Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    09.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 16 червня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
11.06.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Харків...    
11.06.2025 Словаччина. З 1 липня 2025 року зміни в системі розрахунку плати за проїзд...    
28.05.2025 АсМАП України пропонує передачу в оренду TIR-паркінгу в м. Бориспіль ...    
09.06.2025 Щодо надання фактів нестабільної роботи сайту (платформи) PUESC 3-4 червня 2025 року....    
09.06.2025 Транспортний безвіз з Норвегією продовжено до кінця 2025 року!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Відбулося засідання Комітету підприємців сфери автотранспорту й логістики при ТПП України
 

29 червня відбулося засідання Комітету підприємців сфери автотранспорту й логістики при Торгово-промисловій палаті України. Учасники засідання розглянули два важливих питання, котрі стосуються ліцензування на право здійснювати міжнародні автоперевезення та проблематики, пов’язаної з діяльністю пасажирських перевізників.

Результати засідання прокоментував віцепрезидент АсМАП України, голова Комітету підприємців сфери автотранспорту й логістики при Торгово-промисловій палаті Володимир Балін:

«Сьогодні багатьом перевізникам не до душі нинішні спрощені правила отримання ліцензій на право здійснювати міжнародні перевезення. Тому нині лунає чимало пропозицій про повернення до попередніх, більш жорстких правил допуску до міжнародних ринків. Коли це рішення запроваджувалося, була потреба негайно завозити паливно-мастильні матеріали, вивозити збіжжя та інші продовольчі товари агропромислової групи. Наразі ми вважаємо, що ринок насичений. Більше того серед нових ліцензіатів спостерігаються порушення, наприклад, вивезення людей за кордон через систему «ШЛЯХ». Тому ми сподіваємося, що спрощене отримання ліцензій, усе ж таки, буде скасовано.

На засіданні йшлося і про інші аспекти сучасного стану ліцензування. Зокрема, ми чекаємо на ухвалення законопроєкту №4560. На нашу думку, це дасть можливість в подальшому через постанови Кабінету міністрів і накази міністерства впровадити повний допуск до ринку перевезень саме європейського рівня. Тобто, добропорядність, фінансова спроможність і професійна компетентність. Згаданий законопроєкт парламент вже ухвалив у першому читанні і наразі йде активна підготовка до другого.

Тим часом, в Укртрансбезпеці сформували новий проєкт ліцензійних умов, котрий зараз погоджується з нашим профільним міністерством. Але перед тим, як його офіційно оприлюднювати, має відбутися громадське обговорення з представниками нашої галузі. Сьогодні на засіданні комітету ми на цьому наголосили і отримали підтримку від Державної регуляторної служби».

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis