Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.12.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    09.07.2026 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 11 листопада 2026 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
09.11.2026 Конкурс ЄКМТ 2027
Інформація щодо проведення конкурсу...
    
04.11.2026 Про тимчасову недоступність до програми TIR-EPD та AskTIRWeb 05.11.2026...    
03.11.2026 Вебінар НКЦ АсМАП (4 листопада 2026р.) щодо дотримання режиму праці та відпочинку воді...    
03.11.2026 Конкурс ЄКМТ 2027...    
30.10.2026 Польща змінює повноваження деяких пунктів пропуску на кордоні...    
27.10.2026 Навчально-консультаційний центр АсМАП України інформує...    
Авторизація
Логін
Пароль
 Реєструватися
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Нові критерії для зниження ставки ЄСВ
 

Шановні учасники !

З 13.03.2015 р. набрав чинності Закон України від 02.03.2015 р. № 219-VIIІ «Про внесення змін до розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» щодо зменшення навантаження на фонд оплати праці».

У 2015 р. понижуючий коефіцієнт 0,4 (у 2016 р. — 0,6) застосовується до ставки ЄСВ у разі виконання платником одночасно таких умов:

  • база нарахування ЄСВ із розрахунку на одну застраховану особу у звітному місяці збільшилась на 20% і більше порівняно із середньомісячною базою нарахування ЄСВ платника за 2014 р.;
  • після застосування коефіцієнта середній платіж на одну застраховану особу у звітному місяці становитиме не менше ніж середньомісячний платіж на одну застраховану особу платника за 2014 р.;
  • кількість застрахованих осіб у звітному місяці, яким нараховано виплати, не перевищує 200% середньомісячної кількості застрахованих осіб платника за 2014 р. Ця умова не стосується осіб-підприємців і фізичних осіб, які забезпечують себе роботою самостійно.

Коефіцієнт застосовується при нарахуванні зарплати фізичним особам як за основним, так і не за основним місцем роботи. При розрахунку коефіцієнта показники за 2014 р. визначаються на підставі звітності з ЄСВ. У разі застосування коефіцієнта необхідно зазначити про це у звіті.

Платник ЄСВ, який застосував коефіцієнт і не сплатив нарахований ЄСВ у встановлені строки, втрачає право в майбутньому застосовувати коефіцієнт до повної сплати виниклої заборгованості.

Департамент економіки та фінансів
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
https://www.nkcasmap.com.ua/
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis