеному розділі ПКУ.

Новації, які очікують  підприємців  в сфері контролю та відповідальності у зв`язку з прийняттям ПКУ:

 ЩОДО  податкових перевірок :

-         проводити перевірки мають право митні органи та органи  державної податкової служби. Інші державні органи не мають права проводити перевірки;

-         види податкових перевірок, які будуть проводитися з початку року, визначено п.75.1 ст.75 ПКУ, а саме : камеральні, документальні, (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні ;

-         фактичні перевірки проводитимуться податківцями з метою виявлення порушень законодавства  щодо здійснення платником податків розрахункових, касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв про державну реєстрацію, фактів належного оформлення трудових відносин ( п.80.6 ст. 80);

-         обов`язковою умовою допуску податківців до виїзної перевірки залишається направлення  на її проведення та копії наказу про проведення перевірки, а для планових ще й письмове повідомлення платника податків про її проведення ( п. 77.4 ст. 77);

-         періодичність  проведення  документальних  планових перевірок (п.77.2 ст. 77) залежатиме від ступеня ризику в діяльності платників податків. Кодексом встановлено високий, середній та незначний рівні ступенів ризику.    Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік;

-         збільшиться кількість підстав для проведення документальних перевірок, зокрема:

а) подання платником уточнюючого розрахунку за період, який перевірявся податковим органом;

б)отримання інформації про ухилення  від оподаткування заробітної плати, додаткових благ тощо.

 

ШОДО штрафних санкцій:

-          у главі 11 «Відповідальність» ПКУ, передбачено застосування штрафу, якщо контролюючий орган самостійно визначає суми податкового зобов’язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток або від’ємного значення суми податку на додану вартість платника податків. Якщо протягом 1095 днів платник податку вчинить вперше одне з перелічених порушень, то до нього буде  застосовано штраф у розмірі 25% від суми податкового  зобов`язання. За вчинення аналогічного порушення протягом 1095 днів вдруге платник податку заплатить штраф 50%, а за третє  та всі подальші порушення, протягом зазначеного періоду – 75%;

-         за такою схемою застосовуватимуться штрафні санкції і до податкових агентів.

  ЩОДО строків проведення перевірок:

-                     тривалість  документальних виїзних  планових перевірок,  не повинна перевищувати 30 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва - 10 робочих днів, інших платників податків - 20 робочих днів. (п.82 .1 ст.82). Продовження строків проведення перевірок,  можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва - не більш як на 5 робочих днів, інших платників податків – не більш як на 10 робочих днів;

-                     тривалість виїзних позапланових перевірок   не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків – 10 робочих днів. Продовження,  можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків – не більш як на 5 робочих днів (п.82 .2 ст.82);

-                     тривалість фактичних перевірок не повинна перевищувати 10 діб, продовження строку таких перевірок здійснюється за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 5 діб.( п.83.3 ст.82)

 

  ЩОДО великих платників податків:

-          до таких платників віднесені юридичні особи з обсягом доходу за останні чотири послідовні податкові (звітні) квартали, який перевищує п’ятсот мільйонів гривень або загальна сума  податків  перевищує дванадцять мільйонів гривень (п.14.1.24 ст.14).  Для таких платників передбачено:

-         обов`язкове переведення на облік у спеціалізовану державну податкову інспекцію ( п.64.7 ст.64);

-         можливе зупинення проведення виїзної перевірки та позапланової перевірки строком на тридцять днів, а в окремих випадках – на шістдесят днів ( п.8.2 ст.82);

-         обов`язкове подання податківцям в електронному вигляді копії документів (первинних, бухгалтерських, фінансових) не пізніше робочого дня, наступного за днем початку документальної перевірки (п.85.2 ст.85).

-          

ЩОДО оскарження рішень контролюючих органів:

-         передбачена дворівнева система оскарження рішень контролюючих органів. Скарги подаються:

а) на рішення державних податкових інспекцій – у державні податкові адміністрації  Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя;

б)  на рішення державних податкових адміністрацій в Автономній   Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі подаються до Державної податкової адміністрації України (п 56.3 ст.56).

ЩОДО самостійно виправлених помилок:

-         при наданні уточнюючого  розрахунку до декларації  передбачено сплату суми недоплати  та 3 відсотковий штрафу;

-         при відображені  суми недоплати у податковій декларації за найближчий податковий період – 5 відсотковий штраф (п.50.1).

  ЩОДО подання додатків до податкової декларації:

- платники податку на прибуток, малі підприємства, віднесені до таких відповідно до Господарського кодексу України, подають разом з річною податковою декларацією річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації ( п.46.2 ст.46);

- у складі фінансової звітності платник податків зазначає тимчасові та постійні податкові різниці з 01.01.2012 року за формою, встановленою Міністерством фінансів України;

-  додатки до податкової декларації є її невід’ємною частиною.

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis