Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 19 жовтня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
19.10.2018 Проблеми з перебуванням водіїв у Швейцарії ...    
19.10.2018 Увага перевізників!
Навчально –консультаційний центр АсМАП України проводить на...
    
18.10.2018 Щодо закінчення дозволів Словаччини (двосторонніх) квоти 2018 року!...    
17.10.2018 До уваги перевізників...    
17.10.2018 Туреччина.
Кількість палива, яку дозволено ввозити в паливних баках напівпричепа - рефриж...
    
17.10.2018 Щодо прийому електронних анкет на участь у конкурсі для отримання дозволів ЄКМТ на 2019 рік (...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Збори представників профспілки, роботодавців,трудових колективів підприємств та організацій, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів у міжнародному сполученні
 

16 лютого 2012 року в будинку Федерації профспілок України відбулись збори представників Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України, ВГО «Український Транспортний Союз» (УТС), Федерації роботодавців транспорту України (ФРТУ), Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України (АсМАП України), Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників (ВААП), Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація перевізників», представників трудових колективів, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом.

Також у зборах взяли участь народні депутати України Ігор Шкіря, Сергій Пачесюк, директор організаційно-розпорядчого департаменту ДМСУ Віктор Бондар, Голова Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті Євген Пронченко, представники Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів, Державної податкової служби, Спілки ветеранів автомобільного транспорту.

Відкриваючи збори, президент ВГО «УТС» Леонід Костюченко наголосив: «Ситуація, яка склалась в автомобільній галузі в умовах жорсткої конкурентної боротьби з іноземними перевізниками, викликає стурбованість працівників цього важливого сектору економіки, та змушує їх об`єднати зусилля для вирішення нагальних питань державного регулювання на ринку міжнародних автомобільних перевезень».

Слід зазначити, що за останні п’ять років чисельність міжнародних автоперевізників зросла на 40 відсотків та складає понад 3 тисячі компаній. Перевезення вантажів у міжнародному сполученні здійснюються транспортними підприємствами, які створені громадянами України за власні кошти. Тільки в 2010 році українськими перевізниками в імпортно/експортному сполученні перевезено 20764 тис. тонн вантажів, що на 25,6 відсотків більше у порівнянні з 2009 роком.

  • В той же час в галузі міжнародних автомобільних перевезень накопичилось багато проблемних питань, які, на жаль, своєчасно не знаходять вирішення у відповідних державних структурах, - відмітив у своєму виступі Леонід Костюченко. - Так, профільним Міністерством та Урядом країни практично не розроблена політика сталого розвитку міжнародних перевезень, підтримки приватного транспортного бізнесу. Продовжується податковий тиск та масове неповернення ПДВ, не виконуються міжнародні Угоди в галузі транспорту, продовжується використання транспортних засобів в якості складів на колеса і перевізники несуть значні збитки.

Сьогодні перевізників хвилює невизначеність ситуації щодо обміну, оформлення, видачі використання, обліку та звітності дозволів на поїздку по території іноземних держав при виконанні перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні після припинення діяльності ДП «СМАП» з 01.04.2012 у зв’язку з його ліквідацією. Існує реальна загроза припинення оформлення та видача дозволів на поїдки українських перевізників по території іноземних держав.

Окреме питання – прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гуманізації відповідальності за правопорушення у сфері господарської діяльності». Посилення економічних санкцій за порушення митних правил при декриміналізації економічної контрабанди відбулося без урахування інших положень Митного кодексу України, що призвело до грубих порушень конституційних прав і свобод міжнародних перевізників. Підтвердженням тому є перекладання законодавців вини за будь-яке порушення митних правил на перевізників з накладанням штрафних санкцій у сотні тисяч гривень та конфіскації автотранспортних засобів.

Це ж стосується і нової редакції Митного кодексу. Під час роботи над ним, залучались фахівці громадських організацій, вивірялося кожне його положення, однак в результаті сьогодні існує проект, окремі положення якого, не тільки не відповідають світовому досвіду а й Міжнародним угодам, які підписала наша держава, та Конституції України.

Одним з болючих питань залишається оновлення рухомого складу транспортними засобами, що не виробляються в Україні. Не секрет, що якість рухомого складу українських перевізників не відповідає сучасним вимогам. Так, сьогодні в Україні експлуатується понад 32 тисячі сідельних тягачів для міжнародних перевезень вантажів, з яких лише 45 відсотків автопоїздів відповідають екологічним стандартам Євро-3;4;5, тоді як в Росії та Білорусії цей відсоток складає понад 60 відсотків, не говорячи про країни Євросоюзу.

Все це веде до зниження фінансово-економічної стабільності вітчизняних транспортних компаній та втрати конкурентної спроможності. Зменшується доля вітчизняних міжнародних перевізників на власному ринку, який на сьогодні складає всього 46 відсотків, в той час як ще два роки тому вона становила 52 відсотки.

  • Міжнародні автоперевізники не просять держаної фінансової підтримки, натомість бажають мати зрозумілі прозорі правила гри, які дозволять стабільно працювати, створювати нові робочі місця, збільшувати надходження до бюджетів усіх рівнів, забезпечуючи господарський комплекс і населення у перевезеннях, - наголосив президент «УТС» Леонід Костюченко.

В обговоренні проблемних питань в галузі взяли участь голова Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України Олег Хмарний, голова ФРТУ Орест Климпуш, народний депутат України Сергій Пачесюк, члени Ради АсМАП України, керівники автотранспортних підприємств.

За результатом обговорення піднятих автотранспортниками проблем, учасники зборів схвалили прийняття Меморандуму про співпрацю та спільні дії із вирішення проблемних питань у сфері автомобільних перевезень між Профспілкою працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України, Українським транспортним союзом (УТС), Федерацією роботодавців транспорту України (ФРТУ), Асоціацією міжнародних автомобільних перевізників (АсМАП) України та Всеукраїнською громадською організацією «Українська асоціація перевізників». Також учасники зборів прийняли рішення звернутись до вищих органів законодавчої та виконавчої влади з вимогою вжити негайних заходів, спрямованих на вирішення проблемних питань в галузі та підвищення конкурентоспроможності національного перевізника на ринку міжнародних автомобільних перевезень.

Рішення зборів організацій профспілки, роботодавців, трудових колективів підприємств та організацій, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів у міжнародному сполученні

Рішення про співпрацю та спільні дії з вирішення проблемних питань у сфері міжнародних автомобільних перевезень

Меморандум про співпрацю

Звернення до Президента України В.Ф.Януковича

Звернення до голови Верховної Ради України В.М. Литвина

Звернення зборів до прем`єр-міністра України М.Я.Азарова

Звернення зборів до віце-прем`єр-міністра України, міністра інфраструктури Б.В.Колесникова

Прес-служба АсМАП України
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis