Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 17 грудня 2018 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
14.12.2018 Щодо закінчення дозволів Чехії (в/з третіх країн) квоти 2018 року!...    
11.12.2018 ЩОДО НАДАННЯ ПОСЛУГ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ДОЗВОЛІВ ЄКМТ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ БОРТОВИХ ЖУРНАЛІВ...    
14.12.2018 ДФС планує ввести новий електронний сервіс...    
14.12.2018 Перелік дозволів ЄКМТ, оформлених, підписаних в Міністерстві інфраструктури України та готови...    
13.12.2018 Щодо отримання додаткової квоти дозволів Польщі 2018 року!...    
13.12.2018 До уваги перевізників...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
http://www.tirepd.org/
www.asmap-inform.com.ua
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
www.iru.org/index/bwt-app
www.busandcoach.travelwww.iru.org/index/transpark-app
dalnoboy.com
www.gps.ua
Конференція учасників АсМАП України
(фоторепортаж)
 

31 травня 2018 року в Києві відбулась Конференція учасників АсМАП України, в якій взяли участь делегати з регіонів, представники законодавчої влади, профільного міністерства, Державної служби безпеки на транспорті, Державної фіскальної служби України, Державної прикордонної служби, Національної поліції, галузевої науки, Федерації роботодавців на транспорті та профспілок.

Вперше в роботі Конференції АсМАП України взяв участь Генеральний секретар IRU Умберто де Претто, що свідчить про високий авторитет Асоціації в світовій спільноті автоперевізників.

У своєму звіті про роботу Ради та Президента АсМАП України за підсумками роботи у 2017 році Леонід Михайлович Костюченко акцентував увагу делегатів на ключових аспектах діяльності Асоціації у вирішенні проблемних питань галузі міжнародних автоперевезень.

До минулорічних позитивів можна віднести розподіл та видачу дозволів ЄКМТ на 2018 рік. Завдяки спільній роботі з Мінінфраструктури внесеними Змінами до Порядку проведення конкурсу значно поліпшені процедури надання документів на участь у конкурсі.

Завдяки проведеній роботі з депутатськім корпусом, у червні 2017 року Верховною Радою України прийняті зміни до Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів…», якими термін введення стандарту Євро-6 перенесено на 1 січня 2020 року замість 1 січня 2018 року. Це дало можливість перевізникам оновлювати рухомий склад ще по категорії Євро-5.

В Асоціації продовжують діяти пільгові програми придбання транспортних засобів з ТОВ «ТрансМаркет», ПрАТ«АВТО-КАПІТАЛ», ТОВ «Кроне Сканбалт». Підписана угода про впровадження механізму фінансового лізингу для придбання рухомого складу з ТОВ«УЛФ-ФІНАНС».

Проведена значна робота із внесення змін до наказу Міністерства фінансів України щодо особливостей здійснення перевезень вантажів з використанням книжки МДП на умовах договору субпідряду. За ініціативою Асоціації Кабінетом Міністрів України затверджені зміни до «Порядку здійснення габаритно-вагового контролю…».

Задля уникнення повторних зважувань на території України на запит Асоціації отримане роз’яснення Державної служби України з безпеки на транспорті. Суть його полягає у тому, що посадова особа територіального органу Укртрансбезпеки не має права відмовити у наданні довідки про результати здійснення габаритно-вагового контролю. Ця довідка є дійсною протягом усього маршруту руху.

Результатом співпраці з державними органами є також спільний наказ Міністерства інфраструктури України та Міністерства внутрішніх справ України «Про внесення змін до Переліку маршрутів міжнародного дорожнього перевезення небезпечних вантажів». Наказом збільшена вдвічі протяжність маршрутів руху – до 9200 км та охоплюються 22 пункти пропуску на державному кордоні України (в минулій редакції довжина маршрутів складала 4200 кілометри та були задіяні лише 17 пунктів пропуску).

У зв’язку з відсутністю наприкінці минулого року польських дозволів виникла проблема застосування митними органами адміністративних стягнень за перевищення термінів доставки вантажів. Завдяки надісланим зверненням до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, виконуючого обов’язки Голови Державної фіскальної служби України Ярослава Продана, Голови Ради Федерації роботодавців України Олійника та інформаційній роботі з перевізниками вдалось мінімізувати або уникнути застосування стягнень до більшості учасників.

Разом з тим є проблемні питання, які не знайшли свого позитивного вирішення. Перш за все – це не прийняття законопроекту, що мав на меті імплементацію у національне законодавство європейських умов допуску до ринку та Хартії Якості ЄКМТ. Законопроект повернутий на доопрацювання і наразі внесений інший законопроект за №7386. Мінінфраструктури потрібно активізувати роботу з його супроводження, адже всі розуміють, що від цього залежить оцінка України Міжнародним Транспортним Форумом щодо виконання Хартії Якості ЄКМТ та можливість отримання Україною ліцензій ЄКМТ у 2019 та подальших роках.

Також чекає на винесення в зал проект Закону України «Про внесення змін до статті 316 Митного кодексу України» (щодо перевезення алкогольних та тютюнових виробів на умовах Конвенції МДП, 1975 р.). Ці питання в Асоціації тримають на постійному контролі.

У своєму звіті Президент АсМАП України Леонід Михайлович Костюченко зупинився на питаннях дозвільної системи. Адже ці питання традиційно займають перші місця при обговоренні на Регіональних зборах. Незважаючи на проведену спільну з Мінінфраструктури роботу зі збільшення квот дозволів для українських перевізників, їх все одно не вистачає.

Головна проблема поточного року – це забезпечення дозволами країн транзиту: Польщі, Румунії та Угорщини. Відсутність дозволів саме до цих країн унеможливлює ритмічне виконання перевезень практично до усіх європейських країн, що наприкінці минулого року перевізники гостро відчули на прикладі Польщі вперше за останні 10 років.

Для залучення до цього процесу представників інших міністерств, зокрема, Мінекономрозвитку та МЗС, за ініціативою Асоціації у лютому цього року відбулася нарада під головуванням Віце–прем’єр–міністра Іванни Климпуш-Цинцадзе. За її результатами активізувався переговорний процес на усіх рівнях з питань збільшення квоти дозволів до країн транзиту.

Ще один надзвичайно важливий аспект у дозвільній проблемі: це забезпечення прозорої видачі дозволів та ефективності їх використання. Можна до безкінечності працювати над збільшенням квоти дозволів, умовляти іноземних партнерів, однак поки не буде наведений порядок у видачі і контролі за використанням та поверненням дозволів, це не матиме належного ефекту.

Заслухавши звіт Леоніда Михайловича Костюченка про роботу Ради та Президента АсМАП України за 2017 рік, делегати Конференції взяли активну участь в обговоренні, за результатами якого робота Ради і Президента визнана позитивною.

В ході обговорення та дискусії перевізників з представниками центральних органів виконавчої влади було порушено низку проблемних питань, які потребують вжиття узгоджених заходів з їх врегулювання. Зокрема, це черги на кордонах, недостатня кількість дозвільних документів на здійснення перевезень територіями іноземних держав та відсутність прозорого механізму їх розподілу, катастрофічна руйнація вітчизняних автошляхів, наростаючий дефіцит кваліфікованих кадрів водіїв та ін..

У своєму виступі Генеральний секретар IRU Умберто де Претто детально зупинився на сучасних пріоритетах Всесвітньої організації автомобільного транспорту. Ключовий з них – створення електронного TIR-Carnet (e-TIR). Україна на цьому шляху уже найближчим часом має всі шанси стати одним з лідерів.

Зокрема, Генеральний секретар IRU наголосив на перевагах, які матимуть українські перевізники після впровадження двох проектів e-TIR. Перший – це транзитний коридор Україна-Грузія-Азербайджан, другий – Україна-Туреччина. Сьогодні система МДП набуває додаткових переваг, тому продовжує розширюватися. Так, Саудівська Аравія прийняла рішення про своє приєднання до МДП, на черзі – Ірак та Єгипет. Для вітчизняних перевізників це – розширення ринку діяльності.

Делегати Конференції затвердили звіт Ревізійної комісії про результати перевірки фінансово-господарської діяльності Асоціації у 2017 році. Відбувся розгляд та затвердження рішень Ради АсМАП України щодо прийняття в дійсні та виключення із учасників Асоціації.

Також учасниками Конференції розглянуто та прийнято Заходи на 2018-2019 роки з вирішення проблемних питань у сфері міжнародних автомобільних перевезень та затверджене відповідне Рішення. Також схвалено внесення змін та доповнень до внутрішніх нормативних документів Асоціації.

Напередодні на засіданні Ради Асоціації були підведені підсумки конкурсу «Кращий перевізник року АсМАП України за 2017 рік», який проводиться Асоціацією вже шістнадцятий раз поспіль, та визначено підприємства переможці у кожній з підгруп:

  • які мають до 10 автомобілів:
    ТОВ «Гандікап», м. Київ
    ТОВ «Авто-МВ», м. Мукачево
  • які мають від 11 до 30 автомобілів:
    ДП «Барва-Авто», м. Мукачево
    ТОВ «Магістраль-транс», м. Київ
  • які мають більше 30 автомобілів:
    ТОВ «АВТО+», Закарпатська обл., Мукачівський р-н, с. Лалово
    ТОВ «Експрес Транспорт і Логістика», м. Мукачево

На виконання рішення Президентської виконавчої рада IRU Генеральний секретар IRU Умберто де Претто вручив відзнаки кращим керівникам галузі:

  • Володимиру Байді, ТОВ «Орлан-транс-груп (м. Київ)
  • Миколі Вороні, (Черкаська обл.)
  • Василю Галагуричу, ФОП, (Закарпатська обл.)
  • Павлу Галасу, ПП «Дана», (Закарпатська обл.)
  • Олегу Дубику, ТОВ «Автотранс ДІК», (Львівська обл.)
  • Ігорю Серебряному, ТОВ «Космос», (Дніпропетровська обл.)

Офіцер цивільно-військового співробітництва об’єднаних сил Борис Кутовий вручив Президенту АсМАП України Леоніду Михайловичу Костюченку Грамоту колективу Асоціації за вагому підтримку військових підрозділів під час проведення АТО та Лист подяки від Луганської обласної державної адміністрації і Луганської обласної військово-цивільної адміністрації за співпрацю та вагомий внесок у вирішення питань щодо отримання Луганською областю міжнародної гуманітарної допомоги для закладів соціальної сфери.

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis