Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 20 квітня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
18.04.2024 Щодо оприлюднення перерозподілу дозволів ЄКМТ серед українських перевізників на 2024 рік!...    
12.04.2024 Україна та Чорногорія погодили «транспортний безвіз» для вантажних перевезень ....    
11.04.2024 24 перевізників відключено від Системи «ШЛЯХ» за системне порушення військовозобов’язаними пр...    
11.04.2024 Комітет з питань транспорту та інфоструктури Верховної Ради України рекомендував до другого...    
04.04.2024 Німеччина. Закриття автобану А7 (05.04-08.04.2024)...    
03.04.2024 ROADPOL. Перевірки автобусів та вантажівок. 13-19 травня....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо проведення чергового засідання білорусько-української Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень
 

Шановні перевізники!

30-31 серпня 2016 року у м. Мінську відбулося чергове засідання Змішаної білорусько-української Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, у якому приймали участь і представники АсМАП України.

В ході переговорів сторони обговорили співробітництво в галузі автомобільного транспорту та здійснили обмін статистичними даними щодо використання дозволів українськими та білоруськими перевізниками.

Під час проведення засідання Сторонами були розглянуті ряд актуальних питань і були прийняті по ним наступні рішення:

1. Українська сторона звернулася до білоруської сторони з проханням про збільшення квоти двосторонніх дозволів на 4000 штук і квоти дозволів (в/з третіх країн) на 2500 штук на 2016 рік. Після тривалої дискусії по цьому питанню білоруська сторона погодилася збільшити квоту двосторонніх дозволів для українських перевізників на 2016 рік на 1000 штук за рахунок зменшення квоти транзитних дозволів, яка задовольняє повністю потреби українських перевізників навіть з урахуванням цього зменшення. З урахуванням цього сторони установили остаточну квоту дозволів на 2016 рік (для українських і білоруських перевізників) у наступній кількості:

№ п/п

Вид дозволу

Для Республіки Білорусь
Для України

1.   

Двосторонні

13000

14500

2.   

Двосторонні ДЗ

7000

7500

3.   

Транзитні

7300

4000

4.   

Транзитні ДЗ

14500

17500

5.   

В/з третіх країн

1700

0

6.   

В/з третіх країн ДЗ

3000

3000

7.   

Пасажирські нерегулярні

6000

6000

Всього:

  52500

 52500

Сторони також домовилися, що при зверненні однієї зі сторін щодо необхідності отримання додаткової кількості дозволів, друга сторона розгляне питання щодо можливості додаткового виділення цих дозволів.

2. Сторони установили попередню квоту дозволів на перевезення вантажів і пасажирів на 2017 рік (для українських і білоруських перевізників) у наступній кількості:

№ п/п

Вид дозволу

Для Республіки Білорусь
Для України

1.   

Двосторонні

13000

14500

2.   

Двосторонні ДЗ

7000

7500

3.   

Транзитні

7000

4000

4.   

Транзитні ДЗ

14500

17500

5.   

В/з третіх країн

2000

0

6.   

В/з третіх країн ДЗ

3000

3000

7.   

Пасажирські нерегулярні

6000

6000

Всього:

 52500

 52500

Тобто попередня квота дозволів для українських перевізників на 2017 рік була також збільшена на 1000 двосторонніх дозволів в порівнянні з попередньою квотою дозволів на 2016 рік за рахунок зменшення квоти транзитних дозволів.

3. Сторони узгодили можливість одноразового внесення змін у бланк повернутого невикористаного дозволу при заміні назви перевізника з обов’язковим підтвердженням внесених змін печаткою уповноваженого органу держави, що видав даний дозвіл.

4. Сторони підтвердили домовленість про те, що дозволи на виконання перевезень в поточному році будуть дійсні до 31 січня наступного року включно.

5. Українська сторона звернулась з проханням до білоруської сторони щодо інформування про розгляд проекту «Протоколу про внесення змін і доповнень до Угоди між Урядом України і Урядом Республіки Білорусь про міжнародне автомобільне сполучення від 17.12.1992», підготовленого українською стороною відносно введення лібералізації перевезень вантажів і переданого білоруській стороні на попередньому засіданні українсько-білоруської Змішаної Комісії (30.09-01.10.2015, м. Львів). Білоруська сторона повідомила, що розглянула цей проект Протоколу і не вбачає необхідності внесення запропонованих змін з метою лібералізації перевезень (відміни дозвільної системи).

6. Українська сторона інформувала білоруську сторону про те, що від українських автомобільних перевізників, які здійснюють перевезення по території Республіки Білорусь, поступають звернення щодо проблем переміщення товарів по території Білорусії. Зокрема, мають місце проблеми, коли вантаж перевозиться по системі МДП з України до Білорусії і при цьому місце проведення митних процедур і місце розвантаження знаходяться у різних населених пунктах Республіки Білорусь. У цих випадках після проведення митних процедур і слідування до місця  розвантаження транспортні засоби затримуються білоруськими контролюючими органами з мотивацією здійснення незаконного каботажного перевезення.

У зв’язку з цим, українська сторона попросила білоруську сторону звернутися по цьому питанню у відповідні компетентні органи Республіки Білорусь для надання роз’яснень.

7. Українська сторона інформувала білоруську сторону про те, що від українських автомобільних перевізників, які здійснюють перевезення по території Республіки Білорусь, поступають звернення відносно неможливості здійснювати оплату зборів за проїзд по дорогах Білорусії в період часу з 18-00 до 9-00 при виконанні перевезень на підставі дозволів Білорусії з оплатою дорожніх зборів.

Білоруська сторона пояснила, що цей збір сплачується у межах 60-ти км зони від місця в’їзду на територію Республіки Білорусь через організацію зв’язку Міністерства зв’язку та інформатизації Республіки Білорусь (пошта) і (або) касу банку на території Республіки Білорусь, або шляхом переводу грошових коштів з використанням системи єдиного розрахункового і інформаційного простору (ЄРІП).

8. Українська сторона попросила білоруську сторону надати роз’яснення щодо сплати дорожнього збору за проїзд по території Республіки Білорусь з використанням транзитного дозволу з оплатою дорожнього збору.

Білоруська сторона пояснила, що збір за проїзд по дорогах загального користування Республіки Білорусь сплачується при кожному в’їзді на територію Республіки Білорусь незалежно від кількості використаних дозволів.

Враховуючи викладене, просимо учасників Асоціації прийняти до відома дану інформацію та враховувати її при плануванні та здійсненні перевезень територією Республіки Білорусь.

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis