Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
09.09.2020 Щодо ситуації в пункті пропуску Ягодин.     16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 25 листопада 2020 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
Гарячі новини
24.11.2020 Про інформацію в ЗМІ щодо результів засідання Змішаної українсько-польської комісії з питань ...    
24.11.2020 Про звернення Міжнародного Союзу Автомобільного Транспорту до Голови Держмитслужби України ст...    
24.11.2020 Німеччина. Рішення Суду ЄС C-321/19 від 28 жовтня 2020 року щодо дорожнього збору Lkw-Maut <...    
24.11.2020 Міжнародний союз автомобільного транспорту (IRU) проводить дослідження по нестачі водіїв IRU ...    
24.11.2020 Щодо отримання додаткової квоти дозволів Франції 2020 року!...    
23.11.2020  Греція
Вплив коронавірусу COVID-19 на транспортні вантажні та пасажирськ...
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code 
www.asmap-inform.com
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
www.gps.ua
Засідання осінньої сесії МСАТ
 

10-12 листопада у форматі відеоконференції відбулися засідання статутних органів МСАТ: Рад з вантажних перевезень (CTM) і пасажирських перевезень(CTP) та Генеральна асамблея, на яких учасники обговорили низку актуальних питань, пов’язаних зі здійсненням міжнародних автомобільних перевезень.

На порядку денному стояли такі питання:
Ухвалення робочої програми на 2021 рік.
Вплив пандемії COVID-19 на автотранспортну галузь.
Цифровізація транспортних і митних документів: eTIR: та e-CMR, поточний статус і подальші дії.
Пакет мобільності ЄС - стан справ і вплив на перевізників із третіх країн

Основною темою на засіданнях було обговорення наслідків впливу пандемії на автотранспортну галузь. Учасники засідання зазначили, що у 2020 році пандемія суттєво вплинула як на комерційний, так і на пасажирський транспорт. Введення обмежень позначилося на роботі транспортного комплексу по всьому світу. Перевізники не припинили свою роботу, але, на жаль, збитків не вдалося уникнути. Світова економіка втратила понад півтора трильйона доларів доходів, які могла б отримати. За даними експертів втрати перевізників всього світу – у країнах Європи, Азії, Африки, Америки та Латинської Америки – становлять 220 млрд доларів.

Експерти ІРУ вказують на те, що вантажним автоперевезенням загрожує дефолт. Найвищий ризик - у Європі через серйозні збої у логістичному ланцюгу поставок у період обмежень.
Основною проблемою, з якою доводиться стикатися транспортним компаніям під час пандемії, є відсутність оборотних коштів. Учасники засідання відзначили, що інші галузі (залізнична та авіаційна) мають велику державну підтримку, а допомога автомобільному транспорту є символічною.
Щоб вижити, автомобільному транспорту потрібні прямі готівкові платежі та зменшення всіх видів зборів та податків, що накладаються на транспортні компанії.
До того ж уряди майже всіх держав, зокрема, і в ЄС, недостатньо надавали допомогу бізнесу: лише 1,8 % асоціацій, котрі брали участь у роботі Генеральної асамблеї IRU, заявили про ті чи інші факти державної підтримки – зменшення податкового тиску, доплату водіям тощо. І здебільшого всі преференції стосувалися пасажирського транспорту. На вантажні перевезення, фактично, жодні послаблення не поширювалися навіть у найбагатших країнах Європейського Союзу.
Під час обговорення Президент АсМАП України Леонід Костюченко виступив з пропозицію лібералізувати транзитні перевезення на період пандемії. Це дало б змогу підтримати національних перевізників та уникнути загрози дефолту. На жаль, цю пропозицію підтримали лише представники деяких країн СНД.

Також Президент АсМАП підтримав пропозицію на період карантину пом’якшити окремі норми пакету мобільності, які стосуються щотижневого відпочинку водія у кабіні автомобіля.
Якщо компетентні органи Євросоюзу прислухаються до ухваленого на Асамблеї звернення IRU, водії-міжнародники уже невдовзі матимуть деякі преференції. Була внесена пропозиція дати їм можливість під час пандемії ночувати в кабінах автомобілів. Тому, що вже набрали чинності обмеження, які були ухвалені Євросоюзом, про заборону 45-годинного відпочинку у вантажівці. Ну, і загалом ми рекомендуємо в умовах пандемії не так жорстко карати тих, хто допускає певні порушення в режимі праці та відпочинку водіїв», – сказав Леонід Костюченко.

За результатами роботи Генеральною асамблеєю IRU підготовлено звернення до урядів країн із закликом негайно протидіяти наслідкам COVID-19 та надавати автомобільному транспорту усю необхідну допомогу.



Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis