Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Четвер, 28 березня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.03.2024 Укртрансбезпека запрошує міжнародних пасажирських перевізників взяти участь у тестуванні онла...    
26.03.2024 Угорщина: з 1 квітня 2024 року зміниться плата за дороги для автобусів...    
22.03.2024 Щодо відключення перевізників від Системи Шлях....    
19.03.2024 Загальний страйк фермерів у Польщі з 20 березня 2024 року...    
18.03.2024 Термін перебування водіїв в країнах ЄС та Шенгенської зони...    
15.03.2024 22.03.2024 ФОРУМ МІЖНАРОДНИХ АВТОБУСНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ «З’ЄДНУЄМО ЛЮДЕЙ ТА МІСТА»...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Чи можна продовжувати міжнародне автоперевезення, якщо під час рейсу зламався/ функціонує неправильно тахограф?
 

Шановні учасники Асоціації!

Періодично перевізники звертаються до Секретаріату АсМАП України із запитами, чи можна продовжувати міжнародне автоперевезення, якщо під час рейсу зламався/ неправильно функціонує тахограф, та що має робити водій у такому випадку.

Наводимо вам для використання у роботі текст статті 13 Додатку «Контрольний пристрій» до Угоди ЄУТР, яка тлумачить зазначену ситуацію.

«Стаття 13 Додатку «Контрольний пристрій» до Угоди ЄУТР

1. Якщо контрольний пристрій вийшов з ладу або функціонує неправильно, то роботодавець повинен його відремонтувати за допомогою офіційно затвердженого механіка чи майстерні відразу ж після того, як це дозволять обставини. Якщо транспортний засіб не може бути повернутий на підприємство протягом одного тижня (7 днів) з дня поломки або виявлення неправильного функціонування, то ремонт повинен здійснюватися в ході поїздки.

В силу заходів, прийнятих Договірними сторонами, компетентні органи можуть бути уповноважені забороняти використання транспортного засобу в тих випадках, коли не усунута відповідна поломка або неправильне функціонування, як це зазначено в наведених підпунктах.

2. а) Поки пристрій є несправним або функціонує неправильно, водій вказує на реєстраційному листку або реєстраційних листках або на відповідному аркуші, який повинен додаватися до реєстраційного листка або до картки водія і на яких водій вписує ті дані, які дозволяють його ідентифікувати:

  • прізвище та номер свого водійського посвідчення або прізвище та номер своєї картки водія),
  • включаючи його підпис,
  • всю інформацію по різним періодам часу, яка більше не реєструється або належним чином не друкується контрольним пристроєм.»

Роз’яснення АсМАП

Таким чином, водій з поламаним/ несправним тахографом має право, не порушуючи законодавство, завершувати міжнародний рейс на протязі не більше 7 днів з моменту поломки тахографа. При цьому він має зафіксувати на зворотному боці тахошайби дату, час, місце поламки та зобов’язаний продовжити записувати від руки періоди керування, перерв, відпочинку, іншої роботи, тощо (все вищезазначене у пункті 2 а)), а також після повернення на підприємство відремонтувати або замінити тахограф.

У разі, якщо водій має продовжувати міжнародний рейс більше ніж 7 днів з моменту поломки, він обов’язково має відремонтувати або замінити тахограф у ході поїздки у найближчий майстерні.

Додається:

Стаття 13 Додатку «Контрольний пристрій» до Угоди ЄУТР російською.

Також нижче наводимо вам статтю 16 Регламенту ЄС № 3821/85 щодо тахографа, що містить аналогічне по змісту положення, якого мають дотримуватись європейські перевізники та контролюючі органи:
англійською
угорською
польською

Департамент транспортної політики
    АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis