Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 22 липня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
17.07.2024 Укртрансбезпека нагадує перевізникам про їх обов'язок контролювати термін перебування водіїв ...    
17.07.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Іршава...    
15.07.2024 Польща. Зміни в системі SENT з 1 січня 2025 року (доповнення до інформації від 26.04.2024 та ...    
12.07.2024 Роз’яснення для фінансових та бухгалтерських служб учасників Асоціації...    
11.07.2024 Ще раз про оновлену Угоду між Україною та ЄС про вантажні перевезення автомобільним транспорт...    
08.07.2024 Румунія. Пілотний проект: книжка МДП + TIR-EPD = пріоритетна смуга....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо створення Моніторингового центру Держмитслужби для реагування на скарги на митні органи!
 Шановні учасники Асоціації!

Відповідно до наказу ДМСУ від 13 квітня 2011 року № 307 створено Моніторинговий центр (підрозділ швидкого реагування) Держмитслужби для оперативного реагування на звернення, які надходять від фізичних та юридичних осіб, а також затверджено Порядок роботи цього Центру. Наказ вже набув чинності.

Зазначений Центр зокрема опрацьовуватиме повідомлення наступного характеру:

  • про можливе скоєння злочинів у сфері службової діяльності, корупційних та інших неправомірних дій з боку співробітників митниці;
  • про нетактовну поведінку співробітників митниці;
  • про затримки під час здійснення митного контролю та митного оформлення, у тому числі про створення штучних перешкод з боку посадових осіб митниці;
  • про замах на контрабанду й порушення митних правил або про вчинення цих правопорушень;
  • про черги в пунктах пропуску через кордон та інші питання.

 

Основним завданням Центру є забезпечення обробки інформації, що надходить за телефоном довіри Держмитслужби, а також прийняття відповідних заходів реагування. Повідомлення можуть прийматися за допомогою факсимільного зв'язку або на електронну поштову скриньку Держмитслужби. Повідомлення приймаються цілодобово.

Термін обробки повідомлення не повинен перевищувати восьмигодинного робочого дня. За рішенням члена колегії Держмитслужби цей термін може бути продовжений. Розгляд письмових звернень здійснюється на підставі норм Закону «Про звернення громадян».

Заявник може звернутися до Центру для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 09:00 до 18:00 (у п'ятницю до 17:45).

Телефон довіри Держмитслужби - (044) 247-27-19.

Для надсилання скарг, зауважень, заяв, пропозицій чи клопотань щодо роботи фахівців Державної митної служби України Ви можете скористатись електронною скринькою dovira@customs.gov.ua.

Департамент юридичного супроводження Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis