Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 1 травня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
30.04.2024 До відома перевізників. Кабінет міністрів, оприлюднив постанову про «Про внесення змін до Пра...    
29.04.2024 Щодо фактів затримання водіїв на блок-посту «Нижні ворота» Закарпатської області....    
26.04.2024 Щодо дій перевізника у разі неповернення або несвоєчасного повернення водія з відрядження...    
26.04.2024 Відкрито можливість реалізації заявок на отримання дозволів і прав роботи до країн згідно пер...    
26.04.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Львів...    
26.04.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Хмельницький...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Відновлення перевезення сільськогосподарської продукції територією Польщі можливе з використанням системи SENT PL
 

За попередніми даними однією з умов відновлення транзиту сільськогосподарської продукції територією Польщі є, поряд з застосуванням системи Т1, реєстрація перевезення в системі моніторингу транспортних перевезень SENT.

Перевезення товарів, які звільнені від сплати митних зборів (зерно, птиця, мед та бджолині продукти, яйця) потрібно буде заявляти в системі SENT. Це було погоджено на польсько-українських переговорах. Наразі польська сторона вже розробила проект такого розпорядження, очікується його прийняття.

Національна податкова адміністрація контролює автомобільні та залізничні перевезення так званих «чутливих товарів», а також торгівлю пальним за допомогою ІТ-системи SENT (Система електронного контролю за перевезеннями).

У системі SENT контролюється:

  • перевезення та обіг товарів, які починаються та завершуються на території Польщі та за її межами,
  • перевезення та обіг товарів, які починається та завершуються поза територією Польщі,
  • перевезення вантажів, які починаються і завершуються поза територією Польщі і завершуються на території Польщі.

Якщо ви відправляєте, отримуєте, перевозите так звані «чутливі товари» або торгуєте пальним, ви зобов’язані повідомити про перевезення в електронному реєстрі SENT та оновити його.

Як перевізник ви також зобов’язані обладнати транспортний засіб пристроєм, що передає геолокаційні дані, та зареєструвати його в системі.

Пристроєм, що передає геолокаційні дані, можуть бути:

  1. Стаціонарний пристрій, OBU (On-Board Unit)– встановлений виробником транспортного засобу.
  2. Зовнішній пристрій, ZSL (Zewnętrzne Urzadzenie Lokalizacyjne), зовнішня система визначення місця розташування (локалізації), пристрій, який використовується для сплати за користування дорогами - е-ТОLL. Як правило купуються у польських операторів ZSL.
  3. Мобільний телефон - потрібно встановити відповідний додаток е-ТОLL PL. Додаток для передачі даних про геолокацію транспортного засобу до реєстру SENT, коли ви перевозите вантажі за системою SENT і хочете передати за допомогою встановленого у вас мобільного додатку e-TOLL PL (Android/ iPhone).

Шукайте відповідну форму заявки перевезення, яке вас цікавить, у списку нижче (форми на сайті  PUESC - https://puesc.gov.pl/en/web/guest/uslugi/przewoz-towarow-objety-monitorowaniem-sent .

Завдяки сервісу ви подасте заявку в SENT і отримаєте контрольний номер. Послуга також дозволяє оновлювати, закривати або скасовувати цю заявку.

Ви можете скористатися послугою за допомогою спеціальних форм або способів, зазначених у розділі «Інші способи користування послугою».

Всі дії в сервісі SENT PL безкоштовні!

Покрокові дії

  1. Створити обліковий запис
  1. Увійти в обліковий запис
  1. Обрати та заповнити відповідну форму - https://puesc.gov.pl/en/uslugi/zloz-uzupelnij-lub-zaktualizuj-zgloszenie-przewozu-i-obrotu-towaru-objetego-monitorowaniem-przewoz-rozpoczynajacy-sie-i-konczacy-sie-poza-terytorium-polski/#formularze.

Заповнення форми можливе польською або англійською мовами і на це дається 30 хвилин.

ВАЖЛИВО: Введіть свою електронну пошту, на яку ви отримаєте підтвердження вашої заявки з контрольним номером вашої заявки

Перед заповненням форми необхідно підготувати відповідні дані.

  • відправників і одержувачів, включаючи їх адреси,
  • перевізник, включаючи адресу та ідентифікаційний податковий номер,
  • транспортний засіб і номер пристрою геолокації (див. вище)
  • місце і дата початку та завершення перевезення вантажів територією країни,
  • товари, що транспортуються
  • товаросупровідний документ.
  1. Подати заповнену форму
  1. Отримати реєстраційний номер заявки-перевезення відповідно до переданої форми.

Ви отримаєте підтвердження вашої заявки з контрольним номером вашої заявки на електронну пошту, яку ви вказали.

Час виконання / обробки заявок та запитів

  1. Реєстрація запитів та заявок - негайно, цілодобово.
  1. Обробка стандартних запитів або заявок, для яких розроблені рішення - на постійній основі, максимальний час обробки заявки до 4 годин.
  1. Обробка заявок, які потребують спеціальних або технічних знань (залежно від режиму роботи - рядок ІІ та ІІІ) у робочі дні з 7:30 до 15:30 – максимальний термін розгляду до 20 робочих днів.
  1. Запити, які потребують спеціальних або технічних знань (залежно від режиму роботи - рядок ІІ та ІІІ) у робочі дні з 7:30 до 15:30. - максимальний термін обробки заявки до 10 робочих днів.

Допомога 24/7/365 через:

  1. Портал Central Service Desk - https://csd.mf.gov.pl/puesc/ess.do
  1. Електронну поштуhelpdesk-eclo@mf.gov.pl
  • в поле теми введіть назву послуги
  • в полі тексту повідомлення напишіть, що не так або що ви хочете дізнатися
  • відправити повідомлення з адреси електронної пошти, яку ви використовували для створення облікового запису на PUESC (логін PUESC)
  1. Телефоном - +48 22 460 59 70

Просимо прийняти до уваги.

АсМАП України (044) 3929159

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis