Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 17 вересня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
17.09.2025 Казахстан: вимога отримання Унікального ідентифікаційного номера (УІН)...    
17.09.2025 Щодо оформлення договорів прикордонного страхування в Республіці Азербайджан....    
16.09.2025 До уваги дійсних учасників Асоціації!...    
15.09.2025 Як користуватися цифровою системою ЄКМТ. Інструкція для перевізників...    
15.09.2025 Щодо проведення регіональних зборів дійсних учасників Асоціації регіону м. Києва....    
08.09.2025 Стосовно подачі декларацій ENS до країн Європейського Союзу через додаток TIR-EPD...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Дії перевізників, які необхідно вчинити у разі заправлення транспортного засобу неякісним пальним
 

Останнім часом перевізники скаржаться на реалізацію АЗС неякісного пального внаслідок чого псується система двигуна транспортного засобу.

У зв’язку із цим, надаємо Вам інформацію щодо дій, які необхідно вчинити для відшкодування збитків, понесених заправленням неякісним пальним, а саме:

1. Обов’язково мати чек, що підтверджує купівлю цього пального на відповідній АЗС.

2. Викликати евакуатор.

3. Транспортувати транспортний засіб на станцію технічного обслуговування для проведення експертизи.

4. У разі, якщо за висновками експертизи буде встановлено, що транспортний засіб зламався через неякісне пальне, продавець цього пального має за власний рахунок провести експертизу палива.

5. У разі якщо, за висновками експертизи буде виявлено, що паливо є неякісним, необхідно звернутися до його продавця із письмовою заявою про відшкодування завданих збитків (заява має подаватися у двох екземплярах – один примірник подається продавцю, інший зі штампом прийняття, датою та вхідним номером продавця, як доказ подання заяви та має зберігатися у Вас. У разі відмови продавця отримувати таку заяву, Ви зобов’язані направити її на адресу покупця поштою з описом вкладення та повідомленням про вручення. Чек та опис вкладення обов’язково зберігати.

6. Якщо продавець пального відмовиться відшкодовувати збитки, необхідно звернутися або до Державної споживчої інспекції з питань захисту прав споживачів (територіальних інспекцій) або до суду з урахуванням правил підвідомчості та підсудності, встановлених діючим законодавством України.

Слід також зберігати документацію з приводу усіх вищевикладених дій, а саме: розрахункові документи про сплату за виконані роботи чи надані послуги (купівля пального, виклик евакуатора та транспортування транспортного засобу, проведення експертизи та інш.).

Бажано також витребувати від АЗС, на якій було придбано неякісне пальне, сертифікат на паливо, виписати дані постачальника пального, з’ясувати прізвище, ім’я та по-батькові касира, який продав пальне на АЗС.

Звертаємо Вашу увагу, що із корисною інформацією щодо захисту прав споживачів можна також ознайомлюватися на офіційному сайті Державної споживчої інспекції з питань захисту прав споживачів (www.dsiu.gov.ua) у підрозділі «Скринька споживача», у якому розміщена інформація про права споживачів при придбанні продукції та наявний Реєстр продавців (постачальників, виробників, виконавців), які систематично порушують права споживачів.

Юридичний відділ АсМАП України.
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis