Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 7 липня 2020 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
07.07.2020 Великобританія.
Правила в'їзду в країну з 10 липня...
    
07.07.2020 НАЗВАНО СІМ КАТЕГОРІЙ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ, ЯКІ МОЖУТЬ В'ЇЖДЖАТИ В ЄС НЕЗВАЖАЮЧИ НА ІСНУЮЧІ ЗАБОР...    
07.07.2020 Казахстан
Карантинні заходи, що вводяться з 5 липня, не поширюються на міжнародні авто...
    
07.07.2020 Литва
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезення <...
    
06.07.2020 Греція
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезення ...
    
03.07.2020 Словаччина
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирські перевезе...
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
https://www.iruforum.com
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Щодо головних підсумків останніх сесій органів МДП ООН
 

Шановні учасники Асоціації!

Інформуємо Вас про основні питання, які обговорювалися в м. Женева на останніх сесіях Робочої групи по митним питанням, пов’язаних з транспортом (WP.30), та Адміністративного комітету Конвенції МДП 1975 року (АС.2).

На сьогодні число договірних сторін Конвенції МДП становить сімдесят шість (включно з Європейським Союзом) і застосовується на території шістдесяти двох країн.

Комп'ютеризація процедури МДП:

  • 18 червня 2019 року відбулося перше перевезення eTIR по маршруту Іран - Азербайджан. З тих пір проведено ще сім перевезень eTIR;
  • тривають переговори щодо коридору між Іраном і Туреччиною. Країни продовжують обговорення меморандуму про взаєморозуміння, на підставі якого коридор буде розширено і включить всі митні органи і всіх держателів книжок МДП в обох державах;
  • група Секретаріату МДП з інформаційних технологій планує зосередитися на трьох найважливіших аспектах міжнародної системи eTIR: надійність, безпека і простота підключення до систем договірних сторін. В даний момент група займається поглибленою перевіркою діючих в рамках коридорів кодексів і регламентів з метою їх загального удосконалення з урахуванням трьох поставлених цілей.

Введення обов'язкової оплати електронних послуг (попереднього електронного інформування) в Білорусі

Робочою групою WP.30 було прийнято рішення поінформувати про свої висновки органи влади Республіки Білорусь. Відповідно до цих висновків, стягування плати за стандартні митні послуги (в тому числі TIR EPD):

  • суперечить духу Конвенції. Митні адміністрації держав - членів Європейського союзу не стягують плату за стандартні митні послуги, що може слугувати хорошим прикладом;
  • є порушенням статті 46 Конвенції МДП. Допущення подібної практики створює реальну загрозу для подальшого функціонування системи МДП в цілому і впровадження eTIR зокрема;
  • крім того, може становити порушення з точки зору принципів Світової Організації Торгівлі.

Проблеми, пов'язані з відмовою митних органів Російської Федерації приймати книжки МДП (питання ініційовано представниками України)

Представники України виступили з пропозицією розгляду порушень при перевезеннях з використанням книжок МДП митними органами РФ. Делегація Російської Федерації повідомила, що додаткова інформація з цього питання буде представлена на жовтневій сесії AC.2. Робоча група WP.30 тим часом закликала всі сторони всіляко сприяти безперешкодному здійсненню положень Конвенції на території їхніх країн і приймати в цій діяльності належну участь.

Примітка: в зв'язку з нестачею часу обговорення цього питання в ході сесії AC.2 не проводилося. Дане питання розглядатиметься Робочою групою WP.30 в лютому 2020 року.

Діяльність інших організацій і країн:

  • в разі виходу Сполученого Королівства зі складу ЄС перевезення між Європейським Союзом і Сполученим Королівством будуть здійснюватися на підставі єдиної процедури транзиту;
  • після приєднання Пакистану до Конвенції про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів в 2019 році, договірними сторонами КДПВ (CMR) стали всі держави - члени ОЕС, за винятком Афганістану. Іран, Таджикистан і Туреччина також є договірними сторонами додаткового протоколу, що стосується електронної накладної (eCMR).

Плануються зміни в бланках книжок МДП

AC.2 погодився із пропозиціями IRU, що стосуються заміни червоного кольору чорнила номерів внутрішніх сторінок книжки МДП на чорний, а також видалення стрічки в нижній частині книжки МДП.

Департамент супроводження Конвенції МДП

 

Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis