Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Четвер, 1 травня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
01.05.2025 Старт реєстрації перевізників в Азербайджані...    
30.04.2025 Щодо рекомендацій з організації автомобільних перевезень у Казахстані!...    
28.04.2025 Щодо затвердження Протоколу № 77 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розп...    
28.04.2025 ЄКМТ: тестування цифрової системи МТФ ...    
28.04.2025 RO e-Transport. Чергове відтермінування штрафів за GPS позиціонування....    
28.04.2025 Поправки до Конвенції МДП, які набирають чинності 1 червня 2025 року...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Ro e-Transport. Відповідь Національної агенції з фіскального адміністрування Румунії (ANAF)
 

10 квітня 2024 року Асоціація отримала відповідь Національної агенції з фіскального адміністрування Румунії (ANAF, підпорядкована Міністерству фінансів) на наше звернення до Віце-прем’єр-міністра - Міністра фінансів Румунії щодо недоліків в роботі як системи Ro e-Transport, так і застосунку Ro e-Transport (посилання).

У цьому листі ANAF надала відповіді не на всі питання, які були поставлені Асоціацією.

Висновки, які можна зробити з аналізу офіційного листа Національної агенції з фіскального адміністрування ANAF:

  • При виконанні міжнародних транзитних перевезень вантажів без зберігання, перевантаження, переоформлення документів, інших дій з вантажем чи документами на вантаж, на території Румунії декларувати перевезення в електронній системі Ro e-Transport та використовувати мобільний застосунок Ro e-Transport не потрібно.
  • Норма щодо необхідності використання системи Ro e-Transport та роботи  застосунку Ro e-Transport при перевезенні вантажів (незалежно від того, чи є фіскальний ризик чи ні) загальною вагою брутто понад 500 кг або загальною вартістю понад 10 000 RON, стосується внутрішніх перевезень.
  • Міжнародні автомобільні перевезення вантажів, незалежно від характеру вантажів, що перевозяться, підпадають під дію системи Ro e-Transport та потребують реєстрації (перевізник) та роботи (водій) в застосунку Ro e-Transport (взаємозв’язок пристроїв GPS з ІТ-системою ANAF).

А саме:

У випадку виконання перевезень до Румунії: після завершення митних формальностей код UIT повинен бути згенерований для маршруту транспортування від митниці (де проводилося митне оформлення) до місця розвантаження в межах національної території.

У випадку виконання перевезень з Румунії: код UIT повинен бути згенерований для маршруту перевезення від місця завантаження до митниці, де виконуються митні формальності (митниця замитнення).

Обов'язки, що покладаються на перевізників:

Перевізники зобов’язані забезпечити передачу даних про місцезнаходження транспортного засобу в режимі реального часу відповідно до статті 8 Додатку до Спільного наказу ANAF/AVR №. 1,337/1,268/2024:

Якщо транспортний засіб обладнано інтегрованим пристроєм GPS, оператор повинен забезпечити належне його функціонування та передачу даних протягом усього транспортування. Код UIT (унікальний транспортний ідентифікаційний код) має бути згенерований до того, як транспортний засіб  почне рух дорогами загального користування.

Якщо транспортний засіб не має вбудованого GPS-пристрою, оператор повинен надати водієві мобільний телекомунікаційний термінал (наприклад, діючий мобільний телефон), який використовує технології супутникового позиціонування та передачі даних і на якому встановлено програмний модуль (надається безкоштовно Національним центром фінансової інформації).

Обов'язки, що покладаються на водіїв:

Відповідно до статті 9 Додатку до Спільного наказу ANAF/AVR №. 1,337/1,268/2024 про затвердження Порядку використання та функціонування Національної системи моніторингу перевезень вантажів - RO e-Transport, водіїв, залучених до моніторингових перевезень, водій зобов’язаний:

  • активувати пристрій GPS і ввести код UIT перед початком перевезення;
  • підтримувати пристрій активним до моменту доставки товару або до виїзду з країни;
  • пред'явити, на вимогу органів влади, транспортні документи та код UIT у будь-якій зрозумілій формі.

Штрафні санкції:

Починаючи з 1 квітня 2025 року, невиконання зобов’язань, пов’язаних із передачею даних позиціонування, та пред’явлення UIT коду при придорожньому контролі призведе до застосування санкцій:

  • на перевізників від 20 000 RON до 100 000 RON;
  • на водіїв від 5 000 до 10 000 RON.

При отриманні відповідей на решту порушених Асоціацією питань будемо інформувати додатково.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis