Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    09.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 16 червня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
11.06.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Харків...    
11.06.2025 Словаччина. З 1 липня 2025 року зміни в системі розрахунку плати за проїзд...    
28.05.2025 АсМАП України пропонує передачу в оренду TIR-паркінгу в м. Бориспіль ...    
09.06.2025 Щодо надання фактів нестабільної роботи сайту (платформи) PUESC 3-4 червня 2025 року....    
09.06.2025 Транспортний безвіз з Норвегією продовжено до кінця 2025 року!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Відбулася ХІІІ Міжнародна конференція, присвячена автоперевезенням
 

10-11 вересня в Ялті відбулася ХІІІ Міжнародна конференція «Міжнародні автомобільні перевезення – проблеми, шляхи їх вирішення та перспективи розвитку». Як заявив президент АсМАП України Леонід Костюченко ще напередодні форуму, така назва конференції – буде актуальною ще довгий час. Адже проблеми в автотранспортній галузі, на жаль, не зникають.

Разом з тим, транспортний форум засвідчив, що певні проблеми вітчизняним міжнародним перевізникам вдається вирішувати. Наприклад, ті, що стосуються Митного кодексу: цього року до митників було чи не найменше запитань. Вочевидь, тому, що нова редакція Митного кодексу була до тонкощів відточена як під час підготовки цього документа до ухвалення, так і після того, як він запрацював.

Нинішня Ялтинська конференція, зокрема, запам’ятається її учасникам такими темами. Стосовно міжнародної політики – це, визначення інструментів сприяння транспорту в рамках ООН. Щодо певних міжрегіональних утворень, це – поза всякі сумніви, функціонування Митного союзу Росії, Білорусі та Казахстану. Голова БАМАП (Білорусь) Микола Боровий поінформував учасників конференції про те, як нині регулюються послуги міжнародного автотранспорту в умовах тамтешнього Єдиного економічного простору. Втім, можна наголосити: запитання усе ще залишаються. Начальник Департаменту TIR МСАТ Марек Ретельський розповів про сприяння безпечній торгівлі та міжнародному транспорту на основних євразійських маршрутах. Що ж до внутрішньо українських проблем, то чи не головна увага нині була приділена до питань, пов’язаних з діяльністю Державної інспекції з безпеки на автомобільному транспорті. Керівник цього відомства Євген Пронченко розповів про перші дні функціонування 15 нових пунктів видання дозволів. Наразі перевізники уникли колапсу, котрого вони боялися при переході цих самих пунктів з кордону. Хоча певні нюанси, усе ж таки, виникають. Скажімо, на колосальні незручності в плані отримання дозволів скаржаться перевізники Сумської області. Євген Пронченко пообіцяв не зупинятися на досягнутому і намагатися знайти шляхи відкриття, бодай, кількох додаткових пунктів.

Детальніше про усі нюанси, що обговорювалися на конференції, можна познайомитись в TV-програмі та на сторінках журналу «УкрАвтоКонтинент». А поки що – коментар від президента АсМАП України Леоніда Костюченка: «Сьогодні ми обговорювали багато напрямків діяльності міжнародних автоперевізників. А разом з цим і проблем, які стосуються страхового бізнесу, навчання водіїв, перепідготовку фахівців… Пропозиції, які були озвучені, знайшли відображення в нашій резолюції. Скажімо, ми вислухали доповідь керівника Департаменту автотранспорту України про те, яким чином в нас реалізується програмні елементи і шляхів розвитку автотранспорту. Необхідно зрозуміти, що в Україні ще багато проблем, які слід вирішувати на засадах нормативного врегулювання. Це, по-перше, пропозиція про розробку нового закону про автомобільний транспорт. По-друге, питання, які стосуються майбутнього Податкового кодексу. Ці питання обговорювалися поки що поверхово. Але, головне, що в наших колег є розуміння того, що необхідно вивчати ці проблеми, проводити більше консультацій з владою. І щоб гасло про партнерство влади й бізнесу не був голослівним. Ще на нараді, яка відбувалася на початку вересня між підприємцями і працівниками податкової служби, наголошувалося: віднині проекти законів не будуть ухвалюватися доти, доки вони не будуть затверджені громадськістю. Нині ця теза отримала своє продовження. Бо саме таким чином ми запропонували працювати і над законом про автомобільний транспорт. Не можна його ухвалювати до того, доки громадськість, наші транспортники, бізнесмени не скажуть: цей закон їх влаштовує і надає шляхи розвитку для їхнього бізнесу. Поки що цього сказати не можна. Отже, ми підбили підсумки, ухвалили резолюцію, яка включає всі проблемні питання. Ми упродовж року їх вирішуватимемо, щоб за рік, зібравшись тут знову, на 14-й конференції, сказати: ми звітуємо про виконання попередніх завдань. Можливо, усе вирішити й не вдасться, однак працювати, причому, працювати плідно, ми обіцяємо».

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis