Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 24 cічня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
22.01.2018 До уваги міжнародних автоперевізників здійснюючих перевезення в напрямку Італії...    
19.01.2018 Щорічний перерахунок ПДВ ...    
18.01.2018 Важливо! Італія. Щодо впровадження положень нового законодавства...    
17.01.2018 Меморандум між АсМАП України та ГО «Міжнародне Антикорупційне бюро»...    
17.01.2018 Щодо можливого призупинення в’їзду до м. Києва...    
17.01.2018 Повідомлення Головного державного інспектора ветеринарної медицини України...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Робоча нарада в Міністерстві інфраструктури України
 

14 квітня 2015 р. в Міністерстві інфраструктури України відбулась робоча нарада керівництва профільного міністерства з членами Ради АсМАП України на чолі з Головою Ради, президентом Асоціації Леонідом Костюченко, в ході якої були обговорені проблемні питання функціонування галузі міжнародних автоперевезень.

Як зазначив у своєму виступі президент АсМАП України Леонід Костюченко, останнім часом українські автомобільні перевізники, все частіше зіштовхуються з проблемами, які негативно впливають їх роботу.

Зокрема:

- знецінення національної валюти;

- обов’язковий продаж валютної виручки;

- постійне зростання вартості палива, яке складає майже половину

собівартості перевезення;

- збільшення податкового тиску, зокрема, запровадження податку на

нежитлову нерухомість;

- зростаюча заборгованість з повернення ПДВ;

- неможливість оновлення рухомого складу;

- вкрай незадовільний стан автомобільних доріг;

- несвоєчасні розрахунки експедиторських компаній за перевезення;

- блокування видачі дозволів.

На практиці це неминуче призводить до втрат ринків та контрактів з постійними замовниками, до загрози закриття великої кількості транспортних підприємств і, як наслідок, до скорочення робочих місць.

Втім, це лише верхівка айсбергу накопичених за останній час проблем, про що наголошували виступаючи на нараді члени Ради АсМАП України. Так, застаріла законодавча база суттєво гальмує розвиток галузі міжнародних автоперевезень. Держава має встановлювати правила та сприяти веденню бізнесу, а не застосовувати жорсткі заходи контролю. Асоціація протягом трьох останніх років приймає участь у роботі над проектом Закону України «Про приведення законодавства України у сфері автомобільного транспорту у відповідність з актами Європейського Союзу». Разом з тим, у цьому проекті ще залишаються ряд норм, які потребують доопрацювання, зокрема, в частині:

- неадекватності запропонованих штрафів, які сягають 51000 грн.;

- вилучення з законопроекту норм щодо придорожніх перевірок, оскільки вони не регламентовані Угодою про асоціацію з ЄС та дублюватимуть існуючі рейдові перевірки;

- необхідності встановлення у законодавстві вагових та габаритних нормативів відповідно до Угоди про асоціацію з ЄС;

- впровадження міжнародних сертифікатів зважування транспортних засобів європейського зразку;

- застосування норм щодо реєстру експедиторів.

Не менш актуальним для вітчизняних міжнародних автоперевізників є питання удосконалення системи контролю за використанням дозволів. Зокрема, потребує негайного корегування наказ №757.

Протягом 2012 – 2014 років перевізники разом із Секретаріатом АсМАП неодноразово надавали пропозиції до Мінінфраструктури щодо внесення змін до наказу № 757 від 20.08.2004р. і «Порядку оформлення та видачі перевізниками іноземних разових дозволів та дозволів ЄКМТ». Однак до цього часу ці документи із запропонованими Асоціацією змінами так і не пройшли внутрішнє узгодження в Міністерстві. Треба відмітити, що цим питанням на рівні нещодавно призначених заступників Міністра ніхто предметно не займався в результаті чого вперше за історію видачі дозволів ЄКМТ, їх передачу перевізникам почали лише 08.01.2015р., а видачу перерозподілених 139 дозволів ЄКМТ після засідання Комісії 17.02.2015 р. розпочали з 02.03.2015 року і за цей час було зайво використано перевізниками сотні разових дефіцитних дозволів.

Також не продумано до кінця за своїми наслідкам питання щодо вимоги до перевізників здавати використані дозволи протягом 45 діб. При несвоєчасному поверненні 3-х дозволів блокується видача дозволів всьому підприємству. І якщо раніше ця вимога стосувалася лише дефіцитних дозволів з обмеженою квотою, то з 16.02.2015 р. цю вимогу поширено на всі без винятку дозволи. На прохання та вимогу перевізників Міністерство вирішує це питання вже більше 2 місяців і це при тому, що кожний день блокується робота близько 500 перевізників, а вирішення лежить всього на всього в площині корегування наказу Міністерства.

На цьому наголосив перший заступник Голови Ради АсМАП України, Голова регіональної Ради міста Києва, Володимир Гриненко, якого підтримала присутня на робочій нараді Народний депутат України Олександра Кужель.

Питанням удосконалення процедури митного оформлення контейнерів у морських торговельних портах присвятив свій виступ Голова Ради Одеської та Миколаївської областей Олександр Благодір.

Стосовно питань пов’язаних з приведенням вагових параметрів транспортних засобів до Європейських норм, необхідності перегляду терміну проведення періодичних медичних оглядів водіїв виступив Голова Ради Київської області Володимир Святокум.

Щодо питання законодавчого врегулювання транспортно – експедиторської діяльності поінформував Голова Ради Черкаської, Чернігівської та Кіровоградської областей Валерій Шумський.

Сьогодні в Асоціації акумулювано пропозиції перевізників та сформовано перелік Заходів з вирішення проблемних питань та пропозиції щодо шляхів їх врегулювання. Зазначені заходи вже опрацьовано з відповідними підрозділами Міністерства. АсМАП України наполягає визначитись з відповідальними особами від державних органів та затвердити ці заходи на рівні Міністерства інфраструктури України.

Автоперевізники ще раз підтвердили, що АсМАП України готова бути партнером у реформуванні галузі, і не словом, а ділом та постійною спільною роботою.

Більш детальну інформацію про робочу нараду в Міністерстві інфраструктури України дивіться в телепрограмі «УкрАвтоКонтинент», в журналі «УкрАвтоКонтинент» та веб-порталі «АсМАП – ІНФОРМ».

Прес-служба АсМАП України
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis