Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    24.04.2020 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 21 cічня 2022 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | ВІЗИ | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
21.01.2022 Придорожні перевірки вантажних автомобілів та комерційних автобусів Truck & Bus....    
20.01.2022 Українські міжнародні автоперевізники провели акцію біля Посольства Республі...    
19.01.2022 Щодо розподілу та отримання багаторазових дозволів Нідерландів та Франції квоти 2022 року!    
19.01.2022 Увага! Мирне зібрання «Захист права на роботу»!...    
18.01.2022 Щодо змін в інформуванні про ускладнення ситуації перед пунктами пропуску на кордоні на опера...    
18.01.2022 Щодо пропозицій про співробітництва з експедиторською компанією GLOBALINK Logistics...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо змін до Положення про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів (внутрішні перевезення).
 

Шановні перевізники!

Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України брала участь у опрацюванні розроблених Міністерством інфраструктури України змін до «Положення про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів” з метою приведення його у відповідність до норм Європейської угоди про роботу екіпажів транспортних засобів, які здійснюють міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР). Така гармонізація міжнародних та національних норм викликана необхідністю уникнення непорозумінь між перевізниками та контролюючими органами (а при виїзді у подальшому водія за кордон з іноземними контролюючими органами), оскільки водій має надати для контролю інформацію про роботу за останні 28 днів та поточний день (в т.ч. при виконанні внутрішніх перевезень). Угода про асоціацію з ЄС також передбачає адаптацію норм Регламентів 561/2006 та 2821/85, а також Директиви 2006/22/ЕС на національному транспортному секторі протягом 5 років з дня набрання нею чинності.

  1. грудня 2021 року набуває чинності наказ Міністерства інфраструктури України від 24.06.2021 року №337 (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 серпня 2021 р. за N 1125/36747) «Про внесення змін до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 07 червня 2010 року N 340» (додається).

Відтак, зміни надають можливість використання часу безперервного керування, щоденної роботи, перерв та періодів відпочинку водія у наближенні до статей 1, 6, 7, 8 ЄУТР.

У разі підсумованого обліку робочого часу водія нормальна тривалість робочого дня (зміни) без урахування часу перерви не може перевищувати 10 годин. Тривалість періоду керування не може перевищувати 56 годин на тиждень та 90 годин протягом двох тижнів. (Коментар. Залишається і більш жорстка норма Кодексу Законів «Про працю», що діяла до змін: «Нормальна тривалість робочого часу водіїв не повинна перевищувати 40 годин на тиждень».).

Змінний період керування водія, включаючи надурочні роботи, не повинен перевищувати 10 годин не частіше ніж двічі на тиждень та 9 годин в інші дні. (Коментар. У попередній редакції період керування водія  не повинен був перевищувати 9 годин, а для водіїв ТЗ, що здійснювали перевезення великовагових, великогабаритних чи небезпечних вантажів - 8 годин.).

Змінний період керування водія (не  плановий, а фактичний) може бути збільшений …в разі виникнення непередбачених обставин (технічна  несправність ТЗ, зупинка руху ТЗ у рейсі (на маршруті), несприятливі погодні умови, перешкоди руху, відсутність місць стоянки). Водій має вказати на роздруківці тахографа характер і причину виникнення непередбачуваних обставин не пізніше ніж у момент прибуття до місця стоянки.

Після керування протягом чотирьох годин 30 хвилин (Коментар: було - чотирьох годин) водій повинен зробити перерву для відпочинку та харчування тривалістю не менше 45 хвилин, якщо не настає період щоденного (міжзмінного) відпочинку.

Ця перерва може бути замінена перервою тривалістю не менше ніж 15 хвилин, з наступною перервою не менше ніж 30 хвилин. (Коментар: перерва розподіляється саме на частини 15хв.+30хв., а не навпаки. Скасований розподіл частинами по 15 хвилин).

Тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку водія протягом будь-якого двадцятичотиригодинного періоду,  рахуючи від початку робочого дня (зміни), має бути не менше ніж 11 послідовних годин. (Коментар: була норма - 9 годин). Якщо протягом робочої зміни ТЗ керують два водії, кожний водій повинен мати щоденний відпочинок  тривалістю не менше 9 послідовних годин. (Коментар: була норма - 8 годин)

Водіям, яким установлено  підсумований облік робочого часу,  тривалість щоденного відпочинку в окремі періоди може бути  зменшено до 9 послідовних годин протягом будь-якого двадцятичотиригодинного періоду, але не частіше ніж тричі на тиждень

Водії зберігають записи щодо режиму праці та відпочинку протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення.

Водій, що керує ТЗ, який не обладнаний тахографом, веде індивідуальну контрольну книжку водія або повинен мати копію графіка змінності водіїв.

Водії зберігають бланк підтвердження діяльності протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення.

Перевізники зберігають бланк підтвердження діяльності протягом 12 місяців.

На національному рівні затверджена форма бланку підтвердження діяльності, який буде використовуватись перевізниками замість тахошайб/роздруківок, у разі, коли водій перебував на лікарняному, був у відпустці або з інших причин не керував транспортним засобом.

Просимо Вас врахувати зазначену інформацію у подальшій роботі.

Департамент транспортної політики

 

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
https://asmap-nkc.wixsite.com/code
http://www.asmap-inform.com.ua/service_asmap_ukr.php
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis