Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 24 cічня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
22.01.2018 До уваги міжнародних автоперевізників здійснюючих перевезення в напрямку Італії...    
19.01.2018 Щорічний перерахунок ПДВ ...    
18.01.2018 Важливо! Італія. Щодо впровадження положень нового законодавства...    
17.01.2018 Меморандум між АсМАП України та ГО «Міжнародне Антикорупційне бюро»...    
17.01.2018 Щодо можливого призупинення в’їзду до м. Києва...    
17.01.2018 Повідомлення Головного державного інспектора ветеринарної медицини України...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
XIV Міжнародна конференція
«Міжнародні автомобільні перевезення: проблеми,
шляхи їх вирішення та перспективи розвитку»
 

 

5-6 вересня в Ялті під егідою Міжнародного союзу автомобільного транспорту (МСАТ) і Асоціації автомобільних перевізників України (АсМАП України) відбулась 14-а Міжнародна Конференція «Міжнародні автомобільні перевезення: проблеми, шляхи їх вирішення та перспективи розвитку», яка зібрала майже 400 учасників з 19 країн світу.

Про високий міжнародний статус Конференції свідчить той факт, що в її роботі взяли участь представники 6 міжнародних організацій, компетентих органів України, Росії, Польщі, Угорщини. Зокрема, на Конференції були присутні Президент МСАТ Януш Лацни, Генеральний секретар МСАТ Умберто де Претто, перший заступник Міністра інфраструктури України Костянтин Єфименко, Директор Департаменту автомобільного транспорту Мінінфраструктури України Дмитро Петухов, голова Укртрансінспекції Євген Пронченко. Активну участь в роботі Конференції взяли участь представник ГУАМ Сабухі Теміров, ОЧЕС Євген Козій, Президент BSEC-URTA, Президент АІТА Володимир Флоря, Президент ZMPD Ян Бучек,Голова Асоціації міжнародних автоперевізників "БАМАП" Микола Боровий.

 

Учасники Конференції обговорили широке коло питань подальшого розвитку євро-азійських автотранспортних зв'язків (включаючи змішані перевезення в Євразії), перспективи та розвиток ЄКМТ і МДП, регулювання та контроль міжнародних перевезень компетентними органами країн-учасниць Конвенції МДП, поліпшення процедур перетину кордонів та забезпечення безпеки автомобільного транспорту. Велике зацікавлення у перевізників викликав виступ Олени Шатберашвілі, адміністратора МТФ, стосовно перспектив розвитку системи багаторазових дозволів ЄКМТ. Не менш цікавим та корисним було повідомлення заступника начальника Національної податково-митної адміністрації Угорщини Мезо Петер щодо особливостей митного контролю під час транзиту товарів через митну територію Угорщини та перспективи організації спільного контролю в пункті пропуску "Чоп-Захонь".

 

Втім ключовим питанням, яке обговорювалося на форумі, стала ініціатива Федеральної митної служби Росії вимагати додаткові гарантії для вантажів, що перевозяться за системою МДП.

На завершення учасники Міжнародної конференції в Ялті ухвалили резолюцію. Заключний документ Конференції представили Генеральний секретар Міжнародного союзу автотранспорту Умберто де Претто та президент АсМАП України Леонід Костюченко.

 

«В цілому, я задоволений текстом ухваленої резолюції, тому що ми й надалі працюватимемо усі разом, як єдина команда, – зазначив пан Умберто де Претто. – Ми маємо розставити усі крапки над «і», передусім в історії з подальшим функціонуванням системи МДП на території Росії. Справа честі для нас: з’ясувати, хто тут має рацію, а хто ні. Конвенція МДП – чудовий інструмент для роботи перевізників. Вона успішно працює уже 65 років. То чому ж ми маємо її змінювати тепер? Відтак, ми зробимо усе, що в наших силах, щоб Конвенція МДП працювала скрізь: у Китаї, в Центральній Азії та в інших країнах, які останнім часом виявляють до неї цікавість. Словом, щоб система розвивалася. Я – оптиміст і продовжую ним залишатися.

Детальніше зупинюся на потенційному приєднанні до Конвенції МДП Китаю. Під час засідань ми інформували присутніх про те, що у серпні уряд цієї держави висловив свої наміри приєднатися. Так от, цей процес загалом триватиме приблизно півроку. Відтак, ми сподіваємося, що вже у 2014-му Китай вступить до Конвенції МДП і працюватиме за її правилами».

 

«Кожна наша конференція завершується тим, що її учасники затверджують резолюцію, – підсумував результати роботи Конференції Леонід Костюченко. – Наш нинішній документ виявився досить насиченим. Тут висвітлені практично всі проблемні питання, які сьогодні заважають просуванню товарів на ринки і стримують процес перевезень. Зокрема, питання, які сьогодні хвилюють наших перевізників, це – збільшення платних доріг на території ряду держав. Цією резолюцією запропоновано конкретні шляхи вирішення проблемних питань, котрі заважають нашому бізнесові бути ефективним і стабільним.

Дуже багато проблем для перевізників створюють затримки на кордонах. В доповідях наших колег ми чули про збільшення часу простоїв. І це при тому, що сьогодні модернізується обслуговування на прикордонних переходах, з’являється більше технологічних процесів, електронної техніки… На жаль, існує людський фактор. І останнім часом, особливо це стосується українсько-російського кордону. Я маю на увазі стовідсоткові догляди усіх вантажів, які йдуть з України. Це займає по 5-10, а є випадки, що й по 20 діб. Простоюють автомобілі, беруться лабораторні аналізи тих товарів, які перевозяться українськими перевізниками на територію РФ. Зрозуміль, що це стримує міжнародні автомобільні перевезення.

Звісно, окрема тема – рішення російських митників стосовно роботи системи МДП в Росії. Упродовж двох місяців цьому питанню приділяється дуже багато уваги з боку експертів. Донині на численні звернення міжнародних організацій, представників міністерств, асоціацій, багатьох країн не отримано жодної відповіді. Ми чекаємо 14 вересня – дати, встановленої росіянами, і не розуміємо: чи буде працювати Конвенція МДП на території РФ, чи ні. З цього приводу було проведено спеціальне засідання. В роботі нашої конференції брали участь керівники 19 національних асоціацій і усі вони взяли участь у робочій нараді стосовно цього питання. Напрацьовано кілька пропозицій. Одна з них полягає в наступному. 16 вересня у Вільнюсі відбудеться спільна конференція МСАТ та Європейського Союзу, де Міжнародний союз автомобільного транспорту запропонує заходи на випадок припинення дії Конвенції МДП на території Росії. Поки що ці дії ми не озвучуємо, почекаємо ще тиждень.

Також я запропонував (і колеги мене підтримали) внести до підсумкової резолюції пункт про звернення до Президента Російської федерації Володимира Путіна від імені перевізників євразійського простору, від імені національних асоціацій – ще раз повернутися до цього питання і забезпечити дію Конвенції МДП на території Російської Федерації».

 

На другий день роботи Конференції відбулась церемонія нагородження переможців конкурсу «Кращий міжнародний автоперевізник Євразії-2013». Приємно відзначити, що серед нагороджених цією почесною відзнакою МСАТ був і представник України. Це – автотранспортне підприємство «Гілея» з Хмельницького. Щиро вітаємо колектив та керівника підприємства Віктора Йосиповича Ядуху з цією почесною відзнакою.

 

Більш детальна інформація про XIV Міжнародну конференцію «Міжнародні автомобільні перевезення: проблеми, шляхи їх вирішення та перспективи розвитку» - в журналі та телепрограмі «УкрАвтоКонтинент».

Текст Резолюції

Тут Ви можете ознайомитись з презентаціями доповідей на XIV міжнародній конференції «Міжнародні автомобільні перевезення: проблеми, шляхи їх вирішення та перспективи розвитку»

 

a href=
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis