Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Четвер, 19 липня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
18.07.2018 Щодо отримання перевізниками дозвільних документів на здійснення міжнародних автомобільних пе...    
17.07.2018 У місті Харкові з 23 по 29 липня 2018 р. видача книжок МДП здійснюватися не буде....    
16.07.2018 Всемирный конгресс IRU
Уважаемые участники Ассоциации!     
11.07.2018 Щодо обмеження руху транспортних засобів та повну заборону руху негабаритних транспортних зас...    
13.07.2018 Важливо. Щодо порядку видачі дозволів на міжнародні автомобільні перевезення...    
13.07.2018 Щодо нового Закону України про валюту...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
9-й Міжнародний салон вантажних автомобілів TIR-2013.
 

9 жовтня у виставковому центрі на Лівобережній в Києві відкрився 9-й Міжнародний салон вантажних автомобілів TIR-2013. В рамках автосалону представлено комерційну автомобільну техніку, а також проводяться спеціалізовані виставки «ТрансУкраїна 2013» та «ІнтерСклад 2013». Загалом свою продукцію та послуги презентують 80 компаній з 11 країн світу. Цікаві пропозиції на TIR-2013 мають змогу знайти для себе, як перевізники, так і компанії, які спеціалізуються на складському бізнесі.

За словами віце-прем’єр-міністра України Олександра Вілкула, який взяв участь в офіційному відкритті салону, ці виставки – унікальний інструмент, що дозволяє налагодити співробітництво, обмінятися кращими напрацюваннями, відпрацювати механізми взаємодії бізнесу і влади.

Значне місце на виставці займає техніка для перевезення вантажів – тягачі та причепи. Зокрема, SCANIA продемонструвала флагман модельної лінійки – тягач нового покоління SCANIA Streamline. Кабіна цього автомобіля має покращену аеродинаміку, що значно зменшує лобовий опір та споживання пального. DAF представив модель XF 105, а IVECO модель EcoStralis, розробники якого багато уваги приділили зменшенню витрат пального та шкідливих викидів у навколишнє середовище. На стенді Mercedes-Benz можна побачити тягач Mercedes-Benz Actros та нещодавно презентований в Україні оновлений Mercedes-Benz Sprinter.

На TIR 2013 представлені також виробники причепів та напівпричепів для виконання міжнародних автоперевезень. Свою продукцію на розсуд відвідувачів показали Schwarzmuller, Krone, Kogel, а також унікальний алюмінієвий причеп Benalu.

Помітну частину виставки займають автобуси. Зокрема, китайський бренд Yutong робить ставку на модель малого класу Yutong ZK6858 в туристичному виконанні та модель Yutong ZK6852 з газовим обладнанням. Корпорація «Еталон» продемонструвала три новинки: міський автобус середнього класу з низькою підлогою БАЗ А081.28 з можливістю перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями; міський автобус малого класу А082.10 та приміський автобус малого класу А079.48 з двигуном на газу.

Також на виставках «ТрансУкраїна 2013» та «ІнтерСклад 2013» широко представлені запасні частини, витратні матеріали, обладнання для сервісного обслуговування автомобільної техніки та обладнання для складів.

В рамках салону TIR-2013 відбулась конференція «Оновлення рухомого складу – реалії та перспективи». В її роботі взяли участь віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул, перший заступник Міністра інфраструктури Костянтин Єфименко, директор Департаменту автомобільного транспорту Дмитро Петухов, голова Укртрансінспекції Євген Пронченко, президент АсМАП України Леонід Костюченко, президент ВААП Ігор Шкіря, перевізники учасники АсМАП та ВААП.

Зокрема, у своєму виступі президент АсМАП України Леонід Костюченко наголосив, що для міжнародних автоперевізників вантажів і пасажирів оновлення парку рухомого складу – одна з головних складових їх конкурентоспроможності та запорука безпеки перевезень. На жаль, в цьому сенсі національні перевізники значно поступаються своїм іноземним колегам.

Наприклад, сьогодні лише 16% від загальної кількості автомобілів, які знаходяться у використанні українських перевізників, відповідають вимогам ЄЕК ООН – стандартам «Євро-4» та «Євро-5», в той час як колеги з європейських країн мають більш якісний рухомий склад. Відсоток транспортних засобів стандартів «Євро-4» та “Євро-5» складає, зокрема, у Литві та Польщі – практично половину, не говорячи про країни "старої" Європи.

В умовах жорсткої конкуренції така ситуація призводить до витіснення українських перевізників з ринку перевезень. Так, окремі країни вже забороняють в’їзд на свою територію транспортних засобів стандартів нижче «Євро – 3», а саме: Франція, Австрія, Іспанія, Португалія. Крім того, сума податків та зборів за користування автодорогами ряду країн Європи для автомобілів стандартів «Євро-0» – «Євро-3» майже вдвічі вища за суму, яку сплачують автомобілі стандартів «Євро-4» – «Євро-5», що, безумовно, негативно впливає на економіку вітчизняних автотранспортних підприємств.

Які шляхи у вирішенні питання оновлення рухомого складу вбачають і яких заходів вживають в АсМАП України? По-перше – це створення сприятливого економічного механізму оновлення рухомого складу на законодавчому рівні. По-друге – пошук сприятливих механізмів у співпраці з партнерами – представниками в Україні виробників сучасної автомобільної техніки.

Щодо законодавчих механізмів, то завдяки наполегливій роботі у цьому напрямку є певні позитивні результати. Так, за ініціативи Асоціації та за підтримки Уряду Верховною Радою двічі приймались Закони, якими зменшені ставки ввізного мита на нові сідельні тягачі з 10% до 5%, а потім з 5% до 0%. Законодавчо встановлена також нульова ставка Митного тарифу на нові напівпричепи – бортові, рефрижератори та контейнеровози. Це, безумовно, сприяє оновленню рухомого складу.

Майже три роки діяло розпорядження Уряду «Про митне оформлення сідельних тягачів», яке дозволяло перевізникам проводити таке оформлення з використанням податкового векселя (на суму податку на додану вартість) з терміном погашення 240 днів. Векселі дозволялося застосовувати за умови ввезення транспортних засобів для власних виробничих потреб на умовах фінансового лізингу.

Взагалі податкове законодавство в свій час дозволяло використання векселів, що давало можливість перевізникам, як експортерам транспортних послуг, які мають невідшкодоване державою ПДВ, скористатися ними при ввезенні транспортних засобів. Наразі Податковий кодекс України, на жаль, такої можливості не передбачає. Тому за підтримки Міністерства інфраструктури відповідний законопроект про внесення змін до Податкового кодексу, який передбачає можливість застосування векселів на умовах взаємозаліку, проходить опрацювання і погодження із зацікавленими міністерствами.

З метою подальшого поповнення рухомого складу автомобілями високих екологічних і технічних стандартів народним депутатом Олександром Момотом, за погодженням з віце-прем’єр-міністром Олександром Вілкулом, внесено на розгляд Верховної Ради України законопроект №2493а «Про внесення змін до Закону «Про Митний тариф України». Цим законопроектом передбачається встановлення нульової ставки ввізного мита на сідельні тягачі, що використовувались, та відповідають високим європейським стандартам Євро-5 та вище. Адже, на жаль, не всі українські транспортні компанії у змозі дозволити собі оновлювати рухомий склад виключно новими автомобілями. В Асоціації сподіваються на підтримку депутатським корпусом таких пропозицій.

Ще одна серйозна перешкода на шляху оновлення рухомого складу - відсутність в Україні доступних кредитних ресурсів, тоді як іноземні колеги-конкуренти успішно ними користуються. В Асоціації свідомі того, що самостійно це питання не вирішити. Тому АсМАП України постійно веде пошук інших джерел оновлення парку. Наприклад, Асоціація активно співпрацює з представниками в Україні виробників автомобільної техніки. Спільно з постачальниками автотехніки та лізинговими компаніями розроблені та впровадженні програми придбання рухомого складу для учасників Асоціації на пільгових умовах. Другий рік поспіль укладаються Угоди з компаніями IVECO, SCANIA, Krone, Kogel. В минулому році працювали також з Mercedes-Benz. Це дозволило учасникам Асоціації заощадити значні суми коштів. Так, за час дії таких Угод придбано: напівпричепів Kogel – майже 300 одиниць; автомобілів IVECO- 28; Mercedes-Benz - 38 одиниць. Всього за рахунок знижок, наданих учасникам програми, заощаджено – 6 мільйонів гривень.

І ще один напрямок, на якому зупинитися президент АсМАП України Леонід Костюченко - налагодження випуску (складання) сідельних тягачів в Україні. Зрозуміло, що це питання перспективи, але можливо вже сьогодні варто було б на ньому зосередитися Мінпромполітики та бізнесу.

В той же час, найближчі сусіди, зокрема, Російська Федерація вже налагодила виробництво таких сідельних тягачів, як Mercedes, IVECO, VOLVO, Renault, SCANIA. Розпочали підготовку до виробництва автомобілів MAN та DAF. Також в найближчих планах виробництво тягачів на базі національних підприємств – автовиробників на території Білорусі та Казахстану. В Туреччині виробляються сідельні тягачі Mercedes, розпочинається виробництво SCANIA.

Під час опрацювання Державної програми активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України вносила таку пропозицію Уряду.

АсМАП України висловлює свою готовність до співпраці з представниками влади і бізнес–середовищем у питаннях подальшого оновлення рухомого складу.

За даними статистики останнім часом в Україні спостерігається значне зниження об’ємів реалізації вантажної техніки та автобусів. Як засвідчила конференція, державні посадовці повинні більш серйозно перейматися проблемою оновлення рухомого складу парку вітчизняних перевізників. Адже це закупки тисяч одиниць нової автомобільної техніки, будівництво доріг, збільшення об’ємів перевезень, а от же і збільшення робочих місць та надходжень до бюджету всіх рівнів. Якщо негайно не вжити заходів, Україна ризикує залишитись далеко позаду своїх конкурентів з Євросоюзу.



Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis