Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 3 листопада 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
30.10.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Харків 30 та 31 жовтня 2...    
28.10.2025 Щодо внесення змін до Порядку проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейс...    
27.10.2025 Швидке проходження ОТК та можливість отримати сертифікат ЄКМТ...    
21.10.2025 Запрошення на онлайн-дискусію «єЧерга: ключові виклики та напрями вдосконалення» 29.10.2025    
21.10.2025 Щодо проведення навчання з використання нової цифрової системи ЄКМТ...    
20.10.2025 Триває конкурс з розподілу дозволів Європейської Конференції Міністрів Транспорту на 2026 рік...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
У Франції з 1 липня 2016 року вводиться новий Закон про мінімальну заробітну плату водіїв (Loi Macron)
 

Шановні перевізники!

Доводимо до вашого відома інформацію Секретаріату МСАТ, що 9 квітня поточного року у французькому офіційному виданні було опубліковано указ про реалізацію так званого закону Франції Loi Macron, яким передбачається введення мінімальної заробітної плати 9,6 євро / годину.

Відповідно до цього указу з 1 липня 2016 року у сфері автомобільного транспорту до працівників, зокрема, водіїв, у Франції буде застосовуватись мінімальна заробітна плата та інші вимоги, встановлені законом.

Як інформує МСАТ: « ..нові положення можуть застосовуватися до каботажу, двосторонніх транспортних операцій всередині ЄС, проте від дії цих положень звільнені тільки транзитні транспортні операції. На даний момент не є зрозумілим, чи поширюється новий закон, зокрема, на двосторонні транспортні операції на території Франції .».

Ще у березні 2015 року МСАТ направив лист французькому міністру транспорту, де висловив свою стурбованість з приводу того, чи є заходи, передбачені законом Loi Macron відповідними до законодавства Європейського Союзу, та щодо небезпеки, пов’язаної з цими заходами, які призведуть до збільшення адміністративного та фінансового тягаря на автоперевізників.

До Європейської Комісії МСАТ направив наступну заяву: «.. Для забезпечення правової визначеності для перевізників, більш прийнятним було б почекати рішення Єврокомісії щодо поточної процедури порушення проти Німеччини стосовно реалізації німецького закону про мінімальну заробітну плату MiLoG на автомобільному транспорті, перш ніж приступити до застосування Loi Macron у Франції.».

Крім того, 14 квітня п.р. листом AD/BR1040546 Постійне представництво МСАТ в ЄС звернулось до Секретаря з питань транспорту Міністерства екології, сталого розвитку та енергетики Франції щодо реалізації цього закону, зокрема, поставило питання, що цікавить перевізників країн не членів ЄС: «Чи підпадають під сферу дії Loi Macron міжнародні автомобільні перевезення в / з Франції, які виконують водії, транспортні засоби яких належать компаніям, зареєстрованим за межами Франції, на умовах двосторонніх угод в області міжнародних автомобільних перевезень? Якщо так, то яка їх правова основа?».

Секретаріат МСАТ продовжує стежити за ситуацією, пов’язаною з цим нововведенням, намагаючись отримати додаткову інформацію від французької влади щодо конкретної сфери застосування закону і різних процедурних вимог правоохоронних органів.

Секретаріат Асоціації також відслідковує це питання та повідомлятиме на сайті по мірі надходження офіційної інформації.

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
https://www.nkcasmap.com.ua/
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis