Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 19 жовтня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
19.10.2018 Проблеми з перебуванням водіїв у Швейцарії ...    
19.10.2018 Увага перевізників!
Навчально –консультаційний центр АсМАП України проводить на...
    
18.10.2018 Щодо закінчення дозволів Словаччини (двосторонніх) квоти 2018 року!...    
17.10.2018 До уваги перевізників...    
17.10.2018 Туреччина.
Кількість палива, яку дозволено ввозити в паливних баках напівпричепа - рефриж...
    
17.10.2018 Щодо прийому електронних анкет на участь у конкурсі для отримання дозволів ЄКМТ на 2019 рік (...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
До уваги перевізників.
Зміни в автотранспортному законодавстві іноземних країн
 

Норвегія. Введені нові правила використання зимових шин на іноземних вантажівках

На вимогу Міністерства транспорту Директорат громадського дорожнього господарства Норвегії вводить нові правила щодо використання зимових шин та глибини малюнка протектора для важких транспортних засобів.

Зміни вступлять в силу з дати настання зимового сезону, і вони означають, що у транспортних засобів з вагою понад 3500 кг глибина малюнка протектора у всіх шин повинна становити не менше 5 мм, у тому числі, у причепів. На сьогоднішній день застосовується загальна вимога, згідно з яким глибина протектора повинна бути 3 мм.

Джерело інформації: Norginfo

Франція з 1 жовтня вводить екологічний податок

1 жовтня 2013 року у Франції вступить в силу Екологічний податок.

Екологічний збір справляється з усіх транспортних засобів, зареєстрованих у Франції або за кордоном, якщо допустима загальна вага автомобіля (або причіпного складу, у разі комбінованих транспортних засобів) перевищує 3,5 тонни, що здійснюють рух по неоподатковуваної національної і регіональної мережі автодоріг Франції протяжністю 15 000 км.

Збір розраховується в залежності від відстані, пройденої за оподаткованого мережі автодоріг. Сума збору розраховується на основі ставки збору за кілометр, яка визначається категорією автомобіля та може змінюватися в залежності від рівня вмісту забруднюючих речовин у вихлопних газах транспортного засобу (клас емісії вихлопних газів (євростандарт)), географічної зони (принцип віддаленості: для ряду регіонів передбачена понижена ставка) і рівня дорожніх заторів.

Категорія автомобіля визначається виходячи з допустимого загальної ваги та кількості осей (мостів) вантажного транспортного засобу.

Клас емісії вихлопних газів (євростандарт), визначається:

класом EURO, заявленому при реєстрації, якщо підтверджуючий документ (свідоцтво про реєстрацію або аналогічний документ, сертифікат відповідності, CEMT або підтвердження виробника) був наданий при реєстрації чи в подальшому;

або, в іншому випадку, найбільш низьким класом емісії вихлопних газів.

Тарифна сітка, яка визначає діючу ставку за кілометр, щорічно оновлюється відповідно до постановою Міністерства.

Ставки, передбачені на 2013 рік наступні:

8 євроцентів/км для першої категорії (2 осі і маса менше 12 тонн);

10 євроцентів/км для другої категорії (2 осі при масі 12 т і більше, 3 осі)

14 євроцентів/км для третьої категорії (4 і більше осей)

Ставки, передбачені на 2014 рік наступні:

8,8 євроцентів/км для першої категорії (2 осі і маса менше 12 тонн);

11,1 євроцентів/км для другої категорії (2 осі при масі 12 т і більше, 3 осі)

15,4 євроцентів/км для третьої категорії (4 і більше осей)

Збір сплачується за допомогою електронного обладнання, встановлюваного на борту транспортних засобів.

Усі вантажні автомобілі Франції, підлягають обкладенню дорожнім збором, незалежно від того, здійснюють вони рейси з оподатковуваного мережі автодоріг чи ні, а також всі іноземні вантажні автомобілі, що підлягають обкладенню дорожнім збором, які здійснюють рейси по оподатковуваного мережі автодоріг, повинні бути в обов'язковому порядку обладнані електронними пристроями, які забезпечать автоматичну реєстрацію даних, необхідних для розрахунку бази оподаткування екологічним збором на вантажні автомобілі.

Для оснащення автомобілів бортовими пристроями і в цілях дотримання нових законодавчих вимог платник дорожніх зборів зобов'язаний зареєструвати дані про транспортний засіб. Після реєстрації платник зможе отримати бортове пристрій для свого автомобіля. Кожне бортове електронний пристрій прив'язане виключно до того транспортного засобу, яке було заявлено при реєстрації.

В залежності від уподобань платника дорожніх зборів і регулярності поїздок оподатковуваного мережі автодоріг, пропонується два варіанти отримання бортового пристрою і сплати збору:

Укладення абонентського договору з компанією, уповноваженою на стягнення дорожнього збору за проїзд платними автомобільними дорогами по системі електронної оплати, якої таким чином надається повноваження на реєстрацію транспортного засобу та подальшу виплату уповноваженому державою підряднику (Ecomouv') належних сум збору. У цьому випадку оплата збору, по суті, здійснюється після використання дорожньої мережі: сума збору виплачується цією компанією від імені платника дорожніх зборів не пізніше десятого дня місяця, наступного за місяцем розрахунку дорожніх зборів. Такий платник дорожніх зборів вважається "зареєстровано" і має право на отримання пільг.

Реєстрація безпосередньо біля уповноваженого державою підрядника (Ecomouv') на веб-сайті або в точках розповсюдження (пунктах Ecotaxe) мережі розповсюдження Ecomouv'. У цьому разі до початку користування оподатковуваного мережею автодоріг платник дорожніх зборів зобов'язаний внести передоплату дорожнього збору, яка буде поступово списуватися при русі по таких дорогах. Такий платник дорожніх зборів вважається "незнайомці". Оплата відбувається шляхом внесення передоплати дорожнього збору.

Гарантійний внесок є необхідною умовою отримання бортового пристрою. Сума гарантійного внеску за бортове пристрій становить 100 євро (повертається при поверненні бортового пристрою).

Платник дорожніх зборів також може отримувати інформацію про стан рахунку передоплати в електронному форматі (електронною поштою, SMS тощо), при досягненні порогових значень тривоги та попередження. Відповідний запит необхідно подати при реєстрації транспортного засобу або в подальшому, в рамках договору обслуговування, що укладається при отриманні бортового пристрою.

При ухиленні від сплати зборів платник зобов'язаний виплатити належну суму, яка при повторному порушенні виплачується у подвійному розмірі, а також обкладається штрафом у розмірі 750 євро.

Детальна інформація доступна на сайті http://www.ecomouv.com/ (доступна російською мовою).

Росія. Як будуть штрафувати за порушення ПДР

З 1 вересня в Росії набули чинності поправки до Кодексу про адміністративні правопорушення та до ст. 28 Федерального закону "Про безпеку дорожнього руху". Зміни торкнулися розмірів штрафів за порушення правил дорожнього руху (ПДР). Зокрема, підвищується мінімальний розмір штрафу, збільшуються штрафи за водіння в стані сп'яніння, а також посилюються санкції стосовно осіб, повторно порушили ПДР.

Мінімальний штраф

Згідно з новими правилами, за всі правопорушення в галузі дорожнього руху мінімальна сума адміністративного штрафу збільшується до 500 руб. Раніше мінімальний штраф становив 100 руб.

Перевищення швидкості

За новим законом водій, який перевищив швидкість на величину більше 60 км/год, але не більше 80 км/год, буде зобов'язаний заплатити штраф у розмірі 2-2,5 тис. руб., або ж може позбутися водійських прав строком на 4-6 місяців. Якщо громадянин повторно здійснює правопорушення, то строк позбавлення водійських прав збільшується до одного року. Крім того, з 1 вересня набуває чинності нова норма, що визначає розмір штрафу за перевищення швидкості на величину більш ніж 80 км/год. Штраф за це правопорушення становить 5 тис. руб. В разі повторного порушення також передбачається позбавлення водійських прав на один рік.

Нова похибка

Для визначення рівня сп'яніння вводиться нова похибка в 0,16 мг на 1 л повітря, що видихається. Тих, хто не вкладається в можливу похибку приладів, закон буде карати рублем. У перший раз, потрапивши на водінні в нетверезому вигляді, крім позбавлення прав на півтора-два роки доведеться заплатити штраф у розмірі 30 тис. руб. Повторне керування у стані алкогольного сп'яніння або надання автомобіля п'яному водієві буде каратися штрафом в 50 тис. руб. з позбавленням права керування на три роки. Якщо ж за кермо сів п'яний водій, який раніше був позбавлений прав, то йому загрожує арешт на строк від десяти до 15 діб, а відносно тих, хто не може бути заарештований, наприклад вагітних і військових, - штраф в 30 тис. руб.

Алкогольне сп'яніння

За керування транспортним засобом у стані сп'яніння буде застосовуватися одночасно і адміністративний штраф у розмірі 30 тис. руб., і позбавлення водійських прав на термін від півтора до двох років. При повторному порушенні сума штрафу зростає до 50 тис. рублів, а термін позбавлення права керування - до трьох років (зараз - позбавлення водійських прав від півтора до двох років, при повторному порушенні - на три роки). Якщо ж за кермо сів п'яний водій, який раніше був позбавлений прав, то йому загрожує арешт на строк від десяти до 15 діб, а відносно тих, хто не може бути заарештований, наприклад вагітних і військових, - штраф в 30 тис. руб.

Раніше прийняті поправки

Раніше ПДР вже зазнавали змін. Так, з 6 серпня 2013 року з дозволу власників автомобільних доріг водії легкових автомобілів і вантажних автомобілів масою не більше 3,5 т можуть розганятися до 130 км/год на магістралях, а на звичайних дорогах - до 110 км/год. Табличка зі знаком "Місце паркування" була перейменована в "Паркування" (паркувальне місце). Був введений знак "Кінець смуги для маршрутних транспортних засобів", який повідомляє про закінчення смуги, призначеної тільки для маршрутного транспорту і легкових таксі.

З 1 липня, згідно з новими правилами, зупинка або стоянка на пішохідному переході і ближче 5 м перед ним або на тротуарі, якщо вона не дозволена відповідним дорожнім знаком, карається штрафом у розмірі 1 тис. руб. Для жителів Москви і Санкт-Петербурга розмір штрафу становить 3 тис. руб., а жителі міст федерального значення заплатять 2,5 тис. руб. За рух по смузі для маршрутних транспортних засобів або зупинку на ній штрафують на 1,5 тис. руб. В Москві і Санкт-Петербурзі штраф за це порушення становить 3 тис. руб.

Джерело інформації: РБК daily
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis