Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 22 жовтня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
19.10.2018 Проблеми з перебуванням водіїв у Швейцарії ...    
19.10.2018 Увага перевізників!
Навчально –консультаційний центр АсМАП України проводить на...
    
18.10.2018 Щодо закінчення дозволів Словаччини (двосторонніх) квоти 2018 року!...    
17.10.2018 До уваги перевізників...    
17.10.2018 Туреччина.
Кількість палива, яку дозволено ввозити в паливних баках напівпричепа - рефриж...
    
17.10.2018 Щодо прийому електронних анкет на участь у конкурсі для отримання дозволів ЄКМТ на 2019 рік (...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Засідання Ради АсМАП України
 

Наприкінці лютого під головуванням Голови Ради – Президента АсМАП України КОСТЮЧЕНКА Леоніда Михайловича відбулось засідання Ради Асоціації, в якому взяли участь: заступник Міністра інфраструктури України КАВА Олександр Степанович, заступник Міністра інфраструктури України – керівник апарату ОМЕЛЯН Володимир Володимирович, директор Департаменту автомобільного транспорту та стратегічного розвитку автомобільних доріг Міністерства інфраструктури України ДОБРОХОД Сергій Олександрович, перший заступнику Голови – Голова комісії по реорганізації Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті БАЛІН Володимир Анатолійович, генеральний директор УДП «Укрінтеравтосервіс» ДОВБИШ Олексій Миколайович, Голова Федерації роботодавців транспорту України КЛИМПУШ Орест Дмитрович.

На засіданні Ради було розглянуто низку актуальних питань та намічено конкретні шляхи подолання кризових явищ в галузі міжнародних автомобільних перевезень. Зокрема, заслухавши та обговоривши інформацію стосовно стану справ з виконанням «Заходів на 2014-2015 роки з вирішення проблемних питань у сфері міжнародних автомобільних перевезень», учасники засідання відмітили, що основні проблемні питання не вирішуються через складне політичне та економічне становище в Україні, постійні структурні змінами в Міністерстві інфраструктури України. Крім того додалися чинники, які дестабілізують роботу міжнародних автомобільних перевізників, зокрема, абсолютно неконтрольоване, непередбачуване знецінення національної валюти, обов’язковий 75% продаж валютної виручки, постійне зростання вартості палива, як основної складової собівартості перевезення, збільшення податкового тиску, зокрема, запровадження податку на нежитлову нерухомість, зростаюча заборгованість з повернення ПДВ. Все це неминуче призводить до втрат ринків та контрактів з постійними замовниками, до загрози закриття великої кількості транспортних підприємств – юридичних та фізичних осіб, і як наслідок, до скорочення робочих місць.

За розглядом цього питання Рада прийняла рішення звернутися до міністра інфраструктури Андрія Пивоварського дослухатись до пропозиції Асоціації і найближчим часом провести зустріч з Радою АсМАП стосовно стану справ у галузі міжнародних перевезень та розробити спільний План заходів на 2015 рік з вирішення проблемних питань, в якому встановити конкретні терміни виконання та визначити відповідальних виконавців.

Крім того, вирішено звернутись до Прем`єр-міністра України Яценюка А.П. з переліком проблемних питань, що найбільше турбують міжнародних перевізників та потребують вирішення на державному рівні. З текстом листа можна ознайомитись тут.

Члени Ради висловили обурення фактом практичної ліквідації у новій структурі Міністерства інфраструктури підрозділу, який має займатись формуванням державної політики в галузі перевезень автомобільним транспортом. Натомість, представники міністерства запевнили, що пропозиції перевізників будуть враховані під час реформування відомства.

Також учасники засідання обговорили питання щодо проблем, які виникають у вітчизняних перевізників під час зважування транспортних засобів в міжнародних пунктах пропуску на державному кордоні України. Рада АсМАП України прийняла рішення доручити Секретаріату АсМАП звернутися до Міністерства інфраструктури України з пропозицією щодо виведення підрозділів УДП «Укрінтеравтосервіс», що здійснюють перевірку вагових параметрів транспортного засобу, з території пунктів пропуску, оскільки це суперечить положенням ст.6 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Не менш актуальним питанням, що розглядалось на засіданні Ради, було питання розподілу книжок ЄКМТ.

Нещодавно колишній керівник Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті Валерій Черненко (котрого було звільнено з посади ще в січні нинішнього року), від імені Галузевої організації роботодавців транспорту Київської області подав адміністративний позов до Міністерства інфраструктури України та Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, в якому, фактично, ставить під сумнів правомірність розподілу та видання багаторазових книжок ЄКМТ на нинішній рік, за якими працюють міжнародні автоперевізники. Така, м’яко кажучи, незрозуміла позиція неабияк стурбувала міжнародних автоперевізників. Якщо детальніше, то Валерій Черненко домагається:

- скасування наказу Міністерства інфраструктури України від 06.01.2015 року №2 «Про затвердження розподілу дозволів ЄКМТ»;

- зобов’язання Міністерства інфраструктури України здійснити перегляд розподілу дозволів Європейської комісії транспорту на 2015 рік;

- зобов’язання Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті зупинити видання дозволів ЄКМТ на 2015 рік;

- встановлення факту перевищення повноважень Міністром інфраструктури України Пивоварським А.М. при прийняті наказу від 06.01.2015 року №2 «Про затвердження розподілу дозволів ЄКМТ».

Як відомо, багаторазові дозволи ЄКМТ неабияк допомагають українським міжнародним перевізникам у роботі. Цього року розподіл книжок ЄКМТ проводився комісійно. В комісії брали участь як представники Мінінфраструктури, так і представники перевізників. До речі, перевізників у комісії представляло аж четверо осіб. Показово, що до складу комісії, яка проводила розподіл, входили і представники Укртрансінспекції, якою на той час керував сам Валерій Черненко.

Зрозуміло, принцип розподілу книжок усе ще потребує вдосконалення і ця робота потребує прискорення. Але саме завдяки цим книжкам вдається оптимізувати перевезення, суттєво економлячи разові дозволи у напрямках перевезень до найдефіцитніших країн.

Члени Ради висловили думку, що такий позов не матиме правових наслідків і не зможе зупинити роботу перевізників. Разом з тим, Рада АсМАП наголошує, що цей позов дискримінує Україну, як правову державу, члена Міжнародного Транспортного Форуму (ЄКМТ). Та й узагалі ставить під загрозу використання у подальшому дозволів ЄКМТ українськими перевізниками, що, у свою чергу, приведе до збільшення використання разових дозволів і відповідно, до їхнього дефіциту.

Уже за кілька днів у регіонах нашої держави розпочнуться звітні збори перевізників-учасників АсМАП. Відтак, можливість обговорити стан справ у галузі з’явиться практично в кожного підприємця. А завершиться такий регіональний марафон Конференцією АсМАП України. Цей форум заплановано провести у Києві наприкінці травня.

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis