Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 16 квітня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
12.04.2024 Україна та Чорногорія погодили «транспортний безвіз» для вантажних перевезень ....    
11.04.2024 24 перевізників відключено від Системи «ШЛЯХ» за системне порушення військовозобов’язаними пр...    
11.04.2024 Комітет з питань транспорту та інфоструктури Верховної Ради України рекомендував до другого...    
04.04.2024 Німеччина. Закриття автобану А7 (05.04-08.04.2024)...    
03.04.2024 ROADPOL. Перевірки автобусів та вантажівок. 13-19 травня....    
03.04.2024 Австрія. Прикордонний контроль....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Усунення недоліків в роботі банківського відділення ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», що знаходиться на території ВМК «Автопорт Ягодин»
 

Шановні учасники Асоціації!

В грудні 2010 року для вивчення проблем, що виникають у перевізників під час перетину кордону та перебування на території ВМК «Автопорт Ягодин», АсМАП України відрядила своїх представників в пункт пропуску «Ягодин». За результатами вивчення ситуації було встановлено, що технічні перерви в роботі каси банку «Райффайзен банк Аваль», яка обслуговує клієнтів в ВМК «Автопорт-Ягодин», складають 30 хвилин 6 раз за зміну. В касі постійно перебуває 2 касира, проте робити перерву по черзі вони відмовлялись. Таким чином каса банку не обслуговувала клієнтів близько 3 годин за зміну, що призводило до збільшення часу перебування перевізників в терміналі.

З метою налагодження безперебійної роботи банківського відділення та уникнення затримок митного оформлення транспортних засобів, АсМАП України звернулась з відповідним проханням до Голови Правління ПАТ «Райффайзен Банк Аваль».

У відповідь на наше звернення керівництво банку повідомило, що провело відповідний інструктаж з працівниками відділення щодо забезпечення безперебійної роботи та змінило режим роботи відділень для мінімізації періодів простою (копія додається).

Департамент юридичного
супроводження Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis