Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 23 жовтня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
22.10.2018 Щодо проекту плану комплексних перевірок на 2019 рік....    
22.10.2018 Щодо зміни порядку надання попередньої інформації в Узбекистані....    
22.10.2018 Щодо порушення строків доставки у зв’язку з відсутністю одноразових дозволів Польщі....    
22.10.2018 Стосовно віз для українських водіїв до Швейцарії...    
22.10.2018 Щодо отримання додаткових квот дозволів Азербайджану та Італії 2018 року!...    
19.10.2018 Проблеми з перебуванням водіїв у Швейцарії ...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
ЗУСТРІЧ В АсМАП УКРАЇНИ
 

29 жовтня в АсМАП України відбулась зустріч президента Українського Транспортного Союзу, президента АсМАП України (Міністра транспорту України 1999 - 2001 р.) Леоніда Михайловича Костюченка, голови Федерації роботодавців транспорту України (Міністра транспорту України 1992 – 1994 р.) Ореста Дмитровича Климпуша та Почесного президента Спілки ветеранів автомобільного транспорту України (Міністра автомобільного транспорту УРСР 1984 - 1991 р.) Павла Порфировича Волкова.

В ході зустрічі було обговорено низку нагальних питань розвитку галузі автомобільних перевезень в Україні. На жаль, доводиться констатувати, що сьогодні галузь перебуває у не найкращому стані. Стрімко йдуть на спад обсяги перевезень, критичного рівня досяг фінансовий стан галузі, практично зношений рухомий склад та матеріально-технічна база, їх реконструкція, ремонт та технологічне обслуговування фактично відсутні. Вкрай незадовільно вирішуються питання розвитку державно-приватного партнерства, залучення інвестицій, технічних інновацій та технологічної модернізації в галузі, не задовольняються навіть мінімальні соціальні потреби працівників галузі, зруйнована система безпеки та контролю, поставлені в тінь питання встановлення тарифів та ціноутворення, закупівель та використання державного майна, вирішення міжнародних питань паралізоване, що призводить до втрати транзитних перевезень через територію України.

Вирішити ці нагальні потреби можливо на державному рівні, тому спеціалістами автотранспортної галузі було розроблено Транспортну стратегію України на період до 2020 року. Зокрема, стратегія охоплює практично усі сфери діяльності транспорту: розвиток транспортної інфраструктури, оновлення рухомого складу, поліпшення інвестиційного клімату, забезпечення доступності та підвищення якості транспортних послуг, спрощення перетину кордонів, забезпечення безпеки транспортних процесів, підвищення екологічності транспортних засобів. Стратегія спрямована на полегшення інтеграції внутрішньої транспортної системи у європейську та міжнародну транспортні системи та на максимізацію транзитного потенціалу України.

Для реалізації положень Транспортної стратегії фахівці галузі пропонують:

- у зв’язку з підписанням Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС маємо у найближчі роки адаптувати національне законодавство до умов Директив та Регламентів Європейського Союзу стосовно технічних умов, умов безпеки, соціальних та податкових умов, умов допуску до професії та збереження навколишнього середовища;

- забезпечити створення Державного дорожнього фонду у складі Державного бюджету з фактичним наповненням джерел його формування, визначених відповідно до законодавства. Для цього необхідно внести зміни до Бюджетного кодексу та Закону України «Про Державний бюджет України»;

- здійснити реформування системи державного управління автомобільним транспортом, автомобільними дорогами загального користування, удосконалення діяльності автостанцій. У зв’язку з цим потребують прийняття Законів України «Про автомобільний транспорт»;

- забезпечити доступність транспортних послуг для всіх верств населення, зокрема, осіб з обмеженими фізичними можливостями, малозабезпечених громадян, що передбачає перехід на адресну грошову допомогу саме малозабезпеченим верствам населення замість пільгового проїзду.

Для реалізації намічених завдань виводу автотранспортної галузі з кризи, потрібні професіонали, фахівці-транспортники, які знають потреби галузі набагато краще за інших. Тому вже сьогодні знані в державі транспортники пропонують майбутньому уряду конкретні шляхи вирішення накопичених в галузі проблем. Справа лише за малим - розпочати діяти.

Прес-служба АсМАП України
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis