Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 29 жовтня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
28.10.2025 Щодо внесення змін до Порядку проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейс...    
27.10.2025 Швидке проходження ОТК та можливість отримати сертифікат ЄКМТ...    
21.10.2025 Запрошення на онлайн-дискусію «єЧерга: ключові виклики та напрями вдосконалення» 29.10.2025    
21.10.2025 Щодо проведення навчання з використання нової цифрової системи ЄКМТ...    
20.10.2025 Триває конкурс з розподілу дозволів Європейської Конференції Міністрів Транспорту на 2026 рік...    
20.10.2025 Болгарія. Зважування транспортних засобів у русі...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо питання порушення режиму праці та відпочинку, яке виникло не з вини водіїв
 

Шановні перевізники!

Під час зустрічі Голови Укртрансбезпеки Євгена Зборовського з українськими водіями, які з 6 листопада не можуть виїхати з Польщі через страйк місцевих перевізників, надходили типові питання щодо дотримання режиму праці та відпочинку:

У зв'язку з блокуванням кордону немає можливості дотримуватися режиму праці та відпочинку. Чи буде Укртрансбезпека нас штрафувати за порушення яке виникло не з вини водія ?
Відповідь Укртансбезпеки:

У випадку відсутності можливості дотримання режиму праці та відпочинку або перерваної паузи на відпочинок, водій повинен:

  • зробити роздруківку тахографу, на якій написати причину, що призвела до порушення (відповідно до статті 9 ЄУТР);
  • після того, як зроблено запис на роздруківці тахографу, водій має знайти найближче безпечне місце для відпочинку та здійснити перерву на той час який потрібно.

У випадку здійснення усіх вищенаведених дій, Укртрансбезпека не буде застосовувати до водіїв штрафних санкцій.

Примітка: використання тахографу без картки водія цифрового тахографу заборонено!

На стаціонарних пунктах габаритно-вагового контролю Укртрансбезпеки, водії, що здійснюють міжнародні вантажні перевезення за бажанням можуть пройти перевірку на дотримання ними положень ЄУТР.

 В цьому році інспектори Укртрансбезпеки повністю забезпечені картками контролерів до тахографів. За допомогою цих інструментів інспектор може перевірити дотримання водієм режиму праці та відпочинку і у разі виявлення порушення притягнути порушника до адміністративної відповідальності. Важливо, що за результатами перевірки у цифровому тахографі автоматично фіксується інформація про проведену перевірку, зокрема дата перевірки. В подальшому перевірка режимів праці та відпочинку водія здійснюється від крайньої перевірки».

Більше інформації в Telegram-каналі та на сторінці Укртрансбезпеки у Facebook.

Департамент транспортної політики

 

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
https://www.nkcasmap.com.ua/
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis