Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 3 листопада 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
30.10.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Харків 30 та 31 жовтня 2...    
28.10.2025 Щодо внесення змін до Порядку проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейс...    
27.10.2025 Швидке проходження ОТК та можливість отримати сертифікат ЄКМТ...    
21.10.2025 Запрошення на онлайн-дискусію «єЧерга: ключові виклики та напрями вдосконалення» 29.10.2025    
21.10.2025 Щодо проведення навчання з використання нової цифрової системи ЄКМТ...    
20.10.2025 Триває конкурс з розподілу дозволів Європейської Конференції Міністрів Транспорту на 2026 рік...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Міністерство інфраструктури Польщі ухвалило рішення запровадити тимчасові відступи від прийнятих в ЄС правил праці та відпочинку водіїв
 

Шановні перевізники!

Для забезпечення безперебійного постачання товарів Міністерство інфраструктури Польщі ухвалило рішення запровадити тимчасові відступи з 12 серпня 2022р. по 30 вересня 2022р. від прийнятих в ЄС правил праці та відпочинку водіїв.
«Рішення про їх запровадження прийнято у зв’язку з надзвичайною ситуацією, спричиненою війною в Україні, пакетом санкцій ЄС проти Росії та Білорусі та необхідністю підтримувати безперебійне постачання товарів», – повідомляє міністерство.
Тимчасові відступи поширюються на водіїв, які здійснюють внутрішні та міжнародні автомобільні перевезення вантажів територією Республіки Польща.
Ці відступи не поширюються на водіїв автобусів.
Зміни включають:

✅збільшення максимально допустимого щоденного часу водіння з 9 години до 11 години (відступ від статті 6 (1) Регламенту (ЄС) № 561/2006);
✅збільшення максимально допустимого щотижневого часу водіння з 56 години до 60 години (відступ від статті 6 (2) Регламенту (ЄС) № 561/2006);
✅збільшення максимально допустимого двотижневого часу водіння з 90 години до 96 години (відступ від статті 6 (3) Регламенту (ЄС) № 561/2006);
✅збільшення максимального часу водіння, після якого потрібна 45-хвилинна перерва, з 4 годин 30 хвилин до 5 годин 30 хвилин (відступ від статті 7 Регламенту (ЄС) № 561/2006);
✅можливість для водія проводити регулярний щотижневий період відпочинку у транспортному засобі, якщо він має відповідне спальне місце для кожного водія і транспортний засіб не перебуває в русі .

Застосування тимчасових відступів не повинно погіршувати умови праці водіїв та безпеки дорожнього руху. Роботодавці несуть відповідальність за здоров'я та безпеку своїх співробітників та інших учасників дорожнього руху. Тому доцільно не допускати ситуацій, у яких водій керуватиме транспортним засобом, коли він утомився.

Водії, вводять від руки на звороті реєстраційного аркуша аналогового тахографа або роздруківки з цифрового тахографа, випадки використання відступів.


Ознайомитись з повідомленням Міністерства інфраструктури Польщі (польською мовою) можна  тут https://monitorpolski.gov.pl/M2022000078901.pdf

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
https://www.nkcasmap.com.ua/
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis